پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

alone

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ

 

قبلنا که میرفتی تو این وبلاگا

صاحباشون یا تنها بودن یا خیلی تنها یا دختر تنها یا پسر تنها

الان همگی کلاسشون بالا رفته جدیدا الونه شدن!!!

اسما تغییر کرده به : alone- very alone-alone girl- alone boy

به قول دوستان اصن یه وعضی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴۹)

چه قلم بانمکی داری



ممنون
  • ساحل مهربانی
  • زبان شون قوی شده خو
    بی کلاس.


    هی وای من
    من اصن نفهمیدم اینا ربطی به زبان داره!!!
    راس میگی!!! یهنی الان خیلی بی کلاس نشون میدم!؟
  • ساحل مهربانی
  • آخا ما هم الون ایم.
    چه کنیم؟


    میدونی چیکار کن
    بگو به داداش محمد برات نماز بخونه تا از الونه ای درای
    بگو به این نیت بخونه : دور رکعت نماز اکسایت بای ساحل الونه ای به....
  • ساحل مهربانی
  • ننه اینا اصن زبون اجنبی رو یاد گرفتن خطری شدن. [آیکون اقدس خانوم با چادر گل گلی که داره سر کوچه با زنای همساده درد و دل می کنه]


    عه وا ننه خطری شدن؟
    یهنی الان خطری شدن جز امریکا به حساب میان؟
    ننه من برم تا جنگ نشده اون دندونامو پیدا کنم گم نشه
    به قول داداش پرنس
    [ایکن اقدس خانوم فیلتر شده که روش کلیک میکنی اصغر اقا میاد هوار میکشه بدو بیا خونه گیس بریده تا نیومدم با همین کمربند خونین و مالینت کنم]
    سلام دوست عزیز و بزرگوار
    امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
    وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
    امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.

    با مطلبی با عنوان

    سوگواری برای سید الشهدا،چرا؟

    منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.


    اللهم عجل لولیک الفرج

    ایشالله شهید شی
    شهادت بنده ی حقیر
    التماس دعا




    ای جان پر محتوا
    بله اصلا شهدا خودشون به من یاد دادن چطور وبلاگ نویسی کنم
    عه وا این دعای اخرت رو دیدم یادم اومد قبلا هم این نظر رو برام کپی کرده بودی!
    اغا من نمیخوام شهید شم
    عجرب با سیدالشهدا
  • ســـــــامـــــــان



  • به من گل تعارف نکن من یه بار یه سامان اومد تو وبلاگ یه کامنت مزخرف گذاشت کلا دیگه از هرچی سامانه خاطره بد میاد تو ذهنم
    اینطوری هم نگام نکن
    نمیام
    یه وعضی را خیلی با حال اومدی. ایول....


    قابل نبداشت اجی
    دقیقا"
    هیچ وقت از اسم ـ تنها خوشم نیومده!
    به نظرم هم یه جورایی ترحم جمع کردن ِ...هم کلیشه...
    اصا یه وضعیه والا


    اره منم اصلا خوشم نمیاد همراه اسمم پسوند تنها یا الونه باشه
    کلا احساس دربو داغونی بهم میده انگار که یه ادم ول و بی کس و کار باشم
    واقعا یه وعضی
    ناهید جان
    ممنون که مطالبم و خوندی و نظر گذاشتی
    هزار مرتبه خدا رو شکر کن که سایه بابات رو سرته
    شرمنده اگه ناراحتت کردم خانومی
    زیاد سخت نگیر


    خواهش میکنم ارزو جان
    ممنون گلم
    چشم سخت نمیگیرم
    باز هم میام و خاطرات زیبات رو میخونم
  • ⋰∎δhakiβA∎⋱
  • ههه آره منم مواجه شدم با این چیزا


    دوباره سلام
    خداییا!!!!
    دیدی؟؟؟
    همون تو فیس دیدی؟؟حسن الون بوی!!!
    آخه یعنی چی مثلا؟؟؟؟؟خوبه حالا به اندازه پدر یه 3 قلو انرژی و روحیه داره ها حالا اومده گذاشته الونه!!!
    دم دوستات گرم اینجا میطلبه همون بگی اصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وضــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
    و به قول دوستان خودمان:
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا!!!


    دوباره علیک
    اره امروز دیدمش اددم کرد حسن الون بوی
    اره اصن این کلمهه ربطی به شخصیتشون نمیده ها فقط فک میکنن کلاس داره الونه باشن شایدم فقط همین یه کلمه خارجی رو بلدن
    والاااااااااااااا
    راستی آجی یه سوال تو لینک های روزانت چرا اون تست تایپو برداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من خیلی ازش استفاده میکردم!!!
    وای آجی این امشب ی بپزم چقد باحاله مخصوصا قسمت کادوش واقعا خیلی ازش خوشم اومد اینا رو از کجا پیدا میکنی آجی؟؟؟
    به مامانمم این سایترو نشون دادم خیلی حال کرد!!!
    اوابوک هم عضو شدم!!!
    اسمایلی ها هم خیلی باحال بود!!!
    آجی خیلی بدی چرا اوا بوکو به من معرفی نکرده بود؟؟؟؟؟؟
    خیر سرم قرار بود دیگه نیام نتَ!!!
    هزار تا سرگرمی پیدا کردم امشب تو این چند دقیقه ای که اومدم!!!
    فعلا بای آجی!!!


    چون تو کامنت بعدی نوشتی پیداش کردی دیگه هیچی
    انشالله که از روش غذا بپزین کلی حال کنین
    ما که این موها رو تو اسیاب سفید نکردیم تو نت سفید کردیم ما اینیم دیگه [غرور]
    مرسی که به لینکهایی که میزارم هم توجه داری
    اره لینکهای جالبی هستن
    ببخشید اگه معرفیت نکرده بودم نمیدونستم خوشت میاد
    از این به بعد چیز جدیدی گذاشتم بهت میگم
    پیداش کردم اون تایپرو نفهمیده بودم تو روزانس!!!
    دیگه واقعا بای!!!


    انسان به سه بوسه تکمیل میشود ،

    بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ،

    بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ،

    بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری . . ....

    به وب ماهم سر بزنید خوشحال میشیم...و اگر قابل دونستید تبادل لینک کنیم


    [...]
    باد بازیگوش
    بادبادک را
    بادبادک
    دست کودک را
    هر طرف می برد
    کودکی هایم
    با نخی نازک به دست باد
    آویزان!!!!


  • بانــــــــــــــو
  • واقعیـــــــــنا


    واقعینا رو من تا حالا نشنیده بودم بانو جان!!!
    یعنی چی؟
    اگه جمله جدیده بزاریم تو فرهنگ لغتمون؟
    همه های کلاس شدن اسامی هم کلاسشون رفته بالا
    عجیب به نت معتاد آدم میشه


    اره دیگه همه کلاسشو به درجه های رسیده
    عجیـــــــــــــــــــــــــب
  • بانــــــــــــو
  • واقِعَینـــــــــــــا یعنی واقعناااااااااااااااا جمع واقعا میشه ناهیدی


    بهله گرفتم چی شد همین الان به فرهنگ لغتم افزودمش
    سلام احوال آجیه عزیزمان خوبی چطوری ؟؟؟؟
    ببخش حوصله ی نت آمدن را ندارم و گرنه هرروز مزاحم میشدیم


    سلااااااااااام عزیزم
    فدات تو خوبی؟
    خوج به حالت که حوصله نت نداری
    یه کم به ما هم بده
    اگه موافق هستید تبادل لینک کنیم!؟!


    شرمنده احمد جان من زیاد با وب مشکی و گل من گولی و بارون و اشک و قلب و غم و غصه حال نمیکنم
    مخلصیم آبجی ناهید
    مرسی بابت تایید قالب وبمون
    آبجی نتو نزاری بری ها
    بلاگفا فقط دلش به تو خوشه که هی میای مطلب میزاری


    خواهش داداشی واقعا خوجگل بود یهو شوک شدم
    اره بابا اصن من یه مدته که دوستان بهم میگن ناهید بلاگفا
    قراره مدیریت بلاگفا رو به نامم بزنن
    جدای از شوخی
    بری ما هم ناامید میشیم میریم
    در سرزمینمان را نیز گل می گیریم


    خدا مرگم بده داداشی
    باشه نمیرم شوما نمیخواد گل بیگیری
    من تا اخرش میمونم خیالت تخت
    لینک شدی عزیزم


    ممنون گلم منم شما رو لینک میکنم
  • ساحل مهربانی
  • کامنت های من کوش؟؟؟؟


    کامنتاتون بد اموزی داشت انداختیم تو اجقالی
    عصبانی نشو خو
    از ظهر هی دارم نظر جواب میدم سر میزنم تایید میکنم تا میام به نظرای دیگه برسم نظر جدید میاد
    هنوز تایید نکردم
    آجی کامنت اشتباه دادی:
    اغا یه معتاد تو این نت بود که منو میدرکید
    شیلااااااااااااا رفتی اخه
    منو گذاشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی
    .
    من که شیلا نیستم آجی!!!
    راستی قرار بود خیر سرم سه روز تو هقته بیام تا ساعت 10 شب تتحمل کردم کل روز داشتم از بیکاری و فشار خماری درس میخوندم انقد درس خوندم فردا امتحانمو فک کنم 28 بشم!!!
    بعد اقا داداش اومد گفت سحر بیا فیسبوک منو بیار(آخه خودش با این همه ادعای تحصل کرده ای بودنش هنوز بلد نیست فیلتر شکنو بیاره خنده داره واقعا!!!)
    منم اولش از اون اتاق بهش خط میدادم انقد خنگ بازی دراورد اخر مجبور شدم خودم بیام بشینم بهش بگم
    راستی فیلتر شکنم درست شده فک کنم خدا هم دیگه از من امید بریده خودش کار منو روبه راه میکنه یه ذره نت بزنم از این خماری در بیام!!!
    ولی با خوذدم عهد بستم یاهو و فیس ایرانیرو باز نکنم چون اگه باز کنم تا فردا نمیتونم پاشم از این تو!!!

    خیلی خوب یگه من برم تا بیشتر از این از خماری در نیومدم برگردم به دوران ترکم!!!(شکلک معتاد در حال نعشه شدن)
    بای


    واااااااااااااااای دیوونه مگه ممکنه من برم اشتباهی کامنت بزارم
    منظورم از شیلاااااااااااا همون چیلاااااااااااااااا یا همون چرااااااااااااااااا بود که به زبون عمله ها برات نوشتم شد شیلاااااااااااااااااا
    بابا یه معتاد که دیگه باید بلد باشه چطور حرف بزنه قربونت
    بیا دیدی تو هم مثله من شدی خودتم که میخوای نیای یکی مجبورت میکنه
    اصن همه راه ها به روت باز میشه
    من که دیگه وضعیتم خیلی خرابه به سرفه کردن افتادم (همون ایکن معتاد کمر خمیده با یه موس تو دستش)
  • ساحل مهربانی
  • پستش به نظرم عالیه.
    اگه نظرت عوض شد می تونی بگی
    چون وخ داری هنو


    اوکی باشه ساحل جونم
    نخیر
    (جواب کوتاه و مختصر و مفید شده کامنت شما در کافه پرنس)


    سپاس و تشکر فراوان به خاطر این مختصر نمودن بسیار با مفهوم و گیرا
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • هه آجی اونا تنها نیستن ک ادای تنهایی رو در میار ن می خوان دورو برشون شلوغ شه نیست ک زیادن الون ها




    اره اجی میدونم
    منم از همین خندم میگیره دیگه
    مثلا میری تو وب طرف کلی تریپ غم و غصه ورداشته که ای ملت من تنهام
    بعد اهنگ وبش بالا میاد خوشگلا باید برقصن
    اینا خودشونم نمیدونن معنای واقعی تنها یعنی چی
    فقط دلشون ترحم میخواد که به قول شما دور و ورشون شلوغ شه
  • ۩۩ мæÐέħ Ñámãкî ۩۩
  • هه ناهید جونی دیه جدی جدی رفتم تو فاز غمگین

    بیا ببین


    هی روزگاااااااااااااااااااااااار نکنه تو هم الونه شدی
    الان میام
  • ساحل مهربانی
  • یه بازی گذاشتم.

    http://sarzamine-khodam.blogfa.com/post/254


    آخ جون باززززززززززززی
    من بازی دوس دارم
    برم تمرین دکلمه برای بازی
    سلام ناهیدجان
    در جواب سوالت باید بگم :اگه همه کامنت ها یجا باشه بهتره.
    قالب رو هم چشم عوض میکنم خانوم


    سلام عزیزم
    اون دیگه نظر شخصی شماست و قابل احترام
    قالب جدید رو دیدم .... مبارک باشه
    ممنون که توجه کردی
    ...


    الان مرا کاملا به تفکر وا داشتی [اسمایلی متفکر]
    باید بروم یکی را پیدا کنم بیاید این سه نقطه را برایمان تفسیر کند!
    الان من موهامو از دستت بکنم خوبه!؟
    بعد یه هفته اومدی سه نقطه گذاشتی!
    واااااااااااااااااااااااااااااااای [همون اسمایلیه هست که موهاشو میکنه... اره همون]
    تو که خودت بهتر میدونی یعنی چی؟
    این یه هفته سکوت تلخ را برایمان به ارمغان آورد.


    چی بگم والا
    سلام ناهید جونم
    انشالله که مشکلات هممون حل بشه....خوبه که خونه ی خودتی گلم


    ممنون ارزو جان
    اره خیلی خوبه... چون اینطوری ارامش دارم
    همه نگرانی هام مال وقتی بود که با خانواده شوهرم زندگی میکردم
    سلام عزیزم
    مرسی
    واقعا زیبا بود


    فدای محبتت
    سلام ممنونم همه رو خوندم کلی حال کردم نوبرین به خدااا


    وااااااااااااای نوبر
    لینکت کردم


    ممنون از لطفت منم شما رو لینک میکنم
    سلام ناهید جون
    عزیزم من که خانم خونه نیستم
    هنوز تو دوران عقدی ام....اینکارارو هم هر روز انجام میدم


    آفرین
  • دختر برفی
  • ما اینجا فقط متفاوتیم که
    الون نیستیم.


    اره میدونم الون نیستی اگه بودی که مینوشتی دختر الون برفی
    اینا مدل تنهاییشون فرق میکنه در میان صدها دووووسسست هنوزم تنها هستن دیگه چه کنیم دیگه
    اینا رو ول کن خودت چطوری؟


    باشه اونا رو ولش
    خودم سلامت باشی خوبه خوبم
    کجا بودی تو ماهان جان
    نمیگی همینطوری میزاری و میری ما نگران میشیم
    ناهید هروقت خواندی بیا مسنجر بی وفا شبها10هستم بیا مسنجر




    بابا تو که میای این رو میزاری بیا جوابت رو هم بخون
    اوندفعه هم جواب دادم
    من مسنجر نمیام دوست من
    ساعت 10 شب هم من پیش شوهرم هستم
    دروغ بزرگی ست گذر فصل ها!

    هیچ چیز در این دنیا نمی گذرد
    هر روز به خیابان ها می روم،
    همه چیز همان است که روز قبل بود..

    دلگیر و سرد و خاکستری..

    ماه ها در خانه می مانم،
    بر که می گردم به خیابان
    باز همه چیز همان است که بود..

    دنیا بی تو همیشه چیزی کم دارد.
    همیشه همانی هست که بود..
    نه می گذرد،
    نه تمام می شود!
    ایستاده است در همان لحظه ای که تو رفتی،
    شاید در انتظار دستی
    که بیاید و تقویم ها را به سمت تو ورق بزند...
    سکوت اتاقم را دوست دارم

    و آنرا حتی با صدای ترکیدن بغضم نخواهم شکست

    بغضم را فرو خواهد خورد اما سکوت را ادامه خواهم داد

    تاریکی مطلق اتاقم را با هیچ نوری از بین نخواهم برد

    حتی با برق نگاهم

    چشم هایم را مدت هاست به روی همه چیز بسته ام

    چرا که تاریکی اتاقم کمرنگ نشود...
    افرین
    بزنم به تخته خوب مردمو اذیت میکنیا
    دست نویست هم خوبه
    موفق باشی شیطون بلا



    اذیت کجا بود من ادم بی ازاری هستم
    ممنون امیر جان
    سلام
    زندگی نوشت 4 اضافه شد


    ممنون که خبر دادی
    الان میام میخونم
  • یه دختر جالب
  • سلام دوست عزیز وب بسیار عالی داری خوش حال میشم به من هم سر بزنید


    جالب بودن شما رو هم دیدیم
  • درجستجوی یک همدم
  • خوب وقتی تنهای هست نمیشه بگی تنها نیستیم اینجا تنهامکانی میشه راحت حرف دلتو بزنی


    قبول
    سلام
    چنانچه متاهل هستید دعوتید به وبم بیایید
    منتظرقدوم سبز زوجهای عزیز هستم


    سر زدم... اومدین رمز هم بهم دادین
    اما دیگه حوصله ندارم بیام
  • درجستجوی یک همدم
  • خوب هرچیزی یه خوبیها و یه بدیهایی داره این قالبم همینجوره خیلی چیزها رو نداره اما به جاش امشب یه چیز خوبو به من هدیه داد اونم اشنایی با شما خیلی کم اتفاق می افته ادم یک هم سلیقه خودشو پیداکنه
    اما احساس میکنم تو تنهایی رو حس نکردی و یک تنهایی مختصر و زودگذر رو دیدی اما این تنهایی زودگذرها خیلی درد نداره زود میاد و زودم میره امیدوارم اصلا تنهانشی غمی هم به دلت نشینه
    این ور است میگه نباید برچسب تنهایی رو به خودمون بزنیم منم میکنمش تا حداقل ازم دور بشه


    اره موافقم هرچیزی یه خوبی ها و یه بدیهایی داره این رو من همیشه میگم
    منم از اشناییتون خوشحالم وبلاگتو رو تو لیست دوستام ثبت کردم که هرموقع اپ شدین بفهمم و بیام بهتون سر بزنم
    راجع به این تنهایی هم اره خوب حق با شماست من تنهایی رو به معنای واقعی حتما نچشیدم که این رو میگم