پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

کامنت دونی (پست ثابت)

پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۴۱ ب.ظ

قبل هر چیز سلام

این قسمت فقط مخصوص کامنت گذاشتن تهیه شده و بقیه پست های وبلاگ حاوی قسمت نظرات نیست

چونکه:

به دلیل سابقه کاری زیاد در امر وب نویسی...

1-       از قسمت کامنتها متنفر شده ایم

2-       مخصوصا از جمله تکراری ((وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن))

3-       و همچنین از جمله این شماره منه : ......093 بهم زنگ بزن خوشحال میشم

4-       از اینکه هر روز باید به وبلاگ این و آن سر زد

5-       از دعوت کردن بقیه برای خواندن پست های وبلاگ

6-       از توهین کردن بعضی انسانهای بی فکر

7-       از نصیحتای بی مورد کسایی که خود نیاز به نصیحت دارن

8-       و و و و و  ...............

خلاصه من یکی حوصله کامنت بازی ندارم

اما اگه کسی واقعا نظری داشت و داد من مخلصشم هستم

اگه کسی واقعا مایل به تبادل لینک بود من چاکرشم هستم... مخصوصا با وبلاگهای که در ضمینه وبلاگ خودم باشه و خصوصا خانومها

و اینکه به هر حال یه وبلاگ باید یه جایی برای تبادل نظر داشته باشه

 

پ.ن: یه زمانی پست ثابت وبلاگ بود!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۴۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷۵)

  • کانون تبلیغاتی نقش
  • سلام دوست عزیز
    این آدرس سایت آپلود عکس رایگان برای مدت زمان نا محدود برای شما لینک شده
    http://up.naghshir.com/
    شما میتونید با وارد شدن به این سایت و یا سایت http://www.naghshir.com/
    عکس مورد نظر خودتون رو برای وبلاگ آپلود کنید .
    سلام ژان وان ژان میسی سریدی حالا چرا خصوصی میدی؟با اجازه عمومی شد چون خصوصی ممنوعه
    عیبی ندالهمیانم گاهی اوقات ماله منم همین اتفاق میفته!
  • ضد دخترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ضد دخترا ترکونده.باورت نمیشه بیا ببین چه کرده









    سلام
    هههههههههه
    موفق باشی
    بای تا های
    سخن هر فر نشان از شخصیت آن دارد اقا امیر المومنین می فرمایند
    مراقب افکارت باش که گفتارت می شود
    مراقب گفتارت باش که رفتارت می شود و
    مراقب رفتارت باش که عادتت مشود
    مراقب عادتت باش که شخصیتت می شود وب شما رادیدم باید طبق سلیق ه وعقیده کار کرد ولو دیگران انتقاد کنند وباید صبر داشت از نگاه خوب وبیان زیبایت تشکر مکنم اینده از ان شماست موفق باشید از جمله اینکه سری به وب منبزنید دوری مکنم
    وبلاگتون:خوب جالب مختصر دیوانهوار و پر از صفات خوب دیگس!

    منو لینک کن!


    کاملا متوجه حرفای زیبات شدم... اینجا رو توجه کنید شما هم می فهمید!(منو لینک کن! )
    درود برتو
  • دختر 20ساله
  • سلام خواهر
    مرسی بهم سر زدی
    پس توام مثل من پیکاسویی؟!
    بیا یه کاری میکنیم
    من ماجراهای الانمو مینویسم تا تو یاد گذشتت بیفتی
    توام ماجراهای الانتو بنویس تا منم آیندمو ببینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    منم از این جور کامنتایی که تو نوشتی خیلییییییییییییییییییییییییییییی بدم میااااااااااد
    تابعد
    ممنون مهربون
    سلام وب باحالی دارین اگر دوست داشتین به وب من هم سری بزنین......

    aminlove

    عشق را باید شناخت..........
    با سلام خدمت شما دوست عزیز.گروه یکتا دانلود تازگی دست به اقدامی جدید زده و یک ابزار باب دل جوون ها افتتاح کرده.ابزار دوستیابی.که اگه شما مایل باشید در اون ثبت نام کنید میتوانید به لینک زیر بروید و ثبت نام کنید.
    http://yektadownload.com/tools/fr/1.html
    باتشکر فراوان
    گروه یکتا دانلود
    واقعابهت حق میدم هرچی گفتی راسته موفق وپیروز باشی اگه بیکاربودی چت کنیم وبلاگ مفیدوضدپسری داری
    دوست عزیز سلام ورود شمارادرلینکم خوش آمد میگم=دلنوشته های یک زن در لینک روزانه
    درانتظار بهاری بودن که زمستانش بی انتهاست !

    کاش تو بدانی مرز خواستنم را وبی مرزی انتظارم را !

    در دریای انتظار دریاب مرامعشوقم !
    خوب بود
  • دو عددترشی
  • خـــــــــــــــدایــــــــــا



    از خزانـــــــه ی غیبت شـــــــــوهر خوب واســــــه همه دخترا عطا کن.حالا اگه دو تا خوبــش بود اول



    مــــــــــــــــــــــا داوطلبـــــــــــــــــــــــــــیم
  • حسین اژدری
  • سلام وب قشنگی دارین.خیلی خوشم اومد.خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید.(نظر یادتون نره هااااااااا)
    ساعت از نیمه شب گذشته

    پا به سن گذاشته ایم...

    هیچ کس نیست دیگر
  • دو عددترشی
  • سلام بانو خوشگله

    مرسی فدات بشیم

    خب دوس داریم شوهر
    سلام
    شما با نام
    خط خطیهای ماندگار
    لینک شدین
    خوب ومفید بود
    ممنونم


  • √√ܓ فاتح دلهاܓ √√
  • اگر "نامردی" در ثریا هم باشد!!!

    مردمانی از ایران زمین

    به آن دست خواهند یافت!!
    کاش ...
    کاش می شد که دل از آینه ساخت ،
    بی رنگ و ریا ،
    جوی بی خون ،
    پر از عطر زلال ،
    دست پر مهر ،
    خالی از بی نمکی ،
    کاش می شد که زبان،کج کنیم سوی صفا ،
    حرف بی خار،
    آسمانی پر از آبی ،
    بی هیچ لکّه ی ابر ،
    کاش می شد که نبود کینه به دل ،
    همه از جنس بلور ،
    به قشنگی خلوص ،
    خلوتی با خاک دل ،
    لاله ای رنگین چو خون ،
    وا شویم از آرزو ،
    صابری گردیم چو هو،
    کاش می شد که دل از سایه بُرید ،
    که نبود هیچ کدری ،
    خم دیواری نبود ،
    هر چه بود مثل بلور ،
    تابش نور قشنگ ،
    به جلا بود ظهور ،
    خال لب هم مژه را ،
    نه زیادی نه به کاست ،
    کاش می شد که بدید گونه ی خیس کودک را ،
    با پدر امّا یتیم،


    چاک زخم پای او ،
    بیمه گشته با کزاز،
    َور پریده رنگ رخ ،
    شام وصبحانه ، ناهار ،
    آب سبز فلکه ها ،
    در قیاس حلزون ،
    خانه ای دارد به پشت ،
    در خرابه ،
    کنج باغ ،
    سایه ی دیوار پارک ،
    کاش می شد که کشید نقش زیبای ضمیر ،
    در کویر دل ،
    درختی زیبا ،
    آبی روان ،
    چشمه ای جوشان ،
    دستی گرم ،
    نگاهی پر مهر ،
    قدم هایی استوار ،
    زبانی بی لکنت ،
    سخنی شیرین ،
    آرزویی کوتاه ،
    دیدی بلند و ...
  • ღ ღدو مرغ عشقღ ღ
  • سلام خوبی ؟

    وب زیبایی داری دوست داشتی به کلبه ی کوچک منم سر بزن

    خوشحال میشوم که ببینمت

    راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

    وبگو با چه اسمی لینکت کنم و شما هم اگه دوست داشتی

    منو به اسم ღ ღدو مرغ عشقღ ღ لینکم کن ممنون میشوم
  • ღ ღدو مرغ عشقღ ღ
  • سلام خوبی ؟

    وب زیبایی داری دوست داشتی به کلبه ی کوچک منم سر بزن

    خوشحال میشوم که ببینمت

    راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

    وبگو با چه اسمی لینکت کنم و شما هم اگه دوست داشتی

    منو به اسم ღ ღدو مرغ عشقღ ღ لینکم کن ممنون میشوم
  • ღ ღدو مرغ عشقღ ღ
  • سلام

    مرسی از اینکه لطف کردی و من رو به جمع دوستانت اضافه کردی

    منم شما رو با افتخار لینک کردم

    امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

    بازم مرسی گلم
    میدونم چی میگی...منم صدتا حرف اماده میکردم ولی تا میدیدمش همه رو یادم میرفت....نه یادم نمیرفت میترسیدم بگم ناراحتش کنم....اصلا می خواستم وقتی باهاشم ففط تو سکوت نگاش کنم....
    زن بودن...سرشار از احساس بودن و سکوت کردن سخته...
    خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید. قرار بوده حقوقی باشه اما یه چیز دیگه ای داره از کار درمیاد. خیلی خوب نیست اما به یه سر زدن می ارزه
    با آخرین اخبار ابرو گوندش به روز هستم.میدونم که بدت میاد که بگم به وبلاگم سر بزن.دوست داشتی به وبلاگم سر بزن ارزش یه بار دیدنو داره.یا علی
    سلام
    این شبها ما را فراموش مکن
    سلام

    ازتون میخوام کمک کنید که جواب این سوال رو باهم پیدا کنیم

    از جامعه چه انتظاری داریم ؟ از جامعه چه چرایی ای توی ذهنمون هست ؟

    بهتره بگم از جامعه شناس چه انتظاری داریم؟چه سوالی داریم؟

    دلمون میخواد جامعه شناس چه مشکلی رو حل بکنه؟

    ممنون میشم توی وبلاگم جواب بدین!
    مرسی که سر زدید
  • حسین(دلشکسته آسمانی)
  • سلام عزیز مهربون...
    وب قشنگ و مطالب زیبایی داری...
    به وب منم بیاو باعث دلگرمیم شو...
    منتظرتم...
    موفق و سربلند در پناه خداجون باشی...
  • دایی مجید شیراز
  • سلام دایی نمیدونم چی باید بنویسم که در قطعمامه 8 مورد و ووووو شما نباشد از اینکه امدید متشکرم وبخودم با وجود سن اضافی افتخار میکنم زیبا مفید گوتاه خلاصه با ارزش وبار مثبت وحقیقت اندیشی است بدود تا درود دیگر دایی
  • دایی مجید شیراز
  • سلامو درود با اون قطعنامه 8 ماده که عنوان کردید جرات ندارم واقعیتو بگم وبلاگتون بسیار زیبا بود خوشجال شدم سری زدید دایی لطفا مراقب خودتان و دربین دعاتون یادی از ما داشته باشید
    سلام دوست عزیز چه وب زیبایی داری خواستم بگم من یکی از عاشقان طرفدارای واقعی خانم ابرو گوندش هستم اگه به من سر بزنی خوشحال میشم
    همه طرفدارای ابرو گوندش دوست دارم
    عیدسعیدقربان، عید رهایى از تعلقات را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و بر تمامی مسلمانان وشمادوست عزیز تبریک و تهنیت می گوییم20
    موافقم..منم خیلی وقته حوصله کامنت بازی ندارم
  • بهترین وبلاگ تفریحی
  • سلام , وبلاگم رو هر روز به روز رسانی میکنم بیا یه سری بزن خوشحال میشم
    عضو شو تو وبلاگم تا . . .
    صفحات دیگه رو هم نگاهی بنداز
    نظر یادت نره
    اگه دوست داشتی میتونی تالار گفتمان ( انجمن وبلاگم ) فعالیت کنی
    مرسی

    http://ShahinShahr.R98.iR

  • زنی در فصل بهار
  • وای به به اینجا کجاست؟
    ولی عزیزم چرا اپ نمیکنی
    خوب بود چراکم پیدایی معلومه نیستی وضع وبلاگت تابلو امیدوارم خوب باشی
    وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است
    20
  • یـــاســر
  • موفــــــــــــــــــــــــق باشــــــــــــــی !
    چند درصد زنان تهرانی در مقابل متلک ها و تماس بدنی سکوت می‌کنند؟زنان ایرانی چنددلار خرج آرایش می کنند؟دکترگلزاری: حاضرم مدارک دوست پسرداشتن ۸۰٪دختران دبیرستانی رادراختیار مسوولان بگذارم؟!پیامدهای روابط دختر و پسر پیش از ازدواج!!!---درشب آرامش بخوانیدتاببینم آخرش چی میشه راستی درنظرسنجی هاشرکت کنید
    موفق باشی20
    موفق باشی
    سلام
    حوصله نبود چیزی را بنویسیم
    چشم
    اگه پست ثابت ٍ اول وبتونو نمی خوندم هیچ وقت کامنت نمی ذاشتم...!

    طرز فکرتون عالیه!
    خدا کنه بقیه بچه های بلاگفام اینو بفهمن!

    سلا امیدوارم سالخوبی داشته باشید
    راستی تبریک گفتن تو این وبلاگ ممنوعه یات ازادهه؟

    سلام
    قوانین هفت گانه شما
    کار مارو سخت میکنه
    اما امید به خدا

    زندگی زیباتر از اونیست که به چشم میاد
    زندگی هموم احساس درونی توست
    پس با درونت زندگی کن .

    سلام ممنون خب به این میگن نو اوری تبریک میگم


    سلام
    متن "آپدیت نکردن ...... "رو خوندم
    نثر منسجم و قابلی رو داره به راحتی در دل جا خوش میکنه و عمق ماندگار پیدا میکمه
    به نظرم این قریحه به طور ذاتی در قلمتون هست
    قدرشو بدون و نوشتن تفریحت باشه تا لذت همراهت بمونه
    موفق باشی عیدتم مبارک .

    وبلاگه زیبایی دارین ولی به من سر نزن !!!

    شمارمم بهت نمیدم دلت بسوزه !!!!

    دیگه چی بود؟؟؟

    ها ... اینم چنتا فحش و توهین ***** و **** و این یکی *******

    /// نه بی شوخی ... کاره خودتو راحت کردی ... آورین ... موفق باشی
    جدا !! فرخزاد هم فیمینیست بوده!!! خیلی بده که !!

    حرف دله شما !!! مگه این مردای بدبخت چیکار کردن؟ اونم با این مهری های سنگین و هزار خواسته ی عجیب قریب شما زن ها

    منطقی تر باشین
    من پایه همه چی هستم کلا ....

    شما بنویس ... منطقی و عادلانه من تا تهش میخونم


    مرسی عزیز
    سلام
    وای قدمم گل بارون
    عجب وبی زده آبجی جونم
    آبجی من عاشق این مدل نوشتنتم
    اینکه انگار از روی سریر پادشاهی با رعیتهات حرف میزنی (هه هه)
    شوخی بود آبجی جونم به دل نگیری ها
    پست مادرت فوق العاده بود فوق العاده
    عالییییییییییییییییییییییی
    آبجی حلقه زر رو دوست نداشتم
    یهنی شی؟! مگه ما مردا شه گناهی کردیم
    آبجی من میخوام دایی شم
    فرمشم پر کردم
    تو صف انتظارم
    به نظرت بنشینم تا صبح دولتم بدمد؟!!
    سلام خیلی از وبت خوشم اومد من نویسنده میخوام خیییلی دوست دارم تو نویسنده من باشی بهت نیاز دارم.خبرشو بهم بده.راستی با اسم فقط+18
    لینکم کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم منتظرم. بخش کل کل یادت نره .منتظرما نظر و(امتیاز) یادت نره.راستی قالب با هر موضوعی که خواستی حداکثر تا 24 ساعت بعدش واست طراحی میکنم البته اگه رای امتیاز بدی رایگان و اگه امتیاز ندی درباره هزینش صحبت میکنیم بعدا.منتظرتم بای


    اومدم وبت خوب بود اما حوصله نداشتم نه نظر دادم نه لینکت کردم نه میخوام لینکم کنی کل کلم کل کل های قدیم
    راستی امتیازم بهت ندادم خلاصه ببخشید [نیشخند]
    مادخملای خوشملیم خوشحال میشیم پیشمون بیای و خاطراتمون روبخونی منتظریم
    سیلام سیلام
    خوبی؟
    وای از دست این جادوگر
    هنوز اذیتت می کنه این الدنگ بانو!
    خیلی دوست دارم با دوربرد بزنمش!!!
    کاملا جدیه.کلا یه حسی تو وجودمه که وقتی با یه نگاه از کسی بدم بیاد و حس خوبی بهش نداشته باشم دیگه مطمعنم اون ادم حتما آدم درستی نیستاین جمله ات واقعی بود؟
    قبلا از من نشنیده بودیش؟ واقعا از خودت گفتی؟ واقعا اینجوریه؟
    من فکر می کردم این خصلت مال منه و کاملا ذاتیه. ندیده بودم کسی هم اینطور باشه.
    بیا آبجی دیدی؟ دو قلو هم از آب در اومدیم
    مطمئن باش بچه ات هم این خصلت و موهبت خدادادی رو خواهد داشت.از قدیم گفتن حلال زاده به داییش میره!
    slm doste azizam,mer30 az hozoret bazam bia khosh hal misham
    لطفتون مستدام باد



    سلام به آبجی جووووووون خودم
    چطوری
    بابا این دعواها شیرینیه زندگیه
    عیب نداره
    ناراحت نشو ازش
    آبجی ازم ناراحتی بابت صبح؟
    ببخشید کار داشتم
    تو گلی
    ببخش
    اومدم تو وبت هم اما پست جدید ندیدم آبجی خانومی
    واسه همینم کامنت نذاشتم


    سلام داداشم
    نه بابا چرا ناراحت باشم
    برات اف گذاشتم
    دیروز خیلی شلوغ بود تو باید ببخشی
    ولی چرا پست جدید ندیدی بی هواس
    من دو سه تا پست جدید گذاشته بودم
    سلام
    بلاخره وقت شد یه سر اومدم
    مطالبتون را خوندم
    خیلی خوب و جالب بود
    دستنوشته های جذابیه
    قلعه هزار اردکتون هم مبارک باشه
    موفق و موید باشی
    sallllam.....khoobi pranses joonam....weblogeto kamel nakhoondam vali az matlabe avvalet khosham oomad chon ham aghide iiim....
    خیلی دوست دارم این خواهر شوهرتو یه بار از نزدیک ببینم
    میخوام برا یه بار هم که شده دماغشو از نزدیک گاز بگیرم
    یه پیشنهاد بهتر
    آدرس وبتو بهش بده تا هم بیاد متنهاتو بخونه و هم کامنتی دوستانو تا هرچه زوتر ذوق مرگ شده با ملکوت اعلی دست بدهد
    از همه مهمتر آبجی خیلی مخلصیم


    آخه بدبختی اینجاست که یکی نیست سه تان
    هیچکدومم سر از کامپیوتر در نمیاره چه برسه به اینترنت!
    تازه اینی که متلک بهم گفته فقط سیکل داره! تازه کلی هم ادعاش میشه
    اینا عزرائیلم دیوونه کردن عمرا اگه به ملکوت اعلی بپیوندند
  • شرلی ... انجمن قصه و افسانه
  • سلام دوست شرلی ..
    خوش جال می شم عضو این انجمن بشی.
  • شرلی ... انجمن قصه و افسانه
  • دوست شرلی خوش اومدی
    سلام مرسی که به وبلاگ ما اومدین..منم شمارو لینک کردم
    سلام آره آدم مخش سوت میکشههه ممنون
    سلام وبلاگ زیبایی دارید تبریک.به منم میشه سر یزنید.
    زاستی من یکم دیر اون قسمتو خوندم که از چنین جمله هایی متنفرید.ولی کلا رنگش قشنگه مطالبت جالبه .به من نخواستی سر نزن.
    مرسی منم عاشق رنگ صورتیم وابی
    آپت عالی بود عزیزم... خیلی متنش قشنگ بود ممنون خبرم کردی...
    سلام عزیزم خوبی؟؟؟
    یکیش کیم هیون جونگه...
    اون یکیش کیم هیونگ جونه..
    جای گ توی اسماش فرق داره... راستی ممنون که اومدی...
    سلام پرنسسی خوبی؟؟؟ ممنون که فاتحه فرستادی خدا رفتگانت رو ببخشه و بیامرزه نمیدونم دردشو کشیدی یا نه؟؟؟ اما امیدوارم هیچوقت نکشی... بلاگفا کارش پیاده روی کردن رو مخ کاربراشه...