پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

تنهایی در قلعه هزار اردک

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۴۸ ب.ظ

امروز تو قلعه هزار اردک خیلی تنها بودم

ما هم که شیطان وجودمون انقدرا افکار شیطانی خبیث نداره

فقط مثل خوره تو مخم رژه می رفت که برو اینترنت...برو وبگردی

تو عمرم انقدر مثل دیوونه ها نت نرفته بودم

هر 20 دقیقه یه بار خسته می شدم می رفتم، دوباره مگه این شیطان میزاشت

دوباره بیا سیستم رو روشن کن بیا تو نت

آخرشم نفهمدیم اصلا چکار کردم!... نکات مثبت این وبگردی چی بود؟

فقط یه خورده نرم افزار موبایل دانلود کردم که کار نکرد

کلا امروز کرم اینترنت گرفتم

شوهری هم هنوز از سر کارش بر نگشته!

 

اعتراف نوشت: راستش یه بار این شیطان وجودمون حوصلش سر رفت آمپر خباثتش زد بالا... هی می گفت بیا برو یاهو مسنجرت رو نصب کن برو یه کم بچت یه کم مردمو سر کار بزار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۴۸ ب.ظ
  • ناهید بانو