پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

به یاد مادر...

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹ ق.ظ
وقتهایی که دلتنگم...

دلم برای مادرم این هوا تنگ میشود...

و به یک باره دلم میسوزد برای خودم...

چرا که سخت معتقدم...

سرنوشت یک دختر چیزیست شبیه سرنوشت مادرش...

و اینگونه است که میفهمم...

رنجهای مادری را که همیشه تحمل کرد و هرگز دم نزد...!

 

 

نمایی که من به سرنوشت یه مادر و دختر تشبیه اش میکنم

چیزی درست شبیه به این گیسباف هاست..!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۹)

  • عطا( عاشق ایران )
  • سلام عزیزم مطلبی نوشتم در مورد درامد زیر خط فقردوس دارم بیای و بخونی و نظر بدی اگه خاستی تبادل لینک کنیم من موافقم .منتظرتم..
    راستی تو دانشجویی... اهل کجایی..ببخش من زیاد فضولم ....

    منتظرتم...

    سرنوشت رو میشه تغییر داد یادت نره




    یعنی من کشته مرده این مدل کامنتام
    از بس که منو میخندونه
    یا بعضیا فک کردن ما زیاد هالوایم!! یا خودشون....
    مثلا پیشنهاد تبادل لینک دادی که من ذوق زده شم به این بهانه بیام وبت!!!؟
    اون فضولیا هم کرده خواسته نقش پسر خاله رو ایفا کنه و بگه مثلا من وبتو خوندم و دیگه فوضولیم گل کرده که ببینم تو کی هستی؟!!
    به به به این هوش و خلاقیت در نظر کپی کردن
    یه جمله هم از خودش در وکرده که بگه نگران نباش سرنوشتت رو میتونی عوض کنی
    اوه اوه اصن من نمیدونم چی بگم دیگه
    فقط میشه گفت
    ملت جدیدا کامنتای میزارن که...
    اصن یه وعضی
    انگار همه ی دخترا بعد ازدواج بیشتر درک میکنن این کلمه ی مادر رو...حتی وقتی مادر نشدن!...
    انگار وقتی به زنیت میرسن...بغضای مادرو بیشتر درک میکنن...
    غمش...بیشتر نیشتر به قلبشون میزنه...
    اگه قرار باشه سرنوشت من....نمایه ریزی از سرنوشت مادرم باشه...حتی با تفاوته اون بافتای ریز...با بزرگترین بافت...بازم صبر ایوب میخواد!!!....
    شاید خدا با زنیتــ...صبرشم میده!!!...شاید...
    قبلاها فضای وبت انرژی بخش بود...
    الآن یه حسه آرامش بخشه خیلی خوبی ِ...خیلی دوسش دارم...
    میدونی...
    این موزیک...
    این ترکیب رنگ قالب و این دو تا پست ِ آخر...
    حسه اینو میده که آدم داره با مامانش درد و دل میکنه!!!...بیشتر از اون یه همجنس...یکی که تارو پود ِ وجودتو میفهمه!...
    شاد باشی آجی ناهیدم...




    اره با زنیت یه حسهای عجیب زنانه ای که هیچ وقت نداشتی بهت منطق میشه
    و وقتی از همه چی خسته میشی مادرت رو ناخودآگاه تجسم میکنی
    و اونوقت میفهمی مادر یعنی چی
    اونوقته که یه انرژی مثبت هم بهت منتقل میشه که باید مثه مادرم که چطور با زندگی ساخته یاد بگیرم با زندگی بسازم
    دقیقا انگار یه فرشته است که همیشه حتی اگه جسما کنارت نباشه اما روحا همیشه توی ذهنته و تنهات نمیزاره
    و بهت امید ادامه دادن میده
    و واقعا هم زنیت نیاز به صبر ایوب داره که من هم فکر میکنم خدا خودش به همراهش بهت میده
    ممنون که انقدر زیبا این حس رو درک کردی...
    خوشحالم که وبم هم انرژی بخش بوده و هم ارامش بخش
    اره اینکه یکی ادم تارو پود ادم رو درک کنه واقعا لذت بخشه
    من همیشه تغییر کردن و امتحان کردن رو دوست دارم
    ایندفعه این مدلی تغییر کردم
    سلام آجی جون ایشاله همیشه خوب باشی
    چه عکس زیبایی گذاشتی
    البته این حرفت همیشه درست از اب در نمیاد ولی درکل میشه گفت که اینطوریه و بیچاره مامانا که دلشون پره ودم نمیزنن.امیدوارم خدا به همه مامانا صبر بده
    آجی گلم چون کامپیوترم باکلاسه واسه همین قالبه وبا رو نمیتونم ببینم که بخوام درموردشون نظر بدم ولی اهنگه خوبه فقط زیادی پیخ پیخ میکنن- شلوغه-
    خوش باشی




    مرسی اجی فرزانه جون
    حالا بزار مزدوج شی خودت میفهمی
    اون پیخ پیخ اهنگ هم فک کنم به خاطر کلاس زیادی کامپیوترته
    ما که نمیشنویم
  • ساحل مهربانی
  • وووووی چه قالب خوچلی.



    قابل نداله
  • ساحل مهربانی
  • دوسی صدات خعلی خوبه ها.
    خوب و واضح خوندی. فقط کمی تند خوندی.

    مرسی که عیزم.
    راسی اون عکس و شعر هم عالیه. همونو میزارم پاورپوینت.




    مرسی اجی ساحل مهربون

    فقط ... (مرسی که عیزم.) : جمله بندی صفر
    یعنی من عاشق این تشبیهاتتم
    حالا میای چت روم کافه پرنس؟!!!
    من به این چیزی که گفتی معتقد نیستم ها
    سرنوشت تو مثل مادرت نیستا
    آخه مادرت کجا پای نت می نشست
    کجا اسم شوهرش ایوب بود
    ها؟ ها؟




    خیلی هم شبیه
    حتما شما هم بعدا میگی سرنوشت من مثه بابامه
    بزار زن بگیری اونوقت حسمو میدرکی
    اصن تو چرا اسم فک و فامیل من رو لو میدی
    بیام تو کافه بگم پرنس کیه (هرچند همه میدونن )
    هان؟ هان؟
    اما انصافا متنش خعلی قشنگ بود


    خعلی خعلی سپاس
    سلام
    قالب جدید و آهنگ جدید مبارک
    مطلب هم بسیار قشنگ بود


    مرسی الهام جان
    دست پرورده ایم اجی
    سلام ناهید خانم

    هر چه در مورد مادر بگویند و بنویسند کم است .


    مادر بهشت من همه آغوش گرم تست

    گوئی سرم هنوز به بالین نرم تست

    مادرحیات با تو بهشت است و خرّم است

    ور بی تو بود هر دو جهانش جهنّم است

    آپم بیا




    اره فرهاد جان اصلا واژه ای در خور معنا برای وصفشون گیر نمیاد
    ممنون از شعرت
    اپ مورد نظر مطالعه شد [تیک]
    الهی آجی
    سرنوشت آدما باهم فرق میکنه


    اره فرق میکنه
    منظورم منم این نیست که دقیقا و موبه مو مثله همه
    باید تجربه کنی تا بفهمی
    سلام دوباره ابجی نمیدونم چرا ولی انگار همه یه ترسی از این قضیه دارن چون مامانم همیشه میگه.سحر اینکارو بکن مثل من نشی...
    سحر این کارو نکن مثل من میشیا...
    سحر این کارو بکنی دیگه زندگیت مثل من نشه...
    ولی در کل اگه بخوام بگم اونقدر شخصیت مامانمو تحسین میکنم که ارزومه که مثل اون باشم مرسی ابجی خیلی متن ...نه...خیلی دلنوشته قشنگی بود...
    امیدوارم همیشه خب خوشحال باشی ابجی ناهید گلم




    اورین سحر جان
    بیاین از این بچه یاد بگیرین که همیشه درک میکنه
    تازه اجی جون
    من خیلی زنا رو دیدم که از بس زجر کشیدن حتی میترسن بچشون دختر شه اونم فقط به خاطر اینکه نکنه به یه سرنوشتی مثه خودش دچار شه
  • بانــــــــــــو



  • ولی من هر چی به زندگیانون نگاه میکنم...میبینم سرنوشت شبیه مادرشوهرمهوزندگی زن داداشم بیشتر شبیه مامانمه





    بیشتر دقت کن بانو
    توصیه میشه سرنوشت مورد نظر رو یه بار دیگه مطالعه کنی
  • دختر خاکستری
  • زیبا بود.حست با عکس کاملا تطبیق داشت
    خوشحال میشم به منم سر بزنی


    ممنون از لطف شما
    تو وب کافه هم زیارت کردیم شما رو
    salam abji khufi???
    ghalebet kheili naze vali dashtam vool mikhordam too net yeho ye ghaleb didam yade webet oftadam gozashtam bebini vali man kheili az ghalebe khodetam khosham kheili naze:
    http://cmatheme.blogfa.com/page/view41




    مرسی سحر جون که با دیدن قالب به یاد وب من می افتی
    رفتم دیدمش
    خیلی قشنگ بود
    حتما دفعه دیگه که بخوام قالب عبض کنم ازش استفاده میکنم
    سلام دوست عزیز به روزم و منتظر حضورت
    امان از دل مادر که می سوزد و خم به ابرو نمی اورد




    بابا این مسائل زناشویی رو ما از بریم
    شما چرا هی گیر دادی به وب من وقتی اپ میشی
  • دختر آسمان
  • میدونی ناهید جان،وقتی این عکس پستت رو میبینم به این فکر میکنم که من هنوز بلد نیستم مو ببافم
    درباره نظرت راجع به تغییرات وبم باید بگم که:
    مرسی عزیزم نظر لطفته




    بیا خودم یادت میدم
    خواهش میکنم... واقعا پیشرفت خوبی بود قابل تحسین
    ناشنوا میشوم !!!

    وقتی همه از محال بودن آرزوهایم حرف میزنند..
    چقدر قشنگ بوووود


    قشنگ خوندی عزیزم
  • خـانم همسر
  • ناهیدم .. عزیزم ممنون بابت حسن سلیقه و انتخابت

    اتفاقا این پست رو دیشب تو اف بی خوندم.. چنددقیقه ای هم روش وقت گذاشتم.. بسیار زیبا و دلنشین بود





    خانم همسر مهربون
    مطمئنی این پست رو تو اف بی خوندی!!!!!!!!!
    این دست نوشته خودمه اجی
    چطور تو اف بی سر درآورده!!!؟؟؟
    مردم چه قدرت کپی زدنشون بالاست...!