پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴ ق.ظ

دیشب خواب حرم حضرت معصومه رو دیدم

دیدم اونجا با مامانم داشتیم زیارت میکردیم و نماز میخوندیم

ولی خوب راستش این خوابه انقدر برام مهم نبود که اینجا بخوام بنویسمش

اما خوب دوست داشتم بدونم تعبیرش چیه؟!

داشتم دنبال تعبیرش میگشتم که تو یکی دو تا از وبلاگای دوستان دیدم که دیروز نمیدونم یا امروز ولادت حضرت معصومه بوده و روز دختر!

من نمیدونستم دیروز ولادت حضرت معصومه بوده که من شبش خوابشو دیدم

واسه همین موضوع یکم واسم جالب شد

 


پ ن۱: شوشو خان سرما خورده اند عجیــــــــــــــــــــــب

پ ن۲: دیروز رفتیم نماشگاه پاییزه، چقدر مزخرف بود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

از قدیم گفتن خواب زن چپه
اما عجیب اینجاست که خواب تو راست دراومده
احتمالا....
نه هیچ احتمالی نمیدم
نکنه....
نه ذهنم رو از این قضیه هم پاک میکنم
میگم شاید....
نه بی خیال اون
اصلا خواب خودته بده منجمان دربار ببینن تعبیر خواب پرنسس چیه
به من چه!!!!!!!



قدیمیها که عقلشان نمیرسیده شما چرا خودت را با قدیمیها مقایسه میکنی
عالیجناب این قلعه همیشه خوابهایش راست میباشند
ما در دربارمان منجم نداریم
اما اگر شما مایل باشید میتوانید بیایید و منجم دربار ما شوید
عزیزمیییی چقدر قالب جدیدت قشنگه خیلی به اسم وبت میاد اتفاقا منم سرما خوردم!!!!
خوش به حالت چه خوابای خوشگلی می بینی شما


مرسی ماهان جان
قالبم یه هدیه از طرف یه عزیزه
انشالله که زودتر خوب شی
ممنون اره خودمم از خوابام تعجب میکنم یعنی یا خواب نمیبینم یا وقتی میبینم اینطوریه دیگه...
  • خم گیــــــسو
  • ای بابا تو دیگه هستی نمی دونستی روز دختر؟!
    دیگه ما خانم ها همدیگه رو تحویل نگیریم که میخواد تحویل بگیره! دقت کن عزیز دقت سال دیگه فراموش نشه


    نه والا نمیدونستم من روز تولد خودمم یادم میره حالا روز دختر یادم بمونه
    سلام وب سایت جالبی دارین خوشحال میشم به وبم سر بزنید


    اومدم
    عجب دالانی داشت بهشتت