پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

دوخت لباس

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۳ ب.ظ

لباس ابجی خانوم

لباسی که آجی داره

 

 

لباسی که من دوختم

البته با یکم تفاوت

(من استیناشو پفی درست کردم)

عجله ای عکس گرفتم زیاد خوب نشدن

 

آماده شده لباس که تو تنمه اما چون نمیشد خودم از خودم عکس بندازم زیاد خوب نشده و پایینشم نیفتاده... به نظر خودم همونی شده که میخواستم... چون چرخمون ساده بود نمیتونستم زیپم رو براش بدوزم باید ببرم با چرخ خواهر شوهرم بدوزم ... اگه یه موقع کسی رو پیدا کردم که چند تا عکس از نماهای دیگه برام بندازه حتما به ارشیوم اضافه میکنم

کلاهی که واسه شوشو بافتم که البته کاموام کم بود و چند تا مغازه ای که بود رو گشتم هیچ کدوم کاموا مشکی نداشتن واسه همین یه خورده کوچیکه... ولی اشکال نداره برش میدارم واسه بچه ایندم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

وااای..خوش به حالتون!!من که بافتنی بلد نیستم!
ولی انقد دوست دارم یاد بگیرم!




اوخی.... الهی عزیزم
پس دیگه واقعا لازم شد یه کلاس اموزشی بزارم
معلومه مشتاقان زیادی برای این عرصه وجود داره
فا تولز - ابزار رایگان وبمستر
www.fatools.ir

ساخت تصاویر استاتیک
ابزار آر اس اس ریدر
دیکشنری آنلاین
ساخت ایمیل آیکون
مبدل تاریخ
قفل کردن راست کلیک
ساعت جاوا
ساعت فلش
تقویم حرفه ای جلالی
جستجو گر گوگل
جستجو گر ام اس ان msn
شمارنده ی صفحه
لینکدونی متحرک
ماشین حساب
امتیاز +1 در گوگل
ابزار به اشتراک گذاری
تعیین وضعیت در یاهو
متحرک کردن عنوان وب سایت
پرینت گرفتن از صفحه
نمایشگر آی پی
ابزار پرش به بالا
ابزار تماس با مدیر
تغییر شکل ماوس
ساخت کد موزیک آنلاین
ساخت منو آنلاین

جملات تصادفی
دانستنی تصادفی
پیامک تصادفی
حدیث تصادفی
شعر تصادفی
جملات تصادفی بزرگان
جملات تصادفی عاشقانه
جملات تصادفی پـــ نه پـــ

ابزار های گرافیکی
گالری عکس حرفه ای
تصاویر زیبا سازی
درخشان
عاشقانه
آویز
کیتی
دونالد داک
میکی ماوس
خندانک بزرگ
خندانک کوچک
دخترهای فانتزی
پسرهای فانتزی
جدا کننده مطالب
خوش آمد گویی
آیکون rss

www.fatools.ir
www.fatools.ir
www.fatools.ir


شمردم
دقیقا این شونصدمین باریه که این واسه من میاد
بابا این بالاییه چی میگه؟؟؟شکیبا با تو نیستما این یارو علیرو میگم کلا مارو الاف گیر اورده!!!
ابجی من به تو افتخار میکنم آجی خودمی دیگه!!!
اغا اینکه از اصلیشم بهتر شده
فقط چرا پایینشم کش بافت نزدی ؟؟؟فک کنم اینطوری بهتر ویسه تو تن ولی شایدم نه جون من فقط دارم از تو عکس میبینم نمیتونم با قاطعیت بگم اونطوری بهتره یا اینطوری
ولی شکلش که خیلی نازه !!!راستی حالا به وصال که رسیی بعد یه دوتا عکس دیگه هم بذار ما ببینیم از زوایای دیگه چه جوریه




این بالاییه به قول خودت من اومده بودم حذفش کنم
اما چون تو درباره اش حرف زده بودی مجبور شدم بزارمش که اگه پاک بشه دوستام نیان بگن سحر دیوونه است
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم اجی جونم
قابل نداره
راجع به این حواس پرتیت که یادت نیست برات توضیح دادم و برای اینکه پست رو به دقت نخوندی باید توبیخ بشی
عکس از زوایای دیگه هم حتما میزارم بزار تموم بشه
ااااااااااااااا
خاک بر فرق سرم!!!
منه خنگو بگو!!!
فک کیردم سه تا پست گذاشتی الان تازه اومدم بالارو خوندم فهمیدم نه بابا کلش یکیه
من فک کرده بودم این هیالایته یه پست جداست!!!
الان جوابمو گرفتم بعد یه کم به مخ نخودم فشار اوردم یادم اومد تو چتم دیروز گفته بودی که اشتباه شده!!!
ای بابا
ولی اجی تو زیاد غصه نخور آجی خنگ داشتنم خودش یه حال و هوایی داره که تو الان با وجود من داری تجربش میکنی!!!




ااااااااااااااااااااااااا وا بچه زبونتو گاز بگیر این حرفا چیه
ادمی زاده خو اشتباه میکنه... اما دیگه نبینم تکرار شه
ولی بد هم نشد که اشتباه کردی چون مجبور شدی یه سی ام دیگه واسه من بزاری و من کیفور شم
اصن من به تجربیاتم خعلــــــــــــــــــــــــــــــــی افتخار میکنم!!!