پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

اندام موزون و ناموزون!

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۴ ب.ظ

آغا این پستهای اخیر ما نمیدانیم چرا گیر کرده است روی بحث چاغی و لاغری و پرستیژ و اندام موزون و ناموزون و ...!

مادرشوهر: نه دخترم سالاد خیلی خوبه اگه همیشه بخوری ... ندیدی جاریت چقدر سالاد دوست داره؟

ذهنیات من: آری مشالله انقدر هم اشتهاش توی خوردن سالاد زیاده که قبل از غذا ابتدا یک فصل سالاد با نان نوش جان مینومایند و ...

ادامه سخنان مادرشوهر: سعی کن همیشه با غذا سالاد درست کنی... میگن سالاد اشتهای ادم رو باز میکنه تازه ادم رو هم چاغ میکنه...!!!!!

(بنده فقط ساکت گوش میدهم به نصایح این بزرگتر عزیز در جهت فراگیری رموز چاغی برای جناب شوشو آنهم از زبان مادری که بیست و اندی سال است که خودشان با این رموز نتوانسه شوشو را چاغ بنوماید)

ذهنیات من: بنده که با 8-47 کیلو وزن از همان قدیم و الایام تا کنون (گویا ازدواج به ما نساخته) میدانیم که تناسب انداممان تکان نخورده و نخواهد خورد و نخواهیم که خورد... لذا میدانیم که این توصیه های به ظاهر دلسوزانه فقط و فقط روشی است برای پروار نمودن جناب شوشوی کمرنگ قصه ما....

فقط من نمیدانم اینها را از کدام رسانه نامطبوعی شنیده است!؟

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۴ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴۶)

بحث چاقی و لاغری قدمتی دیرینه داره، ولی به نظر من آدم باید تناسب اندامشو حفظ بکنه نه چاق خوبه و نه زیادی لاغر، هر چیزی به حد و اندازۀ خودش خوبه

خوشحال شدم که آمدی سر زدی، همچنان منتظر حضورت گرم و صمیمی ات هستم

راستی اگه دوست داشته باشی تبادل لینک داشته باشیم


بله بله دقیقا مثله من
من هم از حضور سبز شما بسیار بسیار خرسندم
وب خوبیه ادامه بده


ممنون دوست عزیز
آری ادامه میدهیم اگر ندهیم چه کنیم
پرنسس جان شرمنده

تا آمدم در چت اینترنت قطع شد
و همین الان وصل شد
باعث مسرت بسیار بود که با هم گپ بزنیم ولی فکر کنم الان شما روی خط نیستی
راستی از اینکه با هم تبادل لینک خواهیم کرد خوشحالم

من یه دوست صمیمی دارم هم نان شما البته آن دوست پرستاره و چند سالی هم میشه ازدواج کرده و یه آقا شازده کوچولو هم داره اما نکته مهم اینه که ایشون هم تناسب اندام را حفظ کردند و هم زیبایی چهره و خوش پوش بودن و .... بعضی اوقات که میبینمش اصلا باورم نمیشه که ازدواج کرده




اشکالی نداره دوست عزیز انشالله در یک فرصت مناسب
خدا حفظ کند دوست شما را و همچنین اقاشازده کوچکش را
تعریف نباشد درست مثل ما که دوستانمان وقتی ما را میبینند اصلا باورشان نمیشود که ما متاهل باشیم
آهان همون قضیه ی در و دیواره دیگه!
آخیـ...چقد شوشو ی شما مظلوم واقع شده اینجا!
ولی ماشالله نقشه مادر شوشو بسا پررنگ استـ...
اصلا اگر در پستهایتانـ از ایشان یادی نکنید دلمان برایش نقطه خواهد شد...


آری دخیخا شما چه به نکته دقیقی اشاره نمودی
اری گاهی ما حس میکنیم شوشو ممکن است دو سالش باشد
نقش مادرشوهرها همیشه پررنگ میباشد و کمی تا قسمتی نیز رنگارنگ
مث اینکه انلاین نیستی
ok
من باید برم پس انشاءالله در فرصتی دیگر با هم حتما گپ خواهیم زد




من منتظر شدم چون نیومدی مجبور شدم برم
انشالله تو یه فرصت مناسب دیگه
آدم یاد داستان هانسل و گرتل میفته
که جادوگر میخواست چاقشون کنه تا...
تو هم هر وقت عفریته تشریف آوردن منزل سالاد درست کن براشون
این دستور رو میتونی برای جاری هم اجرا کنی
تا ایشون زودتر توسط عفریته خورده شوند





آری آری هانس و گرتل را خوب یادمان است
این نقشه شیطانی هم برای خودش نقشه ایست
حالا بگذار بیاییند ما سالاد الویه میدهیم خدمتشان که خوب پروار شوند
[شکلک جادوگر خبث هانسل و گرتل]
بابت پست های قشنگت توی کافه پرنس ممنونم ازت
داستانم رو تازه شروع کردم.چند خطشو نوشتم دارم به بقیه ش فکر می کنم
بازم ممنون که نمیزاری وب خاک بخوره دمت گرم




خواهش میکنم داداشی وظیفه است
زودتر بنویس دیگه یه قسمتش رو.... منتظرم



کلا فک کنم حال میکنی با قلب ها!! نه؟
دنیـــــــا ؛ آدمهـایی داره


کـــه سکـــوت تـــو را در برابر ضعــف ادبشـون ،

بـه پـــای نفهمیـت مـی گــذارنـد ؛ نـه بـزرگــــــواریـت ... !!!




آخ دمت گرم که گفتی
ما هم که دور و برمان پر است از همین انسانهای ضعف ادبی دار که بزرگواریمان را نمیدرکند
هوای خوب
مثل زن خوبه
همیشه پیش نمیاد
وقتی هم بیاد
برا همیشه
نمی مونه

مرد اما
قرص تره
اگه بَده
بخت اینکه همونطور بمونه بیشتره
اگه هم خوبه
که خب خوب می مونه

ولی زن
عوض می شه
با بچه
سن و سال
حرف
ماه
بود و نبود افتاب
یا لحظه های خوب

زن حیاتش
به تیمار عاشقانه توئه
در حالی که مرد رو
اگه بهش نفرت بدی
قوی تر می شه ...




عالیــــــــــــــــــــ
فقط همین رو میتونم بگم
یا همون دستت مرسی
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام اگه بگین چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدو بیا اپ کردمممممممممممممممممممممممممممم


ای بابا شما هم که هر دفعه یه ماه یه بار پیدات میشه همینو میگی و میری
نه حالی نه احوالی
ای بابا فک کنم همه دست به دست میخوان بدن یه نهضتی درست کنن تو روچاق کنن!!!
کجایی ؟خبری ازت نیست یاهو هم که نمیای یا من نمیبینمت؟
در هر صورت دلم تنگیده بود و هم اپیده بودم بیا وبم فعلا!


چشم ندارند اندام زیبای ما را ببینند دیگر
وای که من فدای دلت بشم که تنگیده بابا همش همین امروز رو با هم نچتیدیم ها
سلام:
ما هم هوس یک فصل سالاد کردیم
آیا چاق خواهیم شد!!!

نوشته تون جالب بود
به اندازه یک فصل



بگذار از روانشناس مربوطه سوال بنوماییم حتما خدمتتان عرض خواهیم کرد
سلام آجی جون ببخشید تازه از دانشگاه اومدم.آره خیلی خوشحال میشم کمکم کنی وقتی سوال داشتم حتما ازت میپرسم.
راجع به این پستت بابا کلا بیخیاله حرفای مادر شوشو،شو تا بود همین بوده و این مادرشوهرا همیشه بلدن فقط دستور صادر کنن و هی از این و اون بد بگن و بقیه رو بکوبونن رو سرت بیخیال دنیا .
بای آجی جون


فدای تو اجی کوشولو...
عزیزم من خودم اند بیخیالیم اینا رو هم که مینویسم خودت میبیینی که طنز گونه مینویسم و این نشون میده که اون حرفها و رفتارها انقدر برای من بی اهمیت و خنده داره که بیشتر جنبه طنز داره تا ناراحتی و دلخوری

اینا رو گذاشتم واسه خوندن اونهمه خزبلات من !!!!
مرسی که اومدی و خوندی !
اره دیگه من خیلی دلم تنگیده بود !!!
مرسی فعلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خواهش میکنم آجی خزبلات چیه! نفرما!
به علت طولانی بودن سی ام نشد که در همان جا مراتب تشکر را به جا آوریمـ...
این شد که خدمت رسیدم برای تشکر حضوری
عالی بود ناهید بانو...عالیــــ....
واقعا ممنونمـــــــــــــــــــ....


مخلص شوما که اینقد بامعرفتی که این همه راهو میای واس یه تشکر [شکلک داش مشتی]
  • ساحل مهربانی
  • کم پیدا بودی.
    فک کردم بازم لپ تاپ تُ به یغما بردن.


    نه دیگر نمیگذاریم به یغما ببرند لپ تاپه نازنینمان را
    در حال خواندن همان رمان هیجان انگیز بودیم
  • ساحل مهربانی
  • ولی من از پدرشوهرت خیلی خوشم اومده .
    در مورد اون بیشتر بنویس.


    باشه اری خیلی باحال میباشد این پدرشوهر ما دفعات دیگر از ایشان مینویسیم
    سلام وب باحالی داری دوس داشتی بهم سر بزن .منظرتم
    بای


    آخه من جچوری بیام وقتی ادرس نزاشتی؟
    از اون منتظرم برعکسی که نوشتی کاملا معلومه که چقدر منتظری
    یه ذره دقت کن دلبندم
    سلام.
    وبلاگ خوب.جالب ومتفاوتی دارید.لذت بردم.
    منم ی وبلاگ فرهنگی ادبی هنری دارم دوست داشتین سر بزنید خوشحال میشم.
    موفق باشید.


    کو آدرسش؟
    سلام دوست گلم
    اگه دنبال آموزش نرم افزارهای تخصصی میگردی حتما یه سر به من بزن.مرسی گلم




    eeeeeeeeeeee
    مگه به ایمیل هم سر میزنن من خبر نداشتم؟!
    سلام
    موفق باشید.
    از وبلاگ ما چند نفر هم دیدن کنید و تجربیات ما رو در اختیار دوستانتون هم قرار بدید.




    سر زدم ایده و هدف جالبی بود
    موفق باشید
    یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید

    به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید.

    چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم.

    دعای زیر را بخوانید:

    ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ......

    حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، .... علت را خواهید فهمید .....!!!
    برام جالب بود گفتم توهم بخونی.
    هههه! عجب ! سالاد بخور چااق شی




    بهههههههله! عجب!
    من آن بیگانه درویشم قلندر وار میگردم ... متاع عاشقی دارم پی دلدار میگردم ... لباس فقر میپوشم ، شراب تلخ مینوشم ... سخن مستانه میگویم ولی هوشیار میگردم
    برای خاطر یک گل ، به دور خار میگردم


    بـــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــه
    سلام دوست عزیز منو لینک می کنی اگر که می کنی منو با اسم همه چی داره لینک کن وبگو من تو را با چه اسمی لینک کنم
    ببخشید سرتا درد اوردم
    تورا به جان هرکی دوست داری




    دوست من چرا انقدر التماس
    الان یه حسی منو در بر گرفته که نمیدونم چی بهش میکنم اها یه جور ترحم
    فقط اگه ادرستو میزاشتی من به قسمی که دادی عمل میکردم
    سلام.وبلاگ خوبی داری از مطالب جالبی استفاده کردی خیلی خوشم اومد.قالب ساده وخوبی هم داری
    اینم وبلاگ منه سر بزنی خوشحال میشم
    اگه دوست داری لینکت کنم بهم خبر بده اگه منو هم قابل دونستی با نام پیام کوتاه لینک بزن
    http://www.smswebgardi.blogfa.com




    عمرا اگه سر بزنم
    دیدم اینو همه جا کپی میکنی
    سلام ناهید جونم

    خوش اومدی مرسی از دعات




    مرسی از تو که انقدر سریع دوباره برگشتی
    فداتم برام مهمی زود میام



    اگه باشم زود ج می دم




    قربون تو اجی گلم
    اره خو ادم وقتی ان باشه زود ج میده
    زیباست یادت ، اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی!


    تو که بیدار میشی صبح من آغاز میشه!
    چشمای تو که باز میشه برای من طلوع میشه!
    لعنت به مردمی که خورشید واقعی رو گم کردن!


    آخ لعنتـ....
    تومهربانی... مهربانتر از
    تمام آوازهایی که هنگام دلتنگی هایم میخوانم!

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    آبجی تو هم عاشقی؟؟؟


    من عاشق نیستم ولی عاشقا رو دوس دارم
    یه سری چیزا هست که فقط تو داری
    مثل :
    دستای گرم
    چشمان زیبا
    صدای خوش
    لبهای شیرین
    قلبی اکنده از مهر
    و
    دوستی صمیمیتر از عشق...


    چه حس ارزشمندیه اینکه بدونی یکی تو دنیا اینقد دوستت داره که فقط خدا میدونه چقد دوست داره،حتی بشر گنجایش درک این دوس داشتنو نداره... ❤


    آری حس خوبیست
    ممنونم از ابراز همدیردیت


    کاری نکردیم که!
    دیگرنمی خواهم صدای ملامت رااز حنجره یشقایق های وحشی بشنوم من تو را میخواهم من دست سبز تو را برای شکوفایی گلهای وجودم می خواهم
    بیا که اشکهایم بهانه ی تورا میگیرندبیا که پریان احساسم پرواز را فراموش کرده اند بیا که حوریان اشکهایم قسمخورده اند....
    که راه قدم هایت را نمناک کنند!!!
    تا ابد منتظرت میمانم..........


    وقتی کسی را دوست داری باید زیباییهایش را بیرون بکشی و تلخی هایش را صبر کنی !
    هیچکس کامل نیست...
    زندگی رو سرتاسر لذت میابم
    وقتی میبینم یکی هست که
    بهم احساس ارامش میده!
    ❤❤❤


  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • سلاااااااااااااام ناهید کچلو چاق و لاغر مهم نی همون شوشوت مهمه ک داری


    ناهید کچلو!!!!!!!
  • مهدیه یه دختر عاشق
  • من فهلا برم با اجازه ات خوشحال شدم ناهید جونم بازم بیا


    ما نیز خوشحال میباشیم
    شما هم بیا
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • چاق و لاغر مهم نی همون شوشو جونت مهمه ک داریش


    بهههههله اما اگه بزارن
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • تا حالا به انگشت کوچیکه پا دقت کردین که به همه جا میگیره و هیچ فایده دیگه ای هم نداره ؟؟؟


    اره دقت کردیم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • علـم ثابت کـرده ... بعضی از ایرانی ها آنقدر استعداد دارند که می توانند سایت قدرتمندی مانند فیسبوک را هم خـَــز کنند !


    عجب!!!!
    وای قالب جدیدت خیلی نازه خیلی دوسش دارم


    فدات گلمــ
    کجا بودی تو!؟
    اره به خدا. حرف دل منا تو زدی. خدا همه ی این دخترا و پسرا را به راه راست هدایت کنه. آمین.




    انشالله که هدایت می نماید حاج خانوم
    موفق باشی وبلاگ جالبی داری.به وبلاگ منم یه سر بزن ممنون




    متشکر از حضورت سبزت
    پس مانکنی؟!
    بابا ای ول


    ما اینیم دیگه