پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

گشادیسم!

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ


نمیدونم چرا یه مدت طولانیه به گشادیسم بسیار مزمنی دچار شدم و دست و دلم به نوشتن نمیره :(((((((((

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

خب خویه که :دی
قرار نیس که همیشه بنویسی :دی
پاسخ:
واااای‏ ‏نه‏ ‏من‏ ‏دوز‏ ‏دارم‏ ‏همیشه‏ ‏بنویسم‏ ‏خووووو‏
عررررر‏ ‏:‏(‏(((((
  • سمیرا نامجو
  • وایسا اول یه چند تا فحش بهت بدم یه کم دلم خنک شه(این چرا شکلک نداره ناااااااااااااااهید؟؟؟؟)

     

    تو خجالت نمیکشی ادرس اشتباهی میدی بهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرض گرفته....درد گرفته....

     

    زهر مار گرفته........

    ناهید خو من تو این شهر غریبم....ادرس اشتباه میدی گم میشم خواهر من(من شکلک میخوام)

     

    عزیز راه دورم این حس گشادیسم برای هممون پیش میاد...میفهممت.....گاهی یه عالمه حرف

     

    داریم ما اما حس نوشتنه نمیاد که نمیاد......ولی حس کتک زدن به ناهید آی میادااااااااااااااااا

     

    ناهید من شکلک می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.



    م

    تو خجالت نمیکشی درد گرفته ..حالا ادرس اشتباهی میدی من

    گم

    شم تو این شهر غریب......زهر مار گرفته.....حالا دارم برات.....

     

    این حس گشادیسم برای هممون پیش میاد ناهید گلم......انگار یه عالمه حرف داره ادماااااا

     

    ولی حس نوشتن  نمیاد...(ناهید من شکلک میخواااااااااااااااااااااااااااااام)

    پاسخ:

    خخخخخخخخخ [اسمایلی شیطونک]

    چرا اینمدلی نظر گذاشتی خل و چل!؟

    هی انگار حرف زدی دوباره حافظه کوتاه مدتت ریسیت شده دوباره از اول خخخخخ

    خو خراب شه اون بلاگفای لگن دوبار اومدم خصوصی بهت دادم که سمیرا ادرس اشتباه شده معلوم نیست چرا قورت داده نظرای نازنینم رو

    بمیری هییییییی

    باز جای شکرش باقیه تو حس کتک زن منو داری [زبون]

     

  • یِ خانومِ شاد!
  • وقتی آدم ی مدت کمتر مینویسه همینجوری میشه
    حل میشه زودی :دی
    پاسخ:
    اره فک کنم مال همونه! خیلی خیلی وقته ننوشتم انقد حرف دارم :دی
    ما همین چند خط نوشتن هم دوست داریم :) یه خبری از دوست عزیز بشه فقط ;) 

    پاسخ:
    ای به قربان تو دوست فهمیده خودم :) :*
    khanome goshadism benevis dg zod be zod benevis....montazere
    neveshtehat hastam
    پاسخ:
    اگه خدا بخواد فک میکنم امروز گشادیسمم درمان شده و احتمالا بنویسم :دی

    سسسسسسسسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام

    خوبی؟

    خوش میگذره اینجا؟

    من هرچی با اون آدرس اشتباهی اومد هیچی پیدا نکردم

    خوشحالم که پیدات کردم ناهید بانو

    ایشالا زودتر اون حسه نوشتنت که رفته میاد:))

    پاسخ:

    به به سلاااااااااام

    آره اینجا عالیه جات خالی

    نه مزاحمی هست

    نه کسی هست بیاد به پستهات گیر بده خخخخخخ

    البته هنوز هیچی ننوشتم :دی

    آره شرمندم حواسم نبود ادرسو اشتباه داده بودم ولی خودم متوجه شدم اومدم اصلاحش کردم خیر سرم ولی مثل اینکه بازم نظرم ثبت نشده و بلاگفا هاپولیش کرده :|

    انشاله دعا کن براش :P

  • دردانه خوش بخت
  • خخخخخخخخخخخخ... من هم گاهی اوقات با اینکه کلی حرف تو مغزمه اما حوصله نمیکنم بنویسم.
    پاسخ:
    حس گشادیسمه دیگه کاریش نمیشه کرد خخخخخ