پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

لعنت به دهانی که بی موقع باز شود!

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ

چنان غرق در گوشیمان شده ایم که حواسمان نیست خواهر شوهریمان دارد با ما میحرفد

می پرسد (از بس فضول است) داری چیکار میکنی!

ما هم برای اینکه ایشان یک موقع فکر بد نکنند که ما به برادرشان خیانت نموده ایم و داریم با دوست پسرمان اس ام اس بازی میکنیم

ندانسته از دهانمان میپرد : دارم تو اینترنت دنبال یه چیزی میگردم

خواهر شوهر: ‌‌‌‌‌‌‌إإإإإإإإ.... مگه با گوشیم میشه اینترنت کرد!؟ چطوری؟

من: آره ولی من با ایرانسل اینترنت میکنم تو خطط همراه اوله همون بهتره که بیخیال اینترنت شی با اون امکانات اینترنتش

خواهر شوهر: مثله اینکه تا کنون در عصر حجر به سر میبرده و حالا تمام سوالاتش را که بقیه انسانهای اولیه از پاسخ به آن عاجز بوده اند میخواهد از ما بپرسد... خوب چطور میشه اینترنت کرد؟ اصلا برای چی باید اینترنت کرد؟ چی توش هست؟ به چه درد میخوره؟ خیلی هزینه اش بالا نیست؟ ایرانسل هم دارم؟ منم میتونم اینترنت کنم؟ چطور؟ بعد اینترنت کنی شارژش زود تموم نمیشه!

نکته: در به کار بردن کلمه کرد و کنی انگار استعداد خوبی دارد!

افکار من: نه مثله اینکه یه چیزایی هم سرش میشه!

خود من (کارد بزنی خونم در نمیاد): نه یک حساب جی پی ار اس که بگیری دیگه فقط از اون حسابت کم میشه و شارژت نمیره

او: خوب یعنی نمیشه با همون شارژ اینترنت کرد؟

افکار من: عجب غلطی کردم

خود من: چرا میشه ولی اگه میخوای شارژت زود تموم نشه حساب بگیری بهتره

او: خوب بیشتر توضیح بده

من: در حال توضیح دادن کامل تا میرسم به اینجا که مربوط به حساب جی پی ار اس میشود

او در میان حرف ما: خوب این حسابه دقیقا کی تموم میشه؟

من: خوب...

او: میدونم فقط میخوام بدونم کی تموم میشه؟

من: انقدرا زود...

او: میدونم میخوام بدونم اصلا چقدر طول میکشه که تموم شه؟

من: الان میخوام برم غذا درست کنم بعدا میام برات توضیح میدم

او: راستی یه بار بیا یکم درباره کامپیوتر هم برام بگو... اینترنت کامپیوترم رو هم درست کن

من: باشه


پ ن: این خواهر شوهری ما متولد سال ۱۳۵۷ می باشند و بسیار ادعای فرزانگی و دانشمندیشان هم میشود

 پ ن۲: فک و فامیله ما داریم؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۸)

اوا ناهید جون؟

منکه این همه میام برات نظرم میذارم..

فک کنم نمیرسه به دستت نه؟


نه نمیرسه
:دی

چقدر این خواهر شوهرت اوضاع خندس!

ما از این فامیلا نداریم خداروشکر!


خوش به حالتون
فک و فامیله ما داریم؟
سلام عزیزم مرسی که سر زدی چرا میزارم ولی فعلا زوده
انگار هرکی چندتا از این ادما دورش هستن منم دقیا این درگیری رو با داداشم دارم تو 20 دقیقه میخواد تمام اطلاعات مغز منو کپی پیست کنه تو مغز خودش!
در مورد بیق هم باید بگم به بلالی گفته میشود که بلال ها درون جمعشون به دلیل خز و خیط بودن راشون ندادن یه گروهک درست کردن اسم خودشون رو گذاشتن بیق!!!!
البته این تیکه کلام همون ترنمه ولی واقعا شرح حال اون لحظه ما بود نوشتم!
مرسی که اومدی عزیزم فعلا!


داداش ادم که خوبه... اون که داداش منم همیشه اطلاعات منو کپی پیست میکنه تو مغزش ولی خداییش استعداد داره یاد میگیره
ولی خواهر شوهره
ممنون بابت توضیح مفصلتان درباره کلمه بسیار پرمعنا و گهر بار بیق
الهی فدات شم..قربونت برم..نبینم ناراحت باشی از دستما؟

خواهر خودمی..یه دونه ناهید که بیشتر نداریم

میخوام دیگه خبر نردم چون مدرسه ها که باز بشه دیگه اصلا وقت نمیکنم!

میام نت ولی نمیتونم به همه خبر بدم..

البته شایدم دادم.خداروچه دیدی؟
حالا یه سوال اینترنت چی هست؟؟؟؟ این ایرانسل که گفتی چیه؟ خوردنیه؟ خواهر شوهر کیه؟ اسم خارجیه؟؟؟ اصن داستان چیه کلا؟؟؟؟؟


میام میزنم لهت میکنم ها
سلام عزیزم
شرمنده یه مدته کم میام نت
خواهر شوهر خوب تو این دنیا گیر کی میاد؟


+ولی خدایی سوالای ..... میپرسید


تازه این سوال خوباشه
کچلم کرده