پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بازی

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۱۱ ق.ظ
جدیدا کارم شده بازی توی دنیای تراوین

و اغفال کردن دوستان اطرافم برای پیوستن به این بازی جذاب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۱۱ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

لینکی عزیزم وبت خیلی ناز بود
چرا پروفایلت فعال نیست؟


اسم وبلاگتو کاش مینوشتی یادم رفت ایمش چی بود
پروفایلم و دوس ندارم فعال کنم
اوکی
اپم وقت کردی یه سر بزن.
  • مائده مشیری
  • سلام پرنسس جون
    آخر طلا خریدی یا نه
    مرسی که تو نظر سنجیم شرکت کردی
    وبلاگ صمیمیت رو هم لینک کردم
    وای تو دیگه نه
    نو معتاد نشو
    نههههههههههه
    واسه بچه ضرر داره
    با توهم زندگی توی دهکده و کشاورزی به دنیا میاد


    بزار بیا براش خوبه اگه یه موقع با این همه گرونی و بی پولی بد بخت شدیم قلعمون خراب شد رفتیم عشایر حداقل یه توهم از زندگی جدیدش تو ذهنش می مونه [نیشخند]
    هه هه هه
    من همشو میخونم عزیز ولی فقط برا بالایی نظر میزارم
    وای تراوین کاملا با آن تیکه ی اغفال کردن موافقم
    من یک عدد اغفال شده هستم که در حال حاضر معتاد به تراوین می باشم


    ای معتاد
    عضو می شی تو وبلاگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟