پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

زن و سیگار

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ق.ظ
زن که سیگار میکشد

     یعنی یک تناقض پر معنی:

             یعنی روحی ظریف با زخمی مردانه


+ میگم چرا هرکی سیگار میکشه من میرم میچسبم بهش :دی
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲۶)

به این میگن یه قالب خط خطی!!!
نوشته ها را که میخونی این دو تا خط چپ اندر قیچی
میان جلوی چشاتو خط خطی میکنن!!!
و هی باید پلکتو بهم بزنی!!!

اینا دود سیگارن!!



مهدی جان شما چرا همیشه قالب ها جلو چشتو میگیره
انقدر به حاشیه توجه نکن
من وقتی کامنت تو رو خوندم تازه متوجه این خطهای جپ اندر قیچی شدم
سلام عزیزم وبلاگت خیلی نازه خوشحال میشم به وبلاگم بیای منظرحضورگرمت عزیزم


من حضور میارم ولی خیلی سرد
سلام عزیزم وب قشنگی‌ داری به ما هم سر بزن تا لینکت کنم


اخی چه تشویق باحالی
انگار بچه گول میزنه
چه جمله قشنگی به فکر کردن می افتی.


سلام
آدمو به فکر فرو میبره...


اوخی
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی آجی قالبت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوجله


سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

من سیگار دوست دارم.


منم دوس دارم
معتادی به نت بس نبود همینم مونده برم سیگار بکشم
سهلاااااااااااااااااااااااااممممممممممممم
من اومدمممممممممممم
خوش اومدممممممممممم
دلم برات تنگولیده بود حسسسسسسابی!
خوب دو روز نبودیم فراموش کردی ماروهااااااااا
هعییییی روزگار!
باید برم سیگاری شم!
اصن میرم معتاد تزریقی میشممممممم


وااااااااای بارانم عجقم خوش اومدی [بغل]
ما نیز حسابی!
من فرامشوت نکردم اصن عین نگهبان هر روز تو وبت بودم
خو تو پیدات نبود که
تازه پستت رو حذفیدی هیچ
نظر پست قبلیتو هم غیر فعال نمودی
نااااااااااامرد
حالا نرو تزریقی شو ما میاییم
سیگار، روح، تناقض،زخم، آااااااااااااه


اااااااااااااااااااااه
هی روزگار [شکلک افسرده]
هرکی تریاک بکشه چی؟
ها؟!
خجالت بکش آبجی قباحت داره
به درد شما همان جاری های آنچنانی میخورد تا اجازه ندهد فکر شما منحرف شده و به سمت سیگاری ها بروید




اخه با رفتارهای ناهنجار بچه ها اینطور برخورد میکنن؟
اجازه اقا ما الان خجالت رو کشیدیم ولی قباحت رو نبدونیم چطوری میکشن
[شکلک کلی خجالت و قباحت]
ممنون از حضورتون



خواهش عزیز
وظیفه بود
  • (• •)zahra(• •)
  • سلام آجی جون ممنون دست گلت درد نکنه اصلا نمیخواستم تو رو به زحمت بندازم آره واسه زبان سی بود ممنون که کمکم کردی.
    بووووووووووووووووووووووووووووووس
    قالبتم خوبه اما اگه تونستی یه خوبترشو پیدا کن
    بای


    خواهش میکنم اجی امیدوارم درست بوده باشن
    قالب!!!!!!
    نه قالب دیگه نه بچه ها میزنن له ام میکنن
    سهم ِ تـو از من
    هرچه بود ؛
    سـپـردی اش بـه بـاد !
    سهم ِ من از تــو
    هر چـه بـود ؛
    هـســت ؛
    به همان طراوت و گرمای ِ آغازین !
    عـزیـز می دارمـش
    تا آخرین نـبـض ِ بـودن
    تا لحـظـه ی سـپــردن بـه خــاک … !


    ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ
    ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ
    ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
    ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ...!


    می خوام صد سال سیاه خاطرش نمونده باشه
    دیگر به هوای نازت
    هیچ مردی سر به بیابان نمی گذارد !
    ساده ای لیلی جان…!؟
    اینجا مردها با یک کلیک روزی هزار بار
    عاشق می شوند…!!


    ای بر .............. لعنت
    سانسور کردم فحشمو
    گفتم دوستت دارم
    نگاهی به من کرد و گفت : چندتا ؟
    دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم
    اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود…


    اوخی
    من، در هوای تو نفس می‌کشم
    تو، در هوای دیگری
    و این‌گونه
    فرجامِ جهان را پیش می‌اندازیم!


    عجب فرجامی واقعا
    قالبت خیلی گوگولیه آجی عاشقش شدم!!!
    بازم مرسی که یادت بود تولدمو
    بای


    یعنی چی که عاشق قالبای من میشی؟
    نبینم!
    خواهش میکنم عزیزم
    سلام

    صحبت از سیگار نکن..............

    با متن ضایع کردن آپم بیا.


    میخوای سیگار بهت حال نمیده از شیشه و اکس و عرق و امثال و هم بگیم هان؟
    عزیزم یک مشکلی برام پیش اومده واونم اینه که برای هر پست جدیدی که میگذارم یکی از کامنتهای شما توهر پست برام تکرار میشه به نظرتون باید حذفش کنم یا مورد دیگه ای داره که من بلدنیستم مرسی


    عزیزم شما که اپ میزاری من سر میزنم نظر واست میزارم
    نمیدونم مشکلت از اینکه گفتی تو پست هات نظر من تکرار میشه چیه؟!
  • ساحل مهربانی
  • چی؟
    بیا ... دو روز نبودما
    می خوای بری مهتاد سیگاری بشی؟


    اره خو
    میای ما رو به خودت عادت میدی بهد یهو غیب میشی میخوای مهتاد سیگاری نشم؟!
  • ساحل مهربانی
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    خوبی دوسی؟
    بعد شونصد روز تونسم از هیستوری پیدات کنم.
    چون آدرستو ویرایش نکرده بودم.
    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    دیه گم ت نمی کنم.


    دخمل تو چرا وبت اینطوری شده؟
    اصن من پست هم نمیبینم چه برسه به هیستوری!!!
  • ساحل مهربانی
  • دیه نمیای چرت و پرت
    به ما سر نمی زنی.


    من ادرس چرت و پرت رو ندارم اخه!
  • ساحل مهربانی
  • بلاگمو حذفیدم.
    بچولا نگهش داشتن.
    از هیستوری سیستمم پیدات کردم.

    + ننه. بلاگ چرت و پرت رو یادت نیس.
    وب محمد دیه.


    یادمه که وب محمد ادرسشو یادم نی!
    نامرت چرا وبتو حذفیدی
  • (• •)zahra(• •)
  • سلام آجی جون میشه جواب سوالامو ساده بنویسی آخه ما بیشتر توابع رو نخوندیم و هنوز اول راهیم.وای اگه بتونی ممنونت میشم دست گلت درد نکنه.
    آخی!
    عالی بوووووووووووووود!
    زن که سیگار میکشه بدون دیگه کارش از گریه کردن گذشته...
    و مرد که گریه میکنه...بدون کارش از سیگار کشیدن گذشته...


    مرسی عزیزم
    جمله ای که گفتی رو هم فک کنم قبلا توی وبم نوشته بودم
    و به نظرم عین حقیقته