پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

شوشو، جوجو، لولو

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

 

داشتیم با خودمان می اندیشیدیم که در این دنیای مجازی اسم شوهرمان را که گذاشته ایم شوشو

اگر در آینده فرزندی به جمعمان اضافه شود که قطعا میشود جوجو

فقط با این حساب خود ما احتمالا بشویم لولو

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۹)

قشنگ بود من لینکتون میکنم


قشنگی از خودتونه ممنون از لینکتون
بیا سایت من . . . .


بااااااااااااااش
نخیرم شما بوبویی
لولو مادر شوشوی گرامیتان هستن
قبلا و در نظرات قبل به تفصیل آمده است


این لولو را خوب امدی
اری تفصیل را در نظرات قبل دیدیم
بوبو زیبا نمیباشد ما مومو میشویم همان مخفف مامان
خیلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باحال بود کلی خندیدم!خیلی بامزه بود ولی واقعا نمیخواستم بگم خدایی شوشو یعنی چی بابا بیچاره گناه داره!
راستی اپم رو کامل کردم بیا منتظرم فعلا!


خواهش میکنم حقیقت بود
در این کلمه شوشو یک معانی نهفته است که هر کسی معنیش را نمیتواند درک بنوماید
به غرعااااااااان
درود.

به روزم و منتظر نظرت در مورد دل نوشته هام.



یاعلی


چشم یه چند دقیقه دیگه یه سر میام
  • کافه شاتوت
  • باحال بود


    فدای شما
  • کافه شاتوت
  • چه قالبی


    اری قالبم اب دهن را راه می اندازد
    نگوووو شما اسم خودت بذار عزیز بذار عشق البته حالا اینا وزنش نمیخوره میخوای بذار هلو باز وزنش به اون 2تا نزدیکتره یا شایدم توتو مثلا خوبه؟


    خوب این توتو که میگویید به چه معنا میباشد؟
    فکر کنم تا آن زمان که ما مادر شویم همان مومو هم خوب باشد
    دقیقااااااااااااااااااا ما بندگان مطیع فیس بوکیم !
    واقعی میگفتی دیگه تو دو تا کامنت هم که همین جوری نظر دادی!!!:((((((((منظورم باب اسفنجیه ))))):


    بعله بنده مطیع فیس بوک... شما بیا بنده مطیع خدا باش
    برای شما هم یک راه هست برای رسیدن به خدا
    باب اسفنجی دیگه!!!!!!! [شکلک عصبانی و جارو بدست]
    تو پرنسس خط خطی خودمییییییییییی.
    مرسی از این همه لطفت....
    آچقتم


    به قول بچه ها گفتنی کامنتت تو حلقم
    هههه ! لولو خانم خیلی هم خوبه


    همین که شما را میخنداند پس خوب است
    خب لولو هم میتونه جالب باشه!!!

    مگه چیه؟





    هیچیش نیس
    پیشنهاد خودمان نیز بوده است
    شوشو گفتنتان بسیار شباهت به یکی از دوستان بسیاااااااااااااااااااااااار عزیزه بنده دارد
    با عرض پوزش و خجالت و ایناااااا...لولو خوره ی مادر شوشو است و مناسب ایشان
    شما را هم که نصف و تکرار کنیم میشوید نانا...اما چون از این کلمه خوشمان نمی آید و وزنه لازمه با اعضای خوانواده اتان را ندارد...خطابتان میکنیم نونو


    پوزش نمیخواهد همه دوستان پیشنهاد دادند که لولو میشود مادر شوهرم
    نونو هم میتواند جالب باشد

    لولو چطوری؟؟؟


    اگر شما را بخوریم حتما خوب خواهیم شد
  • دختر برفی
  • تو همیشه آجی من میمونی....نه لولو


    قربون اجی کوشولوی خودم
  • خانم همسـر
  • اره واقعا ما میشیم لولو


    به قول بعضی دوستان مادر شوهرهایمان میشوند لولو
    سلام سلام ...عزیز دلم قشنگ بودن نوشته هات دمت جیز ملسی فدات شم


    قرررررررررررربون تو دوست با معرفت
  • مریم و بهمن
  • چه با حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
    واقعا موافقم



    دوست عزیز نمیدونم ادرسی که دادی اشتباست یا من نمیتونم وارد شم
    ولی سایتتون بالا نمیاد!
    خیلی باحال بود


    فدا خندیدنت