پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

من و بابا

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دو روزه اومدم اینجا ور دل مامان بابا

این باباهه رسما داره روانیم میکنه...!

از وقتی اومدم یک ریز هر پنج دقیقه یه بار یهو با صدای بلند میگه: دختـــــــر گلم چطوررررررررررره!؟

یعنی فک کنم عین تیک شده دیگه... رفته رو اعصابم دیشب اعتراض کردم تا اومد بگه گفتم : إإإإإإإإإإإإإإإ دیوونم کردی دیگه

امروز برام جواب پیدا کرده میگه: انقدر میگم تا از اینجا فراریت بدم!!

 

 

بنده و پدرگرامی خیلی با هم سر شوخی داشته و کل کل میکنیم!!

من هم تو نت از بس  وقتی شوخی میکنم از این شکلک () استفاده میکنم رو خودم هم تأثیر گذاشته

تا یه شوخی با پدرم میکنم دندونامو نشونش میدم... اصلا هم حواسم به خودم نبوده که ایشون پدرمه و توی چت روم نیستم

میگه: این حرکت چیه که دندونتو نشون میدی

میگم: هیچی شکلک خنده است

تو این فکرم که از این به بعد هر حرفی زدم بگم بابا دونقطه دی

 

 

دیگه اینکه این پدر ما کلا با این کارکردن ما با کامپیوتر مشکل داره...!

یک نمونه اش اینکه زمانی که مجرد بودم حسرت به دلمان مانده بود که تا از جایمان بلند شده و میرفتیم پی کاری این پدرمان نیاید تو اتاق بنشیند پای سیستم و اینتر و اسپیس بزند!

بعد هم در همان زمانها یک بار اخبار بود نمیدونم مستند بود که میگفت کسایی که با کامپیوتر کار میکنن چون سرگرم کار با کامپیوتر میشن حواسشون به سلامت بدنشون نیست و از این حرفا و در اخر هم توصیه کرد که اینا باید زیاد آب بخورن

پدر ما هم گیر داده بود به همین یک کلمه و هر ده دقیقه یک بار می آمد و میگفت بدو برو آب بخور مگه نشنیدی اخبار چی گفت

حالا اینها به کنار...

دیشب کله مبارکش را داخل لپ تاپ ما نموده که ببینه من تو اینترنت چیکار میکنم

الکی میگه لپ تاپتو نمیفروشی؟!

میگم: نه نمیفروشم

دوباره بعد ده دقیقه میگه میمیری دخترم میدونی این چند ساعته داری با این کار میکنی؟!

پاشو پاشو برو آب بخور

میگم تو هنوز این یه نکته رو یادت نرفته

یعنی یه ماجراهایی من دارم با این باباهه که به قول خودش تا منو فراری نده دست از سرم ور نمیداره

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱۶)

آخی چه بابای باحالی. بابای منم حسرت به دلم کرده که وقتی پای لپ تابم بشینم یه چیزی بهم نگه. یا میگه کمرت در میگیره یا چشمات درد میگیره . پاشو دیگه بسه.
:دی
---------------------------------------------------
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥




حالا چرا عصبانی...؟
خو باباست دیگه نگرانه
این جمله رو همینجا تقدیم میکنم به همه دوستای خوبم که خودشون میدونن
ایـــــــــــــــــــــــــــول چه باحالن ایشون
سلام برسون




بزرگیتو میرسونم
  • دخترآسمان
  • منم حدود 4سال پیش اینا که اعتیاد پیدا کرده بودم به اینترنت،و رو صفحه کیبورد میخوابیدم،بابام ازین کارا میکردن!
    ولی الان اصلا، از وقتی ترک کردم دیگه کاری به کارم ندارند.
    نه اینکه خانوم شدم
    ولی جدا از شوخی پدر ومادر دوتا فرشته هستن.
    قدرشونو بدون و براشون احترام قائل شو،به نفع خودته خوشبختی خودت هم در دنیا و هم در آخرته
    آسمونی باشی




    اینکه اونا فرشته هستن رو بنده خودم کاملا بهش واقفم
    بر منکرش لعنت
    من نوکرشونم هستم...مگه میشه قدرشونو ندونم!!! مگه اینکه خنگ باشم...
    هر دفعه عین بابا بزرگا میای منو نصیحت میکنی ها
  • دختر برفی
  • سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.


    +اولی باحال بود. به سلامتی همه ی باباهای گل.

    +

    +عاشق این باباهای نگرانم دیه.عینهو بابای خودم.




    + اره بابا بزن اون کف قشنگرو......... به سلامتیشون
    + والا منم عاشقشونم
    این پستتو که ابجی تا یه حدودی خودم در جریانش بودم مخصوصا اون اخریو که خودمم بودم
    اون دومیه هم ابجی باور کن منم همین طوری شدم تازه بقیه هم یه حرکتی میکنن من میگم شبیه اون اسمایلیهشدی بعدم خودم ریسه میرم بقیه هم نمیفهم واسه اینکه احساس احمق بودن نکن با من میخندن خیلی صحنه باحالیه ابجی تو ویاسی کمین فقط!!!




    اره خوب... همون لحظه که بابام سرشو اورد تو لپ تاپ داشتم با تو چت میکردم
    پس این حرکت رو همه تاثیر گذاشته!!!!
    حتما این حرکت رو برای تینا جون انجام بده که اونم واسه اینکه احساس احمق بودن نکنه قاه قاه الکی بخنده
    خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبــــــــــــــــــــــــــــــه
    امیدوارم در کنار خانواده کلـــــــــــــــــــی خوش بگذره...
    قسمت ِ فرار ِشَم همچیین:دی
    آقا ما در یک سایتی فعالیت میکنیم،از این شکلک بدجنسا داره که دندوناشو میندازه بیرون دوتا ابروهاشو تند تند میندازه بالاااا!!!حالا ما هر وقت میخوایم یه کار ِ خبیثانه بکنیم اون ژستو میگیریم ناخودآگاه وووووو لو میدهیم خودمان را:دی
    هعییییی...
    شاد باشی آجی...





    ممنــــــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــــ
    اری خعلی خوش گذشت
    و بالاخره ما با دلی کاملا خوش فرار را بر قرار ترجیح دادیم
    چه جالب... پس شما هم به این نوع تغییر شکلک گرفتاری
    انصافا که شکلک جالبی رو تقلید میکنی
    آجی دیروز که این جریانو گفتی کلی خندم گرفته بود
    میگم چطوره ایشونم معتاد کنی




    فدات اجی
    تازه اینا فقط یه چشمه از ماجرهای منو بابامه
    راستش اینو که گفتی یاد یه خاطره افتادم که واسه سحر هم تعریفش کردم
    اینکه میگی بابامو معتاد کنم
    اغا زمان مجردی بابامو چند بار نشوندم پای بازی ورق بازی
    اونم که قربونش برم استعداد معتادیش عین خودم (خو به بابام رفتم دیگه)
    هر روز ساعت 10 شب به بعد بند و بساتش رو جمع میکرد میگفت زود باش اون بازی رو بزار خودتم از جلو چشام دور شو حواسمو پرت میکنی...
    سلام
    خوبی قدر بابات رو بدون
    راستی مطالبت رو که خوندم کلی خندم گرفت میدونی چرا؟
    منم اینجوری شدم این شکلک که میزارم دندونام رو نشون میدم
    بد عادتی شده
    موفق باشی کلی شاد شدیم




    ای بابا شما هم به این عادت گرفتاری!!!
    خوب شد ما یاداوری کردیم همه یادشون اومد به غیر نت به این شکلکه هم معتادن
    ممنون امیر جان
    شاد باشی
  • بانــــــــــــو
  • ایول چه بابای باحالی داری کع

    حالا من میرم خونه بابا اینا...همش میشینیم پای pc
    مامانم میگه این به خاطر ما نمیاد که به خاطر کامپیوتر میادالبته الان دیگه کمتر میگه بعد اینکه چند بار گفتم خو مامان جون من که خونه هم کامپیوتر دارم



    الان دیگه خدایا خودت به دادمون برس...این دختره معتاد شد




    اره منم وقتایی که لپ تاپمو نبرم همش تو اتاق پای پی سی اونجام
    ولی دیگه از پسم بر نمیان خودشون میدونن معتادم
    سری قبل خاله ام اومده بود اونجا سریع رفتم یه سلام گفتم اومدم پای سیستم
    خاله ام میگه این هنوز رو عادتای گذشته اشه دست از این کامپیوتر نمیکشه
    من و بابام با هم داستانها داریم
    کم اسمایلی بزن دو نقطه دی
    یهنی شما هم مثل سحر خانوم استتار در روزین




    داداشی توام!
    خو چیکار کنم این شکلکه هم بسی اعتیاد اوره یه نته و یه شکلک دونقطه دی
    اره... منم در استتار بودم
    الان هوا تاریک شده از استتار بیرون اومدم دارم جواب سی ام میدم
    سلام
    جالب بود، چه بابای دوست داشتنی ای خدا برای خانواده حفظشون کنه وجود چنین پدرهایی واقعاً نعمت بزرگیه




    ممنون الهام جان... نظر لطفته عزیزم
    اره واقعا نعمت بزرگیه و من با تمام وجود دوسش دارم
    سلام ابجی رمزشو برداشتم بیا ببین ابجی جونم!!!


    با کله اومدم دیدیم باحال بودن
    سلام خوبی عزیزم




    سلام ساحل جون
    خوبی اجی؟
    کجایی دختر؟
    بابا من همش میام وبت اما هر کاری میکنم نمیتونم برات کامنت بزارم!!
    شاید واسه بقیه مخاطبای وبلاگتم اینطوری!؟
    راستی من که برات ایمیل فرستادم چطور عکس تو وبت بزاری!
    نخوندی؟
    بعدش یه چیز دیگه ساحل جون
    به بازدید وبت نیگا نکن که بگی چرا هر کی میاد برام نظر نمیزاره
    خوب وقتی پست جدید میزاری از رو صفحه رم فا تو لیست بروز شده ها یه عده به وبت سر میزنن
    بعدشم ممکنه بدون نظر برن
    اصن ممکنه نخونن وبتو
    واسه ما هم همینطوریه
    بعضی وقتا هست که روزی 50 تا بازدید داریم ولی 50 تا نظر که نداریم
    فقط دوستامون نظر میزارن
    پس رو این موضوع حساس نباش
    کجایی دیگه انلاین نمیشی


    چرا اجی انلاین میشم
    اما تو نیستی
    الان صفحات خیلی خوب باز میشن درمورد کامنت نمیدونم الان یک ایمیل به مدیریت میزنم ببینم چی شده




    مرسی ساحل جان اره صفحات خوبه باز میشه اما واسه کامنت گذاشتن نمیشه!
    صفحه نظرات رو که باز میکنی یه صفحه با چند تا لینک خارجی میاد!!!
    الان تو ایمیل انلاینم و بهت پی ام زدم جواب ندادی...
  • یه دختر وحشی
  • میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه؟
    اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی بعد برگرده بگه: مگه من ازت خواستم