پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عاشق وبلاگمم!

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ق.ظ
بعضی وقتا حالم از وبلاگم به هم میخوره و اصلا دلم نمی خواد چشم تو چشش بیفته

ولی دوباره میبینی یهو عاشقش شدم دم به دقیقه اومدم بهش سر زدم، انگار که میخواد فرار کنه

ای حال میده اینجا هر چی تو مغزته میریزی بیرون و مینویسی و گوشهای شنوایی هم هستن که میان حرفاتو میخونن و بعضیا درکت میکنن، بعضیا موافقتن، بعضیا دلداریت میدن، بعضیا هم هیچی نمیگن و سکوت میکنن

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

واقعا راست میگی گاهی وقتا اینجا خیلی بیشتر از دنیای واقعی خوش میگذره


اره واقعا اینجا خیلی حال میده
پرنسس خانوم! چطوری یا نه؟ اگه خواستی رو پست معرفی فیلما خلاصه هم گذاشتم!
آقا خداییش منم دقیقا نسبت به وبلاگم همین حس رو دارم اصن :سوت


معلومه که همینطوریه
وقتی پرنسس یک حسی داره کل ملت اون حس رو دارند
سلام ممنون که به من سر زدی وبلاگ خیلی قشنگه خوشحال میشم بازم پیشم بیای
سلام
عزیزم
ببخشید
برا
آهنگ
عکسام
نمیدونم
چرا
اینجوری
شده
باید
پاک
کنم
جدید
بزارم
به
هر
حال
مرسی
که
سر
زدی
خوشحال
شدم
لینک شدی عزیزم
آقا ببین این اسمی که لینک کردمو ! اگه دوست نداشتی بگو عوض کنم