پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

روزهایی که گذشت2

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ


تو یکی دیگه از روزا، شبش ساعتای ده و اینا بود که شوشو و برادرشوهرا رفتن که جنسایی که برای مغازه اومده بود رو بزارن انبار...

منم تنها بودم تازه نشسته بودم داشتم بافتنی میکردم شال و کلاه میبافتم (البته اینبار دیگه برا خودم، عکس کلاه رو نگرفته بودم، گل تزیینی هم براش خریدم که بچسبونم، عکس شال رو موقعی که تمومش کردم گرفته بودم) که یهو صدای شوشو اومد صدام زد!

رفتم پایین دیدم همه نشستن زیر تلویزیون و دارن هی دوربین مداربسته رو عقب جلو میکنن!

گفتم چیه چیکارم داشتی؟

گفت بیا ببین به نظرت میتونی یه جوری یا با یه نرم افزاری کیفیت این فیلمو بالا ببری که بفهمیم کی بوده!

میگم مگه چی شده؟!

میگه رو ماشین بابام که دم خونه بود اسید ریختن!

کلی ناراحت شدم رفتم نشستم گفتم واقعا!؟ کی بوده؟ یعنی هیچی مشخص نیست؟!

از شانس اونا دقیقا اون دوربینی که رو ماشین بوده یکی از دوربینای بی کیفیت بوده و اونشب هم مه بود و دوتا موتور سواری که اینکارو کرده بودن هم اونطوری که تو فیلم مشخصه سر و روشون رو پوشوندن!

خلاصه اینکه دقیقا ساعت 22:15 دقیقه میان اول رد میشدن یکیشون دستشو میکشه طرف ماشین

بعد از یه دقیقه دوباره از کوچه بالایی برمیگردن و یه چارلیتری میریزن رو ماشین و خلاصه اون شب تا سه صبح همش درباره این بحث و نظر میدادیم و یه سردردی بود که اصلا حوصله تکرارش رو ندارم اینجا هم...

 

دقیقا روز بعد از همین هم شادی بهم گفت کنسرته و سارا خواهرزادش هم اگه اشتباه نکنم یه برنامه هایی قرار بود اجرا کنه و به من گفت من با دوستام میرم اگه میخوای برات بلیط بگیرم...

منم اونروز باشگاه بودم و بعدش خرید داشتم شبشم کلی بابت این ماجرا بیخوابی کشیده بودم و اون موقع هم زنگ زده بودن که برم فایلا رو براشون بریزم رو سی دی و خلاصه نشد برم :(

باشگاه رو از کاراته به ساعت بعدی کلاس کاراته یعنی کیک بوکس تغییر دادم و شادی هم پایه کیک بوکس شد و این چند وقته با هم میریم کیک بوکس، خدایی کلاسش و مربیش و جوش کلا عالی و پر انرژیه

بعدا نوشت: اینم اخرین عکسای شال و کلاهم همراه تزئین... 1 - 2 - 3

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

  • سمیرا نامجو
  • چاکریم در حد لالیگاااااااااااااااااا..بیا یه بوس بده ..ززوددددددددددد باش تا سرما بخوری جیگرم

     

    حال بیاد(نیشخند)

    میگما الهی خیر نبینن که این کارو کردند این موتور سوارا....نمیدونم چرا مردم اینجوری شدن...

     

    شالگردنت خیلی خوشله هااااااااااا...رنگش که اصلا بی نظیره....بی نظیر..

     

    حالا هی با شادی برو اینور اونور و بیا بوگو ما جیگرم خون شه ازتون دوریم

    پاسخ:

    ای نمیری  تو دختره نامرد نخواستیم چاکر باشی اصن :D

    جریان داره سمیرا جان تو ادامه نوشته هام مینویسم

    چشمات خوشگل دیده عزیزم، قابلت رو نداره :*

    چه خووووووووووب نقطه ضعف ازت گرفتم :P تازه باید بگم اتفاقا از وقتی شادی اومده باشگاه همه روزای فرد پیش همیم و بعدش میریم میگردیم خخخخ

    دلت سوخت!؟

    اومدی بدجنسی کنی جیگرت حال بیاد جیگرتو اتیش زدم :P

    وقتی گلا رو گذاشتی رو شال و کلاهت عکسشونو با هم بذار..

    من خیلی از این مربیه خوشم اومده.. یادت نره کهههه؟! عاشقشششم :)))
    پاسخ:

    باشه حتما

    میزارمش ;)

    وای منم ازش خوشم اومده نکبته ناشیرین خخخخخ

  • یِ خانومِ شاد!
  • فوق العادست ناهیییییییییییییییید
    دیدی من هنو نتونستم ی شال ساده برا خودم ببافم!
    همونیم ک مامان اینا نصفشُ بافته بودن کامواشُ پیدا نکردم بیخیال شدم!
    حالا یخورده بافتن ک یاد گرفته بودمم یادم رف
    دمت گرم دختر خیلی باحالییییی

    میگم چ باکلاس!
    رو ماشین و اینا دوربین مدار بسته کار میذارید؟ خیلی خفنید
    خیلی خسارت وارد شده الان؟؟؟
    عجب ادمایی پیدا میشنا
    پاسخ:

    مرسی گلم نظر لطفته قابل نداره بوخوداااااااااااا :*

    شال توام قشنگ بود حیف شد براش کاموا ندیدی... من بودم تا حالا بازش کرده بودم تبدیلش کرده بودم به کلاه :D

    من چاکرم

     

    تو اخرین پستی که تو وبم تو بلاگفا گذاشته بودم نوشته بودم که قلعه امون مجهز به دوربین مدار بسته است خخخخ

    این دوربینا هم جریان داره

    نه خیلی انچنانی خراب نشده

    ولی خوب معلومه که خراب شده

    آخی 
    چرا اسید ریخته رو ماشین آخه مردم مرض دارن !

    پاسخ:

    هم مرض دارن هم ندارن خخخخخخ

    یه جریان داره این ماجرا ;)

    بلیت نه و بلیط P:
    پاسخ:

    خخخخخخخخخ

    چرا الکی تهمت میزنی من کی نوشتم بلیت :P

    مرسی یاداوری کردی ;)

  • سمیرا نامجو
  • ناهید چه جوری دلت میاد جیگر منو بسوزونی(گریه)

     

    من تو و شادی رو میخوامممممممممممممممم....من باشگاه میخوااااااااااااااااااااااااااااااام...

     

    من روزهای فرد میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    پاسخ:

    یوهاهاهاهاهاهاهاها

    پس چی که دلم میاد خخخخخخخخخ

    شاااااااااااااااادی کجاااااااااااااایی بیای یکم حالش رو بگیرییییییییییییییییم

    بلیت و بلیط هر دو مدلش درسته عزیزم :) 

    پاسخ:
    ایول چه خوب :D :)