پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

وقتی مادر اس ام اس باز میشود!

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ

این مامان جون ما هم مثله خودمون اگه یادش بدی بیاد نت مطمئنم معتاد میشه

اخه خیلی وقت پیش یک روز که ما مثله همیشه آمده بودیم خانه پدری

زبان به اعتراض گشود که اینا اعصاب منو خورد کردن...

تا غذا میخورن سرشونو میکنن تو این گوشیا و هی اس ام اس بازی میکنن...

ما نیز آنروز را نشستیم مادر را آموزش داده و یادش دادیم که چطور با گوشی اش اس ام اس بفرستد

مادر جان ما نیز که بسیار حساس و همیشه نگران میباشد

و تا پایمان را بیرون بگذاریم هزار بار زنگ میزند که ببیند کجا مانده ایم

حالا یاد گرفته به جای زنگ اس ام اس بفرستد

مخصوصا برای برادر بیچاریمان

اغا این برادر ما جرات ندارد یک لحظه برود بیرون دستشویی سریع مادر اس میزند که کجایی؟

یعنی فکر کنم این برادر ما روزی هزار بار بر باعث و بانی این ماجرا لعنت میفرستد 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۲)

اس ام اس بازی هم چیز خوبیه!!
مگه نه!!



اره خعلی حال میده
  • من و دوستم



  • فک کنم همه میدونن من از این شکلکه خوشم میاد
    ناهید عزیزم من مریمم چه وقت میای مسنجر برام ژیام بذار تو یاهو مسنجر


    من دیگه مسنجر نمیام
    حوصله ندارم همش گالکسیت قفل میکنه.. پی ام هام نمیرسه... کلا اعصاب خوردیه
    روزی مریدان شیخ را گفتند: دختران ما در امارات خرید و فروش می‌شوند!
    شیخ فرمود: ملالی نیست... شیوخ آنجا برادران مایند و تجارت با آنان حلال!!!
    مریدان گفتند: سن فحشا به دوازده سال رسید!!
    شیخ فرمود: خیالی نیست... سن تکلیف نه سال است!!!
    مریدان گفتند: فقرا کلیه هاشان تمام شد، قلب‌ها را می فروشند!!
    شیخ فرمود: اشکالی نیست... فقط ایمانشان را نفروشند!!!
    مریدان گفتند: جوانان غرق اعتیاد و افیون و اکس شده اند!!
    شیخ فرمود: مادام که در مجالس مختلط لهو و لعب نکنند ملالی نیست!!!
    مریدان گفتند: مردان سه جا کار می کنند و از مردی رفته اند
    اما همچنان مقروض و بدهکارند!!
    شیخ فرمود: هنوز از دوازده شب که به خانه میایند تا اذان صبح زمان کافی
    برای نماز شب دارند پس اشکال وارد نیست!!!
    مریدان گفتند: هر روز بر تعداد نوزادان سر راهی افزوده میشود !!
    شیخ فرمود:بچه های بالای پنج سال را به پرورشگاههای محیطی بفرستید
    تا در شیرخوارگاه آمنه جا گشاده گردد!!!
    مریدان گفتند: از سوخت خراب وآلودگی هوا جوانان چپ و راست
    سکته می کنند و کودکان سرطان خون گرفته اند!!
    شیخ فرمود:دنیا را اعتبار نباشد . پشت سر وزارت نفت غیبت نکنید !!!
    مریدان گفتند: مردم از فقر و بدبختی و بی عدالتی افسرده و گریان و نالانند !!
    شیخ فرمود: مرحبا ! بسیار گریه کنید تا گناهانتان آمرزیده شود !!!
    ناگاه مریدی سبک عقل از آن پشت عربده زد: وا مصیبتا... وا اسلاما!!
    در میدان ولیعصر چند تار مو بیرون همی زدندی...!!!!
    شیخ خشمگین شد و کف بر دهان آورد و ناسزا و سقط گفت و هروله کنان براه
    افتاد و مریدان خشتکها از پا بکندندی و بر سر نیزه ها کردندی و زنجیرها و
    قمه ها و پنجه بوکسها برداشتندی و عربده کشان
    برای ارشاد به موقعیت اعزام شدندی !




    یک فحش محلی به زبان ما میباشد که معادل فارسی اش نمیدانیم چگونه است
    اکنون بسیار واجب بودندی که در اینجا به کار بردنی در جهت بستن دهان این شیوخ ....
    حالا اینو برات بتعریفم...
    یه بار مادربزرگه اس داده بود به پسر عمه ام(پسره همون عمه بی جنبهه) و تولدشو تبریک گفته بود!
    پسر عمه‌ی بیشعور ما هم به جای اینکه کلی ذوق مرگ شه که: ببین مادربزرگم به من تولدمو تبریک گفته اونم اس ام اسی و اینا و کلی تشکر کنه!
    اس داده بود به مادربزرگه که: تولدم دیروز بود!
    ینی آدم هم انقد بی شعور و ناشکر؟!


    اوخی
    بیشاره مادربزرگه... الهی
    این فک و فامیل شما هم بسان فک و فامیل ما درب و داغان می باشند ها
    تازه فک کنم اون اولین باری بود که مادربزرگه به کسی اس میداد!
    فک کـــــــــن!


    الهی من پر پر شوم برای ان ذوق کور شدیشان

    ما هم در صدد این هستیم به مادرجان یاد دهیم اس بزند


    آری یاد دهید تا اگر برادری دارید توسط ایشان حالشان شود
    الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی




    اون نیشخنده به این الهی نمیادا!!!!!!!!
    گفته باشم
  • ساحل مهربانی
  • من از وختی بلاگ دار شدم دیه واسه امور ضروری هم اسمس نمیدم.
    ینی یه هم چین با کلاسی م من.


    اخر کلاسی شوما اصن من خودم میدونم
  • ساحل مهربانی
  • دوسی مسنجر نیمباز خیلی خوبه ها.
    راحت و بهتر از یاهوئه.
    هم روی گوشی نصب میشه هم پی.سی
    خواسی خبرم کن.
    nimbuzz.com


    مرسی ساحل جان من خودم خوراکم نیمبازه

    خوووووووووووووبهه کههههه


    آره خوبه ولی داداشم حالش گرفته شده
    سلام
    دقیقا ما با خالم همچین بساطی داریم همش میگفت چرا اینقد با این گوشیاتون ور میرید حالا خودش یاد گرفته واسه من اس ام اس بی ادبی میفرسته انقد خفن شده!!!!!!!!!!!!!


    ایول چه خاله خفنی
    خوبه مامان من تو این خطا نی افتاده