پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

قالب کتابچه

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۲ ب.ظ
اون قالب کتابچه رو خیلی دوس داشتم

مخصوصا ساده بودنش رو

ولی متاسفانه برای وبلاگ بنده مناسب نمی باشد

چون کلی لینک و وبلاگ دوستان و کد چت روم و امارگیر داریم

که بهشون نیاز داریم و این قالب نشونش نمیده

حوصله گشتن قالب رو نداشتم

همین دم دستم اومد گذاشتمش

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۳)

Slm doosam

webeto dus dasham

hamin sadegish khili b del mishes

age dus dashT b manam ye sari bezan

age ham paye ye taba2l buD khabaram kon

nazar ham yadet nare

matlabamam kamel boookhoon plz

hamin dg Arzi nadaram

M30 duse Asis



ببخشید مثله اینکه اینجا رو با چت روم اشتباه گرفتی!
شما هم همین مخفف نوشتن و فینگلیشی کامنتت ما رو کشته
نه دوس ندارم
تبادل هم نبخام
امر دیگه ای نبود؟
نیست که شما خودت همه این عراضی که فرمودین رو در وب ما به جا آوردین
دوستان به قسمت پست الونه ... الونه دیاموند رو هم اضافه کنید
دَستــَت را روی قــَلبــَم بُگــذار...
تا بــِفــَهمی این دِل بــآ دیدَن تـو،
نمی تــَپـَد... اَز شــوق میلــَرزَد


به منم سر یزن



نه جانم ابن از شوق نیست
دلت رو گذاشتی رو حالت سکوت
دکمه ستاره رو چن لحظه نگهدار
اهاااااااا الان دیگه رو زنگ خوره
دستتو بزار داره میتپه
  • دختر برفی
  • تو هر قالبی بذاری بازم هم خودت و هم وبلاگت واسه ما عزیزه



    اصن مگه میتونه نباشه
  • خواننده خاموش
  • سلام.
    آیا از «پانیذ» خبری دارید؟
    حتما از اتفاقی که برای وبلاگ ایشان افتاده است با خبر هستید. تنها کاری که از دستم بر می آمد این بود که صدای مظلومیت ایشان را دوباره زنده کنم.

    لطفا با کمک دیگر دوستان وبلاگی، این بلاگ را لینک فرمایید و به دوستان خود توصیه کنید که همین کار را کنند شاید از این طریق کسی بتواند خبری از او بگیرد.

    بیایید وبلاگ ها فقط محلی برای قصه گویی نباشد. بیایید اگر کاری برای هم می توانیم انجام دهیم کوتاهی نکنیم و بدانیم در مواقعی که نیاز به کمک داریم، به یکدیگر کمک خواهیم کرد.

    این وبلاگ را لینک بفرمایید: panize65.blogfa.com و اگر خبری از پانیذ داشتیم به دیگران اطلاع دهیم.

    اگر تمایل دارید در این صفحه لینک بشوید لطفا در قسمت نظرات آدرس و نام وبلاگتان را ارسال بفرمایید. شاید از طریق این ارتباطات خبری از ایشان دریافت کنیم.

    ممنون



    این دیگه چجورشه؟
    مثلا نوشتی خواننده خاموش یعنی همیشه می اومدی و نظر نمیزاشتی
    الان که پانیز گم شده نظر گذاشتی؟
    مگه تو دنیای مجازی هم کسی گم میشه
    ممنون من هیچ تمایلی به همکاری و لینک و ... با شما ندارم
    همچنان خاموش بمان لطفا
    سلام

    شما راحت باش خودت را اذیت نکن بسیار خوبه.

    با مطلب اصطلاح یزدی آپم سربزنی خوشحال میشم.



    من فقط منتظر بودم بیای بگی راحت باش
    خدا خیرت بده که اومدی و گفتی
    الان من راحت راحتم
    آره یه اشکالایی داره به هر حال ممنونم از لطفت
    این قالبتم قشنگه به محتوای وبتم میاد
    به هر حال خوش سلیقه ای



    خواهش میکنم قابل نداشت
    متشکرم از لطف شما
    دم دستیات هم قشنگه


    چاکر اق داداش گلمون
    روزنامه های بی سواد

    در پشت نیمکت های کبریت فروش

    نماز خوانده اند .

    با من بیا

    تا از نسل منگنه های خم شده

    عبرت بگیریم

    با من بیا ...



    عجب شعرهای عجیب غریبی مد شده!
    نمیام اقا نمیام
    اونم قشنگ بود فقط خوندنش سخت بود


    اوهوم
    من ندیدم(آیکن دست تو مماخ)


    بچه دستت رو از مماخت بیار بیرون
    به قول دوستان بدآموزی داره
    فردا بچه مملکت از این وب رد میشه یاد میگیره
    اونوخت جواب پدر مادرشون رو چی بدم؟
    همین قالبی که برات راحته رو برو توی کدکسش اون قسمت های لینک ها و اینا رو بردار کپی کن بعد هر قالبی که دوست داریو انتخاب کن اینا رو توی کدکسش بذار. من خودم قالب نویسی بلد نیستم اما همیشه همین کارو میکنم خودمو راحت می کنم. بعدم بچه جون تو چرا اینقدر آنارشی داری؟



    ممنون از توضیحی که دادین
    هر چند نیازی نبود
    بچه کیه؟
    ما اینجا بچه نداریم؟!
    بعدم اون انارشی که میگی چیه؟ مریضیه یا به قول داداشم فحشه
    آنارشی یعنی تمایل به بی نظمی، منتها به صورت خاص به یه سری رفتارات خاص میگن که توی یه دوره خیلی باب شد و اصلا باعث به وجود اومدن یه مکتب جدید شد. و اما اینجا یعنی اینکه شما ه هرکی که میاد اینجا نظر میده یه جورایی می پری و نمی تونی یه رابطه دوستانه ایجاد کنی


    من یه سری دوستان خاص دارم که همیشه باهاشون در ارتباطم و باهاشون سر شوخی دارم خودشون میدونن
    شما حساسی که اشتباه برداشت کردی
    کجام بی نظمه
    وااااااااا
    آغا این کیه
    خواست بکه مثلا فلسفه بلدم!!!!!!!آنارشی!!!!!!!!!من خودم خدای اصطلاحما!!!!!!!!!!اصن خودت کژولی!!!!!حالا برو بگرد ببین چی میشه سوفییییییی
    آجی ما یعنی اونقد با سلیقه و ماه که هر کی میاد وبلاگش موندنی میشه بس که مهربونه
    آخه میدونی چیه با آدمای آنرمال نمی پره!!!!!!!!!! البته شما به خودت نگیریا!!!!!!!!!


    اجـــــــــــــــی؟؟؟؟
    ما چاکریم