پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

آهنگ inna - amazing

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۳۲ ب.ظ

Dangerous feelings break out my soul
احساسات خطرناکی روحم رو احاطه می کنن
It's just the meaning of being alone
و این به این معنیه که من تنهام
I need you here wherever you are
به تو نیاز دارم هرجا که باشی
I need you now to take me so far
الان بهت نیاز دارم تا منو با خودت به اون دور دورا ببری
I wanna run like the speed of the sound
میخوام بدوم، درست مثل صدا
I was somewhere , I 'm sure you're around
من جایی بودم، و اطمینان دارم که تو اون دورو برا بودی
You give me now the meaning of life...
و حالا معنی زندگی رو بهم دادی

With you I'm feeling alive
Ooooooo...
با تو احساس می کنم زندم

Why you're lookin' like that
چرا اینجوری نگاه می کنی
I'm burning like fire
دارم مثل آتیش میسوزم
I wanna be higher
میخوام بیشتر از اینا عاشق بشم
Just let me know
فقط بذار بدونم
Why you're lookin' like that
چرا اینجوری نگام می کنی
You're driving me crazy
داری منو دیوونه می کنی
You're lookin' amazing
خیلی عجیب نگام می کنی

Why you're lookin' like that
چرا اینجوری نگاه می کنی
I'm burning like fire
دارم مثل آتیش میسوزم
I wanna be higher
میخوام بیشتر از اینا عاشق بشم
Just let me know
فقط بذار بدونم
Why you're lookin' like that
چرا اینجوری نگام می کنی
You're driving me crazy
داری منو دیوونه می کنی
You're lookin' amazing
خیلی عجیب نگام می کنی

Why you're lookin' like that
چرا اینجوری نگاه می کنی
I'm burning like fire
دارم مثل آتیش میسوزم
I wanna be higher
میخوام بیشتر از اینا عاشق بشم
Just let me know
فقط بذار بدونم
Why you're lookin' like that
چرا اینجوری نگام می کنی
You're driving me crazy
داری منو دیوونه می کنی
You're lookin' amazing
خیلی عجیب نگام می کنی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۳۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۸)

ای بابا منکه اومدم عزیزکم؟!

نیومدم؟

وای این اهنگه اینا رو خیلی دوست دارم.!

خودش خیلی چرته ولی اهنگاش باحاله!

برم متنشو بخونم!


اره خودش چرته ولی صداش خوبه
برو بخون تا زبانت قوی شه اینطوری بیرونش نیازی
وویسو بیبینم تورِ لینکوندم یا نه!(لهجه شیرازی)

وویسو!

ها لینکوندم!

میشه با اسم واقعیت بلینکونم؟

یا همین پرنسس خوبه؟
این اهنگه رو منم خیلی دوست دارم واقعا خیلی قشنگه!



خوشحالم که دوس داری قابل نداره
آهنگ وبلاگ بسی زیبا بود
تبریک به شوشو بابت این سلیقه


شوشو اگر سلیقه اش بد بود که ما را انتخاب نمیکرد
سلام
ایول بابا چقد پست گذاشتی
اره واقعا چرا چرت و پرت نوشتن اینقد حال میده؟؟؟
مرسی که اومدی!


چون ادم بعد از چرت و پرت خالی میشه
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم مرسی از توجهت درست کردن عزیزم


خواهش میکنم
دست گلت درد نکنه
عزیزم با تبادل لینک موافقی