پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

حال اینروزهایم

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ
یه خورده دپرسم

حالم گرفته است

این روزا یه چیزایی که به دست فراموشی سپرده بودم یه جرقه هاییشون تو دلم زنده شده

از نت هم دیگه خسته شدم

دلم یه سرگرمی جدید میخواد (بگین نی نی خفتون میکنم)

شاید شاید شایـــــــد اگه بتونم یه مدت نت نیام

از قلعه هم که بگم... باید بگویم مادرشوهریمان یک مدتیست حالش خوش نیست سر ما خالی میکند

تا میروی پایین در جوارشان همچین ناز و عشوه می آید و ابرو کج میکند که انگار من خودم زندگی ندارم باید هی برم به کارهای اون برسم

یادم نرفته چطور اوایل بهش خدمت میکردم و چطور جوابم رو داد

انگار نوکر شخصی گیر آورده

فکر کردن عروس=کلفته اوناست

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳۴)

  • ساحل مهربانی
  • نی نی مشکلتو حل می کنه.
    ینی یه ده سالی واسه خودت نیسی.


    مگه نگفتم نگین نینی خفتون میکنم
    ده سال چیه دیگه کلا واسه خودم نیستم
  • ساحل مهربانی
  • می دونی چرا مادرشوهرت باهات چپ شده و کج خلقی می کنه؟
    چون فک می کنه تو بچه دار نمیشی و مشکل از توئه.
    پسرش بی میراث می مونه. [آیکون اقدس خانوم همساده ی روبرویی تون با چادر گل گلی در حالی که لبه چادر رو به دندون گرفته]


    کلا فک کنم به خاطر همین فکر و خیالی که تو گفتی حالش اینطوری شده
    اون ایکنی که گذاشتی رو من ببینم چادرشو تیکه تیکه میکنم موهاشم از ته میتراشم که کچل شه فقط یه خوردشو میزارم لای همون دندونش بمونه
    منم نمیدونم این مادر شوهرا اینجوری فک میکنن
    منم حرصم درمیاد که بهم دستور میده
    چن دفه هم به همسری گفتم که بهشون بگه من اگه خودم واسه کمک بلند نشدم اونا دیگه دستور ندن
    ولی کو گوش شنوا خواهر




    فک میکنن اگه یه عروس اوردن واسه اینه که تو خونه اونا کلفتی کنه و دستوارتشون رو اطاعت کنه
    شما خوبه حداقل به همسری گفتی من اصن در حدی نمیبینمشون که حتی دربارشون با شوهرم حرف بزنم
    راستی لینکتون کردم
    اگه دوس داری لینکم کن بی زحمت


    ممنون از لینکت شما هم لینک شدی
    از رمز هم ممنون پای نظری که داده بودی پاکش کردم که عمومی نشه
    هووووووووم!
    چه زود دعایمان برای نت زدگیتان اجابت شد!!!
    نی نی که تنها سر گرمی نیست!
    از لحظه ی ورودش یک دنیا مسئولیت و دلهره و نگرانی نیز هست....
    انشالله زودتر بهبود یابند تا غرش را به شما نزنند...
    بهترین ها رو برات آرزو میکنم ناهید بااانوووووو


    آره اجابت شد الان میگی کاش یه چیز دیگه خواسته بود
    این و باید به اونایی بگیم که تا میگی حوصلم سر رفته میگن یه نی نی بیار از بی حوصلگی در میای انگار عروسکه که بخوام چن روز باهاش بازی کنم
    امین
    ممنون دوست عزیزم
    من نیز برای شما ارزو میکنم لحظه لحظه شادی را در زندگی
    منم از نت خسته دیگه میخام نیام اما من نی نی میخام
    منو آقای شوهر افتادیم تو خط نی نی
    بذار بیاد یه کم مشغول شیم
    راستی نی نی نی نی نی نی نی نی نی


    الان که گفتی نی نی نی نی نی نی یعنی دوس داری بیان خفت کنم!!؟
    ما هم یه فکرایی داریم
    سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    آجی دپررررررررررررس نباش جان من.........
    ای داد این ویروسه داره حال همه رو میگیره که


    آره ویروسش از سرما خوردگی هم بدتره انگار
    ولی الان خوبم من از دپرسی درومدم
    ولی از نت واقعا زده شدم
    اجى بیایم خونه تون جمع شیم با مادرشوهرت مذاکرات کنیم؟ شاید به یه جا رسیدیما


    آره اره کاری خوبی میکنین
    بیاین مذاکره کنید
    بیاین ور دارین ببرینش
    هر کاری میخواین بکنین
    آبجی درد دل منو گفتی به خدا بد دپ زدم عصبی شدم حال و حوصله هیچیو ندارم دیگه نتم واسم اونقد جذابیت نداره برعکس دلم میخواد یکی منو از این نت لعنتی جدا کنه ولی شدیدا معتاد شدم
    دارم دیوونه میشم خسته شدم از بس تو نت ولگردی کردم
    میخواستم واسه پست پایینیت کامنت بزارم نتونستم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    اوخی اجی تو هم
    منم بد از دست نت اومدنای خودم عصبانیم... میخوام برم ترک کنم [اسمایلی دپرس]
    پست پایین نظراتش بسته است
    ولگردی نه عزیزم وبگردی
  • ناشناس سرشناش
  • حــرفــهایـت

    بـــوی ِ دوستت دارم می دهـند..

    فکـــری بــــرای ِ چشـم هــایـت بـکن !!




    من که هر چی بگم چشامم همونو میگن
  • ناشناس سرشناش
  • چقـــــــــــــدر درد دارد


    که مــــــــن به جــــــــستجویت هســــــــتم


    در کوچــــــــــــــه های شــــــــهری


    که تــــــــو در آن زنــــــــدگی نمــــــــی کنــــــــــــــــی...





    آخــــــــــــــــــــــــــــی دلم کباب شد
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • هه داستانو خوندی چطور دیدی اون زنیکه اخمخو ؟؟؟!!!!


    خوشم امد ترجمت بیسته


    اصن من خودم اون موقع که این زنیکه اخمخ مرتکب جرم شد چین بودم
    رسما تو کلانتری محل شلاق خوردنشو به چشم دیدم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • هه سلام

    اون نظرات الان تایید شد

    ببخشید نشد دیروز تایید کنم و ج بدم

    می بینم ک مادر شوهرتان به بی راهه رفته بیاد پیش خودم راهو نشونش می دم

    تقصیر خودته ک از اول باهاش روراست نبودی


    خواهش میکنم.... دیگه نبینم تکرار شه
    الانم که جواب ندادی!
    آره ننه بیا دستشو بگیر ببر راه درستو نشونش بده
    ببینم میتونی
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • لینک تو لینک می شویم بعد از قرنی


    لینک تو لینک شدنمان را با دست و جیغ و هورا و پایکوبی گرامی میداریم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • الان هم وقت برای شوما همانند طلا می باشدکم نیاور کچل


    باااااااااااااااااااااااااااوش
    نگو تو رو خدا این حرفو. دلت میاد نی نی. آخه. ناهید و نی نی . حتما نی نیت هم مثل خودت شیطون میشه.
    نی نی. بیا منا خفه کن اگه می تونی. بزار بیاد اون وقت خودت می فهمی . بعد همین مادر شوهره میاد نازتا میکشه قوربون صدقت میره. چی فکر کردی.
    برو تو فکرش.


    تو رو خفه نمیکنم خر خرتو میجوام
    می دونم بهناز جان من خودم عشق نی نی ام
    اصن اهن ربای نی نی دارم وقتی میرم تو یه جمعی که نی نی دارن
    ولی نی نی نمی خوااااااااااااام
  • ساحل مهربانی
  • آخا ما منتظریم یکی ما رو خاله صدا کنه.
    دست به کار شین دیه.




    خاله دیوونه ای مثله شوما همون بهتر که صدا نشه
    من خودم دیوونه اجی های نتیم هم که روانی ... اجی واقعیم که هیچی تو تیمارستان به سر میبره... داداشم که نگو
    شوشو از همه بدتر
    بابا میترسم بچم خل و چل به دنیا بیاد
    سلام
    بی خیال نی نی، به خودت برس، به هر آنچه دوست داری مشغول شو، حرص پیزهای بیخودی را هم نخور، اصولاً فک و فامیل شوهر به ویژه مادرشوهر و خواهرشوهر فکر میکنند عروس= کلفت خونه البته به خودشون که میرسه حسابی طلبکارن...

    مواظب خودت باش دوست جونم


    [اسمایلی غرور و سینه سپر کرده و کله سر بالا]
    چشم هرچی شما بگی موافقم...
    اره به خودشون که میرسه حسابی طلبکارن
    والا نمیدونم چرا اینطوریه
    الان من خودم خواهر شوهرم ولی اصلا کاری به کار زن داداشم ندارم خیلی هم دوستش دارم مامانم که از ما بیشتر به اون میرسه
    بابام که هم اصن هر دفعه که میبینتش پول تو جیبی بهش میده
    کلا واسه خودش پادشاهی میکنه
    هر کدوم از این خواهر شوهرای من به جای ما بودن الان برده بودن انداخته بودنش تو چاه پیراهن خونیشو واسه مامان بابام اورده بودن
    ناهید بانووو...
    وب بارانم فیلتر شد که
    بهش گفتم این اسمم به اسامی ِ فیل.تر.ینگ پیوسته ها....
    لعنتیا...
    خبر دار شدی ازش به منم بگو...
    قربونت.




    واااااااااای خدا مرگم بده
    کجااااااااایی بارانم
    چه خبر بدی بهم دادی [ابکون شیون زاری]
    باشه حتما
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • نی نی دار شی با نت بای بای کن


    کلت که کچله
    ایشالله زبونت مو دراره که دیگه از این حرفا نزنه
    عزیزم اره حتما مشکل از رم فا هست .باشه رمز را برات فرستادم . خودت را هم بزن به مریضی تنها راه چاره همینه تا نخواهی هم کار کنی هم قدرنشناسی ببینی.
    چون اولین باره که مطلب مینویسم خیلی تلاش کردم که وبلاگ بسازم ناهید جون،شما که خودت کاملا میدونی اگه اینجوری پیش بره بع از از یک مدت که
    نوشتن برام راحت شد جای دیگه می نویسم مرسی از راهنماییت عزیزم


    بابت رمز ممنون ساحل جان
    وا خاک به سرم مریضی چرا!!!
    ما در برابر همچین موجودات ضعیفی از حربه کسالت استفاده نمیکنیم
    ما با شجاعت تمام در برابرشان مقاومت نموده و پوزشان را به خاک میمالیم
    تکبیر

    میدونم چی میگی ساحل جان من فقط واسه این گفتم که تا مطالبت زیاد نشده نقل مکان کنی
    ای اتصال نوری ما تا خدا حسین
    بی تو نبود خلقت ما کیمیا حسین
    روشن تر از درخشش خورشید مشرقین
    در جان ماست نور جمال شما حسین
    ایام عزاداری سیدالشهدا تسلیت باد


    اری تسلیت باد
    میگم اسمم رو عوض کنم.


    آره عوضش کن بزار ننه سرما
    سلام وبلاگ خوبی داری من شما لینک کردم امیدوارم شما هم منو لینک کنید.


    ممنون از لینکت بزار بیام یه سر بزنم وبلاگت چشم لینکتم میکنیم
    منم دلم گرفته پرنسس
    از خیلی چیزا
    اما تنها دل خوشیم این روزها به نته
    امیدوارم تنهام نزاری
    اون آیکون اقدس خانوم هم فیلتر شده وقتی روش دابل کلیک می کنی آیکون اصغرآقا(داداش اقدس خانوم) با اون سیبیلای کلفتش میاد کنارشم نوشته مگه خودت ناموس نداری بی غیرت؟!!!




    واقعا مثه اینکه این ویروس مسریه توصیه میکنم دوستان وبلاگی یه مدت از نت دور باشن که این ویروس به همه داره سرایت میکنه
    نه داداشی من هیچ وقت تنهام نمیزارم
    فقط شاید یه مدت از نت فراری یشم

    ایول به ایکن اصغر اقا
  • ⋰∎δhakiβA∎⋱
  • من نمی خواسم بگم نی نی هااا ... خودت انداختی رو زبونم
    نی نی ؟! خوبه هاا ... :))


    هَی وایِ من
    آره خوبه اصن من رفتم تو تدارکش
    سلام عزیزم اصلا نمی تونم وارد وبم بشم از صبح چند باررفتم آیا شما وبم را مبینید


    منم هر کاری کردم وارد نشد
    ولی امروز تونستم وارد بشم
    نظر هم برات گذاشتم
    عزیزم ناهید جون الان از طریق وبلاگتون ،وبلاگم را دیدم اما به رم فا دسترسی ندارم نمیتونم یک ژست جدید هم بذارم یعنی فیلتر شده


    سلام ساحل جان من دیروز هرکاری کردم برم وبلاگت نشد
    نگران نباش حتما سیستم در حال اپدیتی چیزی هستش خودش درست میشه ربطی به فیلتر نداره
    راستی
    مرسی بابت رمزهایی که دادی... نه عزیزم من به کی میخوام رمزها رو بدم اخه همه دوستان که خصوصی میزارن رمز میدن به هیشکی هم ندادیم رمزاشونو
    مرسی عزیزم من مطمئنم شما به کسی رمز نمیدی گلم چون خیلی برای ساختن وبلاگ کمکم کردی هنوز یادمه
    درمورد رمز هم مطمئنا به خیلی ها رمز میدم اما یکسری از مطالب را شاید نخوام
    همه بخونن
    اگه اینطوری بخواد ادامه پیدا کنه حتما از طریق یک سایت دیگه وب می سازم
    ولی چون اولین بارم بود برای شروع خوبه اما چون دارم اتفاقات روزمره را مینویسم اگه پاک بشه دلم میسوزه
    الان نمی تونم حتی داخل رم فا بشم. خیالم راحت شد که گفتید فیلتر نمیشه
    یک خصوصی گذاشتم


    مرسی از اعتمادت گلم
    میدونم چی میگی من خودم هم توی پستهای قبلیم خصوصی گذاشتم و به کسی هم رمزش رو ندادم... خوب بعضی چیزا شخصی هستش و نمیخوایم کسی بدونه
    منم جواب کامنت خصوصیت رو خصوصی گذاشتم دوستم هر موقع تونستی بخونی جوابم رو می فهمی
    به هر حال من بازم میگم اگه از رم فا راضی نیستی هرچه زودتر تا مطالبت زیاد نشده و از دست دادنشون باعث ناراحتیت نشه کوچ کن
    خصوصی دارید
    مرسی وببخش از ناواردیم


    خصوصیتو خصوصی جواب دادم
    خواهش عزیزم من که گفتم یه زمانی اسمم ناهید سوپر من بود
    واسه همین خوشحال میشم بتونم بهت کمک کنم
    salam doste khobam webe khobi dari age ba tabadole link movafeghi khabaram kon movafagh bashi


    اصن من تا اسم تبادل لینک میاد دلم غنج میره با کله میام تو وبلاگا
    سلام ممنون که اومدی مرسی از نظر لطفت عزیزم من با اجازه لینکت کردم دوست داشتی منو بلینک ممنونم


    ممنون از لینکت
    چشم منم لینکت میکنم
    دور باشـــی و تــپــــــنده !


    بهتر است از این که نزدیـــک باشی و زننـــــــده ....

    این مفــــــهوم را که در رگ هـــایت جاری کنی ،

    دیگر تنـــــــــها نخواهی بود ... !!!




    یادت رفت بنویسی دیگه الونه نخواهی بود :دی
    سلام عزیزم
    من عقدم دیگه
    پس واسه چی همش میگم خوش به حالت که خونه ی خودتی؟؟؟
    انشالله واسه تابستون میرم خونه ی خودمون...ولی الن خونه ی پدری ام


    علیک سلام
    بله دیگه متوجه شدم
    وبی خوب فکر کردم واسه این گفتی خوش به حالت که خونه خودتی چون ماجراهای وبلاگ رو خوندی و به این نتیجه واسه همین فک کردم این رو گفتی
    اصلا هم شک نکردم عقد باشین
    خلاصه خوشبخت باشین عزیزم