پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

سیب

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۵۴ ب.ظ

امروز را به اصرار برادرم همراهش امدم شهر پدری

تا رسیدیم او سریع امد که وسایلش را جمع کرده برود یک حالی در باشگاه به عضلاتش بدهد

با عجله خطاب به مادرم

مامان دیگه سیب نداری؟

مامان: چرا مگه اونا چیه که درآوردی؟

داداشی: اونا خرابه دوس ندارم

مامان با لحنی عصبی: چشونه نکنه ریدن به خودشون؟

من، اجی، داداش، مامان :

مامان دوباره با لحنی مهربان: خوب بیا اگه میخوای برات پاکش میکنم خرابیاشو درمیارم ببر بخور

داداشی: نه نمیخوام عجله دارم

مامان: بیا سریع پاکش میکنم خو

داداشی: فعلا ببرشون دستشویی هر موقع اومدم میخورم

من، اجی، مامان:

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۵۴ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۸)

اس ام اس بازی هم چیز خوبیه!!
مگه نه!!



برای خواندن جواب به کامنت تکراری مراجعه شود
میگن آدم و حوا هم سیب خوردن که
از اونجا راده شدن!!!
درسته؟؟؟



والا ما که اونجا نبودیم که ماجرا رو دقیق براتون بتعریفیم
اما اینطور میگن!!!
آغا میدونم چی میگی،این دوستمون به مادر محترمشان یاد داده بودن ایشان هم جز سلام نوشتن چیزی بلد نبیدنینی از صب ساعت 6 هی اس میداد سلام تا شب 12 مارو میگی



فک کن اگه برا مامانه گلکسی میخریدن بعد هی قفل میکرد چی میشد!!؟؟
یهنی فک کنم رو کلمه سلام قفل میکرد بعد یه دقه یه بار واسه شما سند میشد
آجی بعضی ها حواسمان را پرت کردن جای نظر را اشتباه نبشتیم
خودتم میدونی کیو میگم ننه


حواس پرتی خودت رو گردن اون بنده خدا ننداز ننه ... گناهه
ننه اونوقت که گلکسی اون بنده خدا قلف شد میگم کی گناه داره


اون که همیشه خدا در حال قلف کردنه شما بگو کی گناه داره؟!


نمیشه علامت غش کردن هم اینجا بذارن که بتونم بفهمونم که از خنده غش کردم؟


ما هم بعضی وختا که شکلک نیست مجبوریم خودمان فقط شرح شکلک را بدهیم
شوما هم میتوانی بنویسی [اسمایلی غش کرده از خنده]
چه ریلکس وقشنگ عزیزم داداشیتون درآخر جواب داده


آره جواب داداشم خیلی باحال بود
خیلی خیلی باحال بود....
دم مامان و داداش و شما و کلا خونواده گررررررررررم
خندیدم


قربون خنده هات دوست گلم
دم شوما گرم که نظر میدی