پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

صرفا جهت خنده

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۳ ب.ظ












  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۷)

دهه شصتی ها ...
دهه ی دهی ها هم عجب سرگرمی هایی داشتند. !


خصوصی نداریم عمومی شد
سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.

با چند مطلب بسیار زیبا منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا


یعنی این کامنته از دهه شصتی های من باحال تره
چی چی رو ایشالله شهید شی من کلی ارزو دارم
البته راستم میگی ها شهید شم حداقل نسل ایندم ازم استفاده ببرن تو این دوره گرونی و بدبختی و یارانه و پارتی بازی و تحریم و .... ولی خوب تا من نباشم اخه نسلم چطور به وجود بیاد که استفاده کنه!!!!
سلام خیلی ممنون به وبلاگم سر زدی
منم اومد خیلی خوشم اومد از وبلاگت مخصوصا این پست زیباوجالب
فقط یه سوال ما بچه های دهه هفتادم از این وسایل داشتیم
راستی لینکتم تو وبلاگم گذاشتم
به ما سربزنی چند وقت یک بار خوشحال میشم
والا ما دهه هفتادی ها هم از این کارا می کردیم اصن یه حس خوبی داره صعود می کنی !


نیس شما دهه هفتادی هام فاصله زیادی با دهه شصتی ها نداریم واسه همین از ما یاد گرفتین اخه ما بدآموزی داشتیم
linkii !


مرسی تو هم لینکی
  • دختر برفی
  • الهی من واست بگردم که اینقدر مظلومی اصلا از حال تو نمیپرسن؟
    بیا آجی جون..من ازت میپرسم:
    جیگرکم حالت خوبه؟ مریضیت الان بهتر شده؟ خودت چطوری؟



    فدات بشم مرسی خوبم
    تمام حجم خیالم از تو لبریز است .خیالم کوچک نیست.توبی نهایت عزیزی
    منتظرت هستم سربزن


    بهههههله
    ما کی این همه نزد شما عزیز شدیم
    الاهو اعلم
    میدانی !
    متاسف شدم !
    حبس نفس برای هیچ کس عمومی ارسال نمیکند
    چرا که مخاطب حرف من شما هستید ... و تنها شما ارزش خواندنش را دارید .نه همگان !
    و افسوسم بر این است که چرا این مردمان به دیدگاه های یکدیگر ارزشی قائل نمی شوند . و هزاران افسوس بر من باد ...
    خالی از غم باشید جوان...
    ینی همش یه طرف اون عکس دون دون یه طرف دیگه!
    اگه بدونی چقد دنبالش بودم لامصبووووووو
    مرسی عالی بود


    قابل نداشت
    به نمایندگی از خودم اعلام میکنم که ما دهه هفتادی ها هم از رختخواب بالا رفته ایم و با این عکسایی که گذاشتی کلی خاطره داریم هییییی


    بر منکرش لعنت
    اری شما هم مقداری از پایتان در دهه شصت فرو رفته اما خیلی زود از منجلاب شصتی بودن به حول و قوه الهی بیرون جهیدید
    هیچی نمیگم نه تعریف نه تخریب


    نه اقا میخوای بیا بزن تخریب کن!
    ااااااااااا این قالب جدیده رو الان دیدم تو ادامه مطلب واسم باز شد راستی این عکسا که واسه دهه شصتیا گذاشتی منو برد به کوچیکیام دلم تنگ شد واسشون خیلی باحال بود اجی جونم من همه ی این عکسا رو تجربه کردم واقعا جالب بود خیلی هیجان زدم کردی فعلا!!!!!!!!
    راستی قالبت خیلی خشگله!!!


    قررررررربون تو اجی کوچیکه
    سلام. لینک شدی مهربون.
    ممنون از نظرات جالبت. کلهم نتیجه گرفتم بزنم به بیخیالی


    ممنون عزیزم
    اری بیخیال باش
    از قدیم گفتن بیخیال باش تا دنیا بیخیالت باشد
    یه طوذی گفتین " ما دهه شصتیا" انگار صد سالی عمر کردین!!!!





    صد سال نه اما جزو شصتی ها هستم دیگه
    مرسی از اینکه گفتی قالبم خوشگله مال تو که بینظیره مخصوصا اون عکسش.
    می دونی آخه من عاشقه بازییه پرنده گان خشمگین ام کلا از بازی ها و فیلم های خشن و پلیسی خوشم می یاد که توش بزن بزن باشه.


    چه جالب دقیقا مثه من
    پس بیا بزن قدش
    ای امان از این دهه شصتی ها!!!!
    وبت جاله خوشحال میشم بهم سر بزنی
  • טּَ‌فَـ ـ ـ سـ ـ ـ
  • وآی عجب حالی بود یادش بخیر ..


    جدا که یادش به خیر