پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

اعتیاد بد دردیه ها :D

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ
تو خونه یه دفتر خاطرات دارم که هر وقت دلم میگیره یا عصبانیم یا خوشحالم می رم توش مینویسم چی شده...

این روزا به امید نوشتن تو وبلاگم حتی توی دفترم هم چیزی ننوشتم

انگار من کلا به همه چی معتاد شدم!!!

به نوشتن.... به اینترنت.... به تراوین.... به اینکه بعد همه اینا تازه با گوشیم ور میرم

فقط به شوشو خان معتاد نشدیم آخه این یکیو نمیشه بهش معتاد شد فقط میشه عاشقش شدنکنه عشقم معتادی بیاره!!!! ای خداااااااااا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

عضو می شی تو وبلاگم؟؟؟؟؟
که این چنین!
و میتونه این جالب باشه
که عشقم معتادی بیاره.....



اره یه شعرم دربارش هست
که میگه
لبت را می مکم خواهی نخواهی تا نفس دارم
که من تریاکی عشقم ز شیرینی هوس دارم
اپم ومنتظر
  • ناشناس سرشناس
  • آمـــدم جانت به قربانم چرا ولی حالا
    اگه اهـــل تریاکی بیا بشین این بالا
    تاهم جـــنس آب کنیم و بفرشیم کالا
    چه خماریم منو تــو در این روزا و سالا
    عجب شاعـــــــــری شـــدم الحمدالله
    چشه وگوش حسودا کور وکر ایشالله


    شعر خوبی بود اما یک مقدار کم وزن بود