پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

سومین سالگرد عقد

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ق.ظ

اخباری که هم اکنون به دستم رسیده میگه ۱۸ اسفند سومین سالگرد عقدمون بود و بنده فراموش کردم البته شوشوخان هم فراموش کردند خخخخخ
یه همچین زوج ذوق مناسبت کنی هستیم ما :D

 

+ اصلاحیه:  عاغا خبر رو اشتباه به عرضتون رسوندم باید اصلاح بشه

اولا اینکه بنده به دلایلی مجبور به مراجعه به شناسنامه ام شدم و متوجه گشتم که اصن سالگرد عقدمون 18 اسفند نبوده و 8 اسفند بوده :دی

دوما اینکه سومین سالگرد نیست و چهارمینه خخخخخخخخخخ

تا این حد من ذوق دارم برا رسیدن روز سالگرد عقدم اصن... حال میکنید؟

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۹)

عب نداره پیش میاد
دفه های بعد که میخاین سالگرد بگیرین جبران میشه البته اگه تاریخش دقیق یادتون بمونه(آخه بابای من برا سالگرد ازدواجشون با یه ماه تاخیر برا مامان گل خربده بود:دی)
تبریک میگم بهتون ناهید بانو ایشالا همیشه خوش و خرم و خوشبخت باشین با سه چهارتا فسقلی شیرین زبون دوست داشتنی
پاسخ:

آره بابا پیش میاد... برا ما هرسال همین مورد پیش میاد خخخخخخخ

بی خیال بابا کلا کی حوصله لوس بازی سالگرد ازدواج و تولد و .... رو داره والاااااااااااا

سه چهار تا فسقلیییییییییییییی O.o عاغا نمیخواد دعا کنی دست نگه دار این همه جوجه میخوایم چیکار خخخخخخخ

ممنون شازده جان

  • سمیرا نامجو
  • بزن اون کل قشنگرو:

     

    لی لی لی لی مبارک باد این سالگرد عقد و من دوباره دلم قر میخواهد:

    شادی کوجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بدو بیا که من تنهایی نمیرقصمااااااااااااا

    پاسخ:

    نه بابا دست نگه دارید اشتباه شده باید بیام یه اصلاحیه بزارم خخخخخخ

    خودمم تازه متوجه شدم :دی

    عسیسم عیب نداره که در این جور مواقع من قضای سالگرد رو تو روزای بعدی به جا میارم

    بالاخره ممکنه پای یه کادو گرفتن وسط باشه نمیشه که گذشت ازش

    پاسخ:

    ایول بابا قضا هم داره مگه خخخخخخخخخخ

    من که کلا بیخیالم تو این موضوعات :دی

    ما که تو عمرمون برا این روزا نه کادو گرفتیم نه کادو دادیم :دی

  • خانومه آقای x
  • عادم روز به این موهمی رو میفراموشه!
    از ما 25 اسفنده!
    کادومم گریفتم!65 تومن پیاده شدم ست لباس منزل!
    حالا هررروز بهش میگم کادو یادت نشه برام بخری!دی
    چرااینجا شکلک نداره خوووووووووووو!!!!!
    پاسخ:

    فک کنم تنها زوج جوانی که همچین روزی رو یادشون میره ماییم فقط :دی

    ایول بابا کارتون درسته

    این سرویس بلاگ یعنی فکر همه جا رو کرده ها مدیریتش کلا خفنه ولی نمیدونم واقعا چرا شکلک نداره :|

    وای وااااای
    جییییغ وییییغ
    ناهید تبریک و جشن و غافلگیری رو ول کن! کیییییییییییییییییییییییک من کوووووووووووووووووووو


    أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ
    ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    عههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    همینجوری تا شب جیغ میزنم..
    پاسخ:

    بیا بشین سر جات ببینم جیغ و ویغ را انداخته

    خو وقتی یادم رفته کیک از کجا بیارم خخخخخخخخخخ

    وسایل کیک پزیم تموم شده :P

  • سمیرا نامجو
  • آقا ما اومدیم دوباره و میخواهیم بترکونیم به افتخار  این مجلس عقدکنان:

    اگلی بلا...گنکگی بلا های های....

     

    ویا ویا اینور ویا های های

    حالا وچرخ وچرخ

     

    های های

    یکی اینوری های های

    یکی اونوری های های

    قری قری قریش بده

    پاسخ:

    عاغا نوچرخید سرمون گیج رفت

    صب کنید اشتباه شده بزارید توضیح بدم خو خخخخخخخ

    ینی عاشقتم سمیراااااااااااااااا بووووووووووووووووووووووس

    یعنی من خفه این هیجانتم ناهید جون :))
    مبارک باشه :)
    پاسخ:
    چه‏ ‏کنیم‏ ‏دیگه‏ ‏محبوبیته‏ ‏و‏ ‏هزار‏ ‏دردسر‏ ‏:p
    فدا‏ ‏مدا‏ ‏جیگر‏ ‏:*
  • سمیرا نامجو
  • زهر مار گرفته ما تازه داشتیم جو زده میشدیمااااااااااااااااا....

     

    ما قر میخوایم....

    گوشمون هم بدهکار نیست.....یالا ما قر میخوایم....یالا توضیح بده تا همین وسط

     

    خیابون قر ندادماااااااااااااااااااااااااااا(خخخخخخخخخخخخخخخ)

    پاسخ:
    خخخخخ
    همون وسط حیابون قر بده خعلی هم سوژه خوبیست :D
    بیست و ششم تشریف بیاورید برای امر قر دهی
    زیرا سالگرد ازدباج می باشد ;)
    سلامو از وب سروین جون شمارو دیدم
    جالبه واقعا چقد شما ذوق داری.....................:)
    موفق باشی خانومی.
    پاسخ:
    سلام طلا جان
    ممنون از حضورت
    اره دیگه ذوق تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم اصن :P