پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

خانه پدری

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۵۸ ب.ظ
می رویم سری به خانه پدریمان بزنیم و دیداری تازه کنیم

یک ماهی می شود که به شهر خودمان و منزل پدری نرفته ایم

هر موقع برگشتم ادامه ماجراهای قلعه هزار اردک را می نویسم

شاید تا یک هفته نباشم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۵۸ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • حسین(دلشکسته آسمانی)
  • سلام عزیز گلم...
    وب قشنگ و مطالب زیبا و دلنشینی داری...
    به وب منم بیا و باعث دلگرمیم شو...
    منتظرتم...
    موفق و سربلند در پناه خداجون باشی...
    سلام وبلاگت زیباست پیروز باشی .سفر به سلامت باشد ، اگه مایل بودی سری به

    ما بزن . بقایت پایدار
    سلام آبجی خانومی
    به عجب اسمی قلعه هزار اردک!!!
    کلی خندیدم خانومی
    قالبت که معرکه س.شده همونی که میخواستم.دوباره به روزای اوجت برگشتی
    یه هفته نیستی؟ من بی آبجیم یه هفته چی کنم؟!
    یادم باشد هایی که نوشتی قشنگ بود
    2 تاش کم بود:
    یادم باشد: سعی کنم ببخشم .اگر زمانی نتوانستم ببخشم چشمان را ببندم و از کنار آن عبور کنم.
    یادم باشد: لبخند خریدنی نیست هدیه کردنی است. آن را به تمام اطرافیانم هدیه کنم.
    تو رو خدا شرمنده م نکن یه اسم که ارزش این حرفا رو نداشت. تازه فهمیدم چقدر بی سلیقه بودم و ماشا... خودت چقدر باحال اسم انتخاب می کنی


    داداشی به خاطر همه چی و به خاطر تعریفات ممنون