پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

زنی را می شناسم من!

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۳ ب.ظ

 

 

+ حرفای زیادی واسه گفتن داشتم که میخواستم بزنم... اما دیدم همش تو این شعره نهفتست... ترجیح دادم این شعر زیبا رو بزارم

+ تازگیا یه بازی تو گوشیم نصبیدم که میتونی کوزه گری کنی روش نقش و نگار طرح کنی بعد ببری بفروشی خیلی کیف میده (من به چیا که معتاد نشدم) :دی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۲)

سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “
چـه جمـلـه ای !
پــــُر از کـلیـشه …
پـــُـر از تـهـوع …
جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :
” ســرد اسـت “…
یـخ نمـی کنـی …
حـس نـمی کنـی …
کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه
چـه سرمایـی را گـذرانـدم …




عجب اشعار کلیشه ای...
پر از تهوع...
اره سرده حس هم میکنم
مردم چه شعرایی از خودشون در وکنن اسمشو میزارن عشق
سلام خوب هستید؟ امیدوارم حالتون خوب باشه
این نظر رو با برنامه میفرستم پس الکی نمیگم که وبلاگتون قشنگه و این حرفا چون ندیدمش
ولی دعوتتون میکنم به وب من بیاید ممنونم




الان واقعا من نمیدونم چی بگم دیگه.....
وب جالبی داری


خواهش میکنم
قابل نداره
بیا وردار مال خودت
فقط جون مادرت خودکشی نکن
وااااااااااااااااااااااااای آجی من این شعرو خیلی دوس دارم
میسی یادم انداختی


واااااااااااااااااااای فدات شم... قابل نداشت
تعداد ا های من کمتر شد
خیلی خیلی خیلی زیبا بود آجیم...
غمم گرفتـــ...
همه ی شادی های ِ دنیا رو واست آرزو میکنم آجی ناهید...
قالب و اهنگه جدید مبارک...
موزیکه وبتو دوس دارم...:(...



خیلی خیلی خیلی ممنون قابل نداشت...
نبینم غمتو اجی....
نبینم نوشته های من باعث غم کسی بشه
مرسیتم اجی[یادش به خیر به قول باران اسمایلی دسته گل]
سلام ناهید جان چه شعر قشنگی برام خیلی آشناست کی اینو سروده
قالب وبت هم مبارک عزیزم خیلی نازه


ممنون ساحل جان... نوشته ها رو عوض کردم به جاش عکس گذاشتم شاعرش هم زیرش نوشته
ممنون بابت قالب نظر لطفته
باز رمفا باز نمیشه که بیام پستهاتو بخونم
برو

مثل تمام قطارها

یادم می ماند

که این توقف

تنها برای خالی کردن درد هایت بود

نه همراهی با ایستگاه خالی

برو

اما بدان

این ریل ها

از کنار همان کوه هایی میگذرند

که گاهی دست هایشان را

بر سر قطار ها اوار میکنند



[...]
سلام دوباره بلاگفا زد پوزم که کد اشتب وارد کردی
خدا ازدهنت بشنوه همیشه زنا مظلوم واقع میشن این یه نمونش
خدا نکنه ادم معتاد شه دیگه ول کنش نیس همه اینجورین تو راحت خودت نکنیا
دختر چقد پول دوستی یه بار یه کارو واسه رضای خدا انجام بده ودلت واسه ادما بسوخه





سلام عزیزم
این بلاگفا همیشه از این خریتا میکنه تو خودتو ناراحت نکن
اره همیشه مظلوم..... هـــــــی روزگار [اسمایلی آه سرد]
باشه پس اگه همه همینطورین منم راحت خودم نمیکنم
نمیخوام نمیسوخه... خو حال میده کاسبی
اونم کاسبی که با عرق جبین از راه کوزه گری به دست بیاد
اینروزا در راه خدا به ادم فحشم نمیدن من بیان کوزه بدم
ایول آجی
خوشمان آمد



اصن تغییرات را حال نومودی؟
چی میپرسم از نیشت معلومه حال نومودی
این بازی چطوریه تا حالا ندیدم
اره متاسفانه رم فا قاطی کرده الان که وصل بعدا را نمی دونم


این بازی که گفتم روی موبایل لمسی اجرا میشه
بعد یه مدل گل انتخاب میکنی میاری با دست رو صفحه ورزش میدی
بهش شکل میدی شبیه کوزه بعد میبری کوزه گری میپزدش
بعدشم طراحیش میکنی دوباره میبریش میپزیش
بعدش قسمت اخرش که حال میده میبریش مزایده قیمت روش میزارن میفروشیش
ای حال میده
زنی را می شناسم من
که بازی کرده با گوشی
سپرده او غذایش را
سر گاز به فراموشی
زنی را می شناسم من
که گردیده به نت معتاد
برادر هم به سان او
بگشت معتاد و درس افتاد
زنی را می شناسم من
پر از حس و پر از شور است
نماید جنگ با عفریت
به سان شیر پر زور است
زنی را می شناسم من
که دارد شوی چون گوهر
نشسته ست و بخواند متن
فراموشش شده شوهر
تقدیم به پرنسس خوب وبلاگ-آجی ناهید خودم




پرنسی می شناسم من
که دارد یک عدد کافه
درون کافه هم دارد
هزاران دوست ساده
پرنسی می شناسم من
که ظاهر میکند ارواح
سپس آن روح طفلک را
کند ویلان و سرگردان

فعلا کاری پیش اومده بعدا میام بقیش رو می سرایم
سلام خوفی ابجی؟؟؟
خیلی قشنگ بود،همه چی قشنگ بود ...هم قالبت...قالبت که خیلی خوشگل بود ... خیلی زیاد...
اون شریم که نوشته بود رو عکسه فوق العاده بود تا ححالا نشنیده بودم و خیلی از خوندنش لذت بردم
مرسی ابجی
فعلا




سلام اجی جونم
خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومد
حرف دل خیلی از زناست دیگه بایدم خوشت بیاد