پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

ماجراهای عمو و زن عمو

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ

این عموی ما (پدرشوهرمان) گاهی یک متلک هایی می پراند که نمیدانم از کجا به ذهنش میرسد!

مثلا:

یکی از برادر شوهریهایمان سراغ آنیکی برادرش را از پدرشوهرمان میگیرد...

پدرشوهر: رفته هیجا

برادر شوهر: هیجا کجاس؟

پدرشوهر: خودتان بهتر میدانید... هیجا همانجاست که وقتی میروید بیرون و من میپرسم کجا میگویید هیجا!

 

مثال2:

پدرشوهر خسته و درمانده از در می آیند بعد از مقداری رفع خستگی و نشستن به همسرشان که مادرشوهر ما باشد میگوید چای نداری برام بیاری

مادرشوهر عصبانی همراه با داد و فریاد طوری که انگار به ایشان فحش داده باشی داد میزند: چاااااااای می خوای چیکار؟

پدرشوهر بسیار خونسرد و آرام: نمیدونی واسه چی میخوام! چای میخوام پامو توش بشورم واسه چی میخوام!

 

مثال 3:

مادرشوهر یک چیزی خطاب به پدرشوهر میگوید ایشان گویا به درستی متوجه نمیشوند...

پدرشوهر: چی؟

مادرشوهر عصبانی و غرغر کنان: چی چی چی هی تا یه چیزی میگی میگه چی انگار کری (با اخرین ولوم صداییتان خوانده شود)

پدرشوهر خونسرد: خوب از بس تو تو گوشم داد زدی کر شدم دیگه

 

 

+ یعنـــــــــــــــــی دم ایشان گرم به جان آدمیت

+دوستای عزیز خدمت شما عرض کنم که لازم نیست بیاین بگین که آپ شدین بنده وبلاگ دوستای که همیشه بهشون سرمیزنم رو تو قسمت وبلاگ دوستام ثبت کردم و همیشه بهش سر میزنم آپ باشین خودم میفهمم میام

+ باز برادر شوشو آمده و لپ تاپم را میخواهد از همین الان فکر و خیال و دوری از دنیای مجازی شروع شد البته بهش گفتم یه کم دیگه بهت میدمش برویم تاریخچه اش را حذفیده اطلاعاتمان را قفل گذاری کنیم بعد بسپاریمش دست خدا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲۵)

  • لیدی چاکلت
  • واقعن خونسردیش خیلی باحاله


    یعنی خونسرده در حد تیم ملی
    بعلـــــــــه ! چه خانواده باحالی دارین شما
    خیلی سخته وقتی یکی میاد میگه لَپِتو میخوام . . اصن آدم روحیهَ ش خراب میشه :|


    چکار کنیم دیگه
    فقط به درد درست کردن جکه فک و فامیله میخورند گویا
    مامان بزرگ منم دقیقا عین مادر شوهر توئه کلا گیره تو بابا بزرگم بخواد بمیره هم دعوا میکنه میگه چرا میخوای بمیری؟؟؟؟
    اونم دقیقا مثل پدر شوهرت ریلکس ادم حساب نمیکنه مامان بزرگمو کلا خیلی خندن!!!
    فعلا!


    خخخخخخخخخخخخخخ
    دم پدر شوهرتان گرم بسییییی به وبلاگ برادر بزرگوار هم سر زدیم وایشان را لینک مینموییم


    قربون تو برم من که انقد ماهی
    ینی قراره از دنیای مجازی دور بشی؟
    نـــــــــــــــــــــــــه


    نه ما کلا تو دنیای مجازی پلاسیم هرجا بریم یک نتی برای خودمان دست و پا میکنیم
    جالب بود


    قربان شما
    تغییر قالبتون هم پرنسسیه
    جالبه




    یک پرنسس باید پرنسس بودنش را نشان دهد [چشمک‏]‏
    اوه!
    ایوووووووووول پدر شوشو!!!
    راهکاره بسیار جذابیست در مقابل چنین افرادی


    بله یک راهکار خوب دیگر هم هست انهم اینکه اینگونه به آنها زل بزنی ( )
    خیلی باحاله
    یه چی تو مایه های فوفو(پدربزرگ بچه ها)



    این خوبه همیشه با اسم وبلاگت بیا
    حالا برام جالبه که این مادرشوشو چون مادر شوشوست انقد عصبانیست؟
    یا کلا عصبانیست؟
    یا به نظر تو انقد عصبانیست؟
    ولی خب کاملا درک کردمـــ...
    پدر بزرگ مادربزرگ بنده نیز اینچنین میباشند گویا!
    با این تفاوت که بعد از اینهمه مدت پدربزرگه اصلا جرئت این را ندارد که تقاضای چای بفرماید...!!!!!!!!!
    و یک جوریست که اگر متوجه هم نشود دیگر نمیپرسد: چی؟
    فقط یک جمله ی کاملا بی ربط تلاوت میکند که مادربزرگه هم ناچار مجبور میشود حرفش را باز تکرار کند....


    شما باید ایشان را از نزدیک زیارت کنید تا به عصبانیتش پی ببرید
    لامصب عصبانیت نیست که عثبانیت است [نیشخند]
    هم نایس و هم لایک فقط برای تو پرنسس عزیزم
    ممنون از جواباتون



    ممنون از شما دوست خوبم که همیشه سر میزنی
    خدا نگذرد

    از کسانی که در کتاب ها

    "زن" را بدگونه ترجمه کردند!

    حالا

    عمری باید کتابخانه های عدالت را گشت،

    تمامِ غیرتهای خشک و خالی را ورق زد و زیباییِ زن را

    از حلقومِ واژه ها بیرون کشید!!



    واقعا
    خدا نگذرد...
    اجی پرنسس من کجایی؟؟؟
    خبری ازت نیست!؟!؟!؟!




    قربون مرام آجی کوچیکه
    منزل پدری به سر میبریم
    ای بابا فکر کنم اخر مجبور میشیم جمع شیم یه لپ تاپ واسه داداش شوشو بگیریم اینقد نیاد لپ تاپ اجی پرنسس مارو بگیره!!!
    راستی ای دی تو بده میخوام اددت کنم تو مسنجر البته اگه دوست داری فعلا!




    اگه بگیرین که بسی خوشحال میشویم [نیشخند‏]‏
    به به به این میگن پدر شوهر. حتما زمانی که حال مادر شوهر توسط ایشان گرفته می شود شما از شدت ذوق در پوست خود نمی گنجید


    نه انچنان که فکرش را بکنی
    اخر ایشان حالش گرفته نمیشود اصلا نمیداند حال چیست
    http://www.persianorarabiangulf.com/index.php
    خلیـــج همیشه فارس ! رای بدین به عنوان یه ایرانی !


    چـــــــــــــــــشم
    دوست دخترم گفت :می خوام برم سفر
    گفتم : ایشالا به خیر و شادی ...
    الان یه 25 دقیقه است دارم توضیح می دم شادی کیه !!!!
    اشکم داره در میاد
    ********************************************
    ی وخ بم سر نزنیا


    ی وخ بم سر نزنیا

    این جمله هم جدیدا مد شده ها!!!!
    خوب اگه تو هم پست بنده رو میخوندی میفهمیدی که نوشتم لپ تاپم پیشم نیست نمیتونم بیام نت
    سلام
    ممنون

    چه اتفاق جالبی شما هم on هستین
    موفق باشین



    اره من تازه لپ تاپمو پس گرفتم تا اومدم تو قسمت وبلاگ دوستان دیدم اپ گذاشتی
    به من ربطی نداره.من همه این پست ها رو به عشق تو میذارم.وقتی میبینم بالای یک نطر نوشته پرنسس کلی ذوق مرگ میشم.
    شده با گوشی بیای باید نطر بدی.
    جوون مملکتو آروم کنی
    ****************************
    خیلی مردی.دمت گرم خانوووووومی


    ههههههه
    تو رو خدا جک نگو من خندم میگیره
    "من همه این پست ها رو به عشق تو میذارم"
    یعنی شما از همون اول وبلاگتو واسه من ساختی؟؟؟؟؟!!!
    تو که منو نمیشناختی....!!!! هنوزم نمیشناسی!!!!
    بابا ما خودمون زغال فروشیم
    منم سریع اومدم بگم
    ممنونم

    خدا شما و لپ تابتون حفظ کنه

    قدر این لب تابتون را بدونین
    و محکم نگهش دارین ....



    مرسی از محبت شما
    قدرشو که ما میدونیم اگه بزارن
    سلام. جدی وقتی تو سن من بودی همین حس را داشتی؟
    بعدش چی شد. از بین رفت.
    واسم مهمه که بدونم در مورد شما این حس چه کار کرد. به نظرم این حس سرنوشتما تغییر می ده.


    یادم که اومد حتما بهت میگم
  • دختر برفی
  • +اولی خیلی باحال بود

    +من دستامو با چایی میشورم

    +فآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآى این سومی هم خیللللییییییییییی باحال بود

    +میگم فکر کنم تنها کسی که از مادرشوهرت بر میاد همین پدرشوهرت باشه.


    نه این مادرشوهره کسی از پسش بر نمیاد
  • مــ♥ــریمــ♥ـــ
  • چهــ سختهــ دلتنگـــ قاصدکــ بودنـــــ؛
    در جاده ایــــ کهــ هیچـــ بادیـــ در آنـــ نمیوزد...

    دوستـــ منــــ امیدوارمـــ لحظاتــــ خوبیـــ رو سپریـــ کنیــــ
    و دقایقـــ بهتریـــ در انتظارتــــ باشهـــ
    چند دقیقهــ از وقتــ گرانبهاتو برایـــ پستـــ جدیدمـــ بزار
    خدا کنهـــ خوشتـــ بیاد
    اگهــ با تبادلــ لینکـــ موافقیـــ منو بهــ اسمـــ دنیایــ♥ــِ منـ♥ـــ
    لینکــ کنـــ




    وبتو دیدم خوشمل بود موفق باشی
  • کافه شاتوت
  • مثال 3 باحال بود