پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

فرار از نت

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۳۱ ب.ظ

ما کلی ادای دپرسی و نفرت و انزجار از آمدن به نت را اینجا زدیم

و رفتیم که برویم یک مدت بدون نت گم و گور شویم

اما مثله اینکه اگر خودمان هم بخواهیم باز این نت بی چشم و رو دست از سرمان بر نمیدارد!!!

ما پری روز شارژ نتیمان به اتمام رسید و کلی ذوق زده شدیم که خدایا شکر این دفعه دیگر از بدن درد و خماری هم که مرده باشیم نت نمی اییم و تحمل مینموییم

تا ساعت 15:30 دقیقه همه چیز خوب پیش می رفت هیچ علائمی از خماری و بدن درد هم در ما بوجود نیامده بود

کنار شوشو مشغول دیدن تلویزیون بودیم و گل میگفتیم و گل میشنیدم

که این گوشی لامصبان زنگید

یکی از دوستان دوران دانشگاه که ما کلا او را به دست فراموشی سپرده بودیم و اصلا حتی وقتی اسمش را دیدیم هم یک ساعت فکریدیم که این کیست زنگ میزند

خلاصه خدا بگم چیکارش کنه که گفت برای یک ساعت دیگه یه پروژه درسی لازم دارم تو رو خدا اگه میشه برام یه پروژه میل بزن

ما هم که همیشه در دانشگاه سوپر من دوستان بودیم و به موقع به دادشان میرسیدیم

این بار را هم گفتیم لا اله الله چیکارش میشود بکنیم این بار را هم به درک

و دوباره نتمان را شارژ نمودیم و باز روز از نو روزی از نو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۳۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۷)

  • ساحل مهربانی

  • دخیخن مث من
    یه روزم می خوام نیام
    آبجی زنگ میزنه یه موضوعی میده باید سرچ کنم... بعدش چیزای جالبی هم واسه خودم این وسط می یابم کلا می مونم.
    همین جا شام و ناهار می خورم.


    پس خدا رو شکر که من حداقل شوشو هستش به خاطر اونم که شده یه یه ساعتی از نت بیرون میرم حداقل شام و نهار اینجا نمیخورم
  • ساحل مهربانی
  • دست دشمن توی کاره
    ما بیاییم نت زندگی نکنیم... عشخ کنیم اینجو.


    آخی!
    باو ناهید سوپر من تویی ناهید بانو؟!
    بسیار از آشناییتان مسرور میباشیمـــ
    دیگه دیگه...چه میشه کرد...قسمت نیس از ما دور باشی


    اره بابا چطور نفهمیدی!
    خواهش میکنم ولی چرا نگفتی امضا بدیم بهت
    اره بابا قسمت نیست مثله اینکه تازه داداشم منو تهدید کرده
    سلام دوست عزیز آیا مایلی در یک انجمن گروهی به ما کمک کنید.اگه این کا را بکنید خوش حال میشیم.به من اطلاع دهید


    من امروز از وقتی شروع کردم به سر زدن به دوستام دیدم که تو این نظر رو تو وب همه دوستام کپی کردی همه رو هم لینک کردی!
    بیخیال شو بابا جان من حوصله انجمن ندارم ... ممنون
  • ⋰∎δhakiβA∎⋱
  • آخخخ چقدر سختـــــــــــه ... هِی می خوای ترک کنی نتو اما یا نمیشه یا نمیذارن ....


    اره واقعا شما هم به درد ما گرفتاری؟؟؟
    دوست گلم ممنون که همیشه میای
    نمیدونم ادرس وبی یا ایمیلی چیزی داری که باهات اشنا شم یا نه
    ولی اگه داری خوشحال میشم بزاری
    سلام آجی از دیشب تا حالا تو خماری ادامه این داستان مونده بودم
    راستی من یه تصمیم جدی گرفتم میخوام از این به بعد 3 روز تو هفته بیام نت
    از این به بعد هم نه فیسبوک اصلیه میرم نه این فیس البته اون اصلیرو که دیگه نمیتونم برم ماله همایونم نتونستم اخر دانلود کنم!!!اخه اجی من نمیفهمم استخراج یعنی چی؟؟؟یعنی چی نوشته از فشردگی درش بیارم من که مخم کمک نکرد
    فقط همون وب رو میام سر میزنم البته اگه بتونم حالا اینهمه حرف میزنم فردا از مدرسه نیومده میام پای نت!!!
    ولی فیس ایرانیرو که واقعا دیگه نمیام ادرسشم حذف کردم که دیگه نتونم بیام !!!دارم تمام وسوسه های شیطانی را از خود دور میسازیم!!!!
    وای خیلی اون سایت فیسه بهم حال داده بود ولی انقدر عاشق دل خسته اونجا زیاده و منم که روی هیچکدومو نمیتونم زمکین بندازم!!!
    مجبورم نیام چون وجدانم اذیتم میکنه !!!


    ادم معتاد همیشه باید طهم خماری رو تو همه مراحل بچشه که وقتی خمار نت شد کم نیار
    اورین منم باید یه همچین فکری به حال خودم بکنم
    خو دیوونه فایلش زیپه از زیپ خارجش کن تو هرچی خودت بلدی انجام بده چیکار به اونایی که همایون گفته داری گمراهت کرده فایل زیپ رو اکسترا کن!
    برگشتی سر فرصت برات میگم
    اوخی
    اول شدم هوراااااااا


    وااااااااااااااااای عجیجم قربون اول شدنت
    ولی من هنوز کامنتامو تایید نکردم
    خدارا شکر که دوستت باعث شد برگردی


    مرسی ساحل جان
    ولی من واقعا از نت زده شدم
    تمام غصه‌ها دقیقا از همان جائی آغاز می‌شوند که ترازو بر می‌داری، می‌افتی به جان دوست داشتنت
    اندازه می‌گیری!
    حساب و کتاب می‌کنی!
    مقایسه می‌کنی!
    و خدا نکند حساب و کتابت برسد به آنجا که زیادتر دوستش داشته‌ای،
    که زیادتر دل داده‌ای،
    که زیادتر گذشته‌ای،
    که زیادتر بخشیده‌ای،
    به قدر یک ذره، یک نقطه، یک ثانیه حتی،
    درست همان جاست که توقع آغاز می‌شود،
    و توقع آغاز همه رنج‌هائی است که "عشق" می‌نامیم!


    [...]
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • هه سلام خوش حال می شم تو هم تریبون آزآد شرکت کنی


    آجی شوشوت لاغر نی فک کنم پوکیده از گشنگی اصن چیزی به خوردش می دی




    یه تریبونی شرکت کردم که برو و ببین کنفرانس بین المللی دادم واست

    چرا بهش نمیدم.... غذاهای الکترونیکی براش میپزم بیا و ببین
    نت پلو میدم بهش با چاشنی کامنت و وبلاگ ... اس ام اس پلو و از این غذاهای خوشمزه
    بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

    آسمان پر باران چشم هایم

    بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

    بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

    وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است
    انگار تقصیر من است!
    اصلا انقدر سرو سنگینی کن تا ببینم به کجا می رسی
    من مجبورت نمی کنم
    این روزها
    همه کار دنیا برعکس شده
  • دختر برفی


  • عاشقتم دیگه سوپرمن


    قررررررررررررررربون ننه سرمای خودم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • روشهای تفکیک دکتر از مهندس؟
    تو خیابون بلند صدا بزن مهندس. اونایی که برگشتن نگات کردن مهندس و بقیه بدون شک دکتر میباشن...
    یکبار امتحان کنید....
    بابا کنفرانس


    چه روشی خوبی
    حتما امتحان میکنیم
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • اما باعث شدی یه دل سیر بیشتر بخندم بخاطر نوحه وبم یاس می گوید حسین و اینا


    اره بخند خنده داره
    وقت خنده ما هم میرسه
    این چی بود اخه نمیگی بچه مردم سکته میکنه خونش میفته گردنت؟
    اگر باگریه دریایى بسازم
    اگر باخنده رویایى‎ ‎بسازم
    اگرخنده شوددرمن‎ ‎فراموش
    اگر گریه شودبامن‎ ‎هم اغوش
    توراهرگزنخواهم‎ ‎کردفراموش

    خوشحال میشم بهم سر بزنی


    ممنون از شعرت
    حدس میزنم وبت از اون وبهای گل منگولی و عشقولانه همراه با قالب مشکیه که اصلا من باهاشون حال نمیکنم
    پس شرمنده
    تو رو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخدا بگو


    چــــــــــــــــــــی روووووووووووووووووووو؟