پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

و اما شاهکار مادرشوهر

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ

از اونجایی که خدای بنده خیلی بزرگ تشریف داره و همیشه هوامو داره تو کار هردوشون یه مشکلاتی پیش اومد!

یکی اینکه روز بعدش صبح جاری گفت همون بهتر نیومدی! اصلا مراسم اینا نگرفتیم به خاطر ایام فاطمیه! فقط یه جورایی دور هم بودیم و نشان و اینا بعد این ایام تو تالار براش نامزدی میگیریم بیا...

و عصرش هم خواهرشوهر رو پایین دیدم که گفت ناهید مانتوه بود!

رفتم پوشیدم بهم تنگ بود گفتم بزرگترش رو بده و بردمش خونه اصلا توجه نکرده بودم بعد اون دیدم یه مدل دیگه و ساده اش رو داده و اون گلدوزی که داشت رو اینیکی نبود...!

دوباره فرداش دادم شوهرم برد عوض کرد رفته اون تنگه رو آورده و دوباره الان برم خودم عوضش کنم!

فک میکنم ممکنه از مدل گلدوزی شدش فقط سایز کوچیکش رو داشته باشه خخخخخخخ

 

همون روز هم ینی شنبه... ابجیم و زن داداشم و داداشم اینجا بودن که من و ابجی و زن داداش رفتیم برا خودمون بیرون و انقد چرخیدیم و خندیدیم که دل و رودمون درومد و اخرشم من باهاشون پاشدم اومدم خونه بابا...

احتمالا تا بعد عید اینجا باشم...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۸)

  • سمیرا نامجو
  • میدونی ناهید گلم :

     

    منم گاهی حس میکنم دلم که میشکنه خدا یه جوری هوامو داره و نشون میده به ادمایی

     

    که حرصم رو دراوردند ولی امیدوارم اونا هم متوجه اشتباهاتشون بشن......

     

    اصل کار شوهرته و به خدا لذت میبرم وقتی میبینم نوشتی به خاطر شام دادن اون

     

    میخواستی صبر کنن و انقده به همسرت رسیدگی میکنی.......

     

    تو رو خدا برا خودتون یه اسفند بریز عزیز دل(بووووووووووووووووووووس ابدار)

    پاسخ:

    آره اینطوری ادم همیشه دلش قرصه که یکی هست که همیشه هواشو داره ;)

    تعریف از خودم نباشه ولی من همیشه کارای شوشو رو تو اولویت کارای خودم قرار میدم

    خسته و کوفته اومده بود منم تنهاش میزاشتم اخر نامردی بود

    فدای تو و مهربونیات که دلم یه ذره شده برات بووووووووووس

  • سمیرا نامجو
  • راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:

    تق....تق

    دنگ دونگ

    دانگ دینگ

    وینگ..رینگ

    زارت...زارت

    اصنی نترسین ....اینا صدای مواد منفجرست [نیشخند]


    چهارشنبه سوریتون مبارک[چشمک]

     

    خونه ی بابا اینا حسابی بهت خوش بگذره........

    پاسخ:

    بلا گرفته با مواد منفجره اومدی چهارشنبه سوری خخخخخخخخ

    مرسی گلم بابت تبریکات

    حیف که به موقع نبودم جواب بدم

    جسابی جواب کامنتا و خود وبلاگ و سر زدن بهتون رو عقب انداختم

    خدا بهم رحم کنه

    اخلاق بعضی ها این شکلیه دیگه کاریش نمیشه کرد و کسی هم که به سن های بالا میرسه اصلا شدنی نیست

    در مردها این شکل رفتار کم اتفاق می افته



    پاسخ:

    این شکل رفتارها به نظرم مردونه زنونه نداره تو انسانهای مختلف متفاوته

    اره نمیشه کاریش کرد چون اینا با این مدل رفتار بزرگ شدن

    جدی میگی ناهید! واقعا رفت همون مانتو رو خرید؟ توهم هیچی نگفتی! حداقل شوخی شوخی بهش میگفتی چیه حسادتت گل کرد..تو که مانتو خریدی..
    خو یه چی میگفتی اینجوری من جر نخورم الان.. دهه

    ولی خوب کاری کردی با مادر شوهرت نرفتی..از این به بعد هرجا دعوت شدی بگو شوشو ببرتت.. اون نیومد هم تو نرو..والا..


    خونه بابا خوش بگذره..
    پاسخ:

    آره شادی جیز جیگر بزنه رفت همونو خرید عرررررررررررر

    بابا همش واسه خودش مانتو که قحط نیست من برا خودم ریلکس موندمو هیچی هم نخریدم بعدا میرم میگیرم باز چشش دراد ببینم میره بخره :P

    تو تنش دیدمش اصلا هم بهش نمی اومد

    آره اصن باید خیلی رابطه هام رو باهاشون سر سنگین کنم اینطوری فایده نداره

    فک کردن من الاغم سوارم شن :P خخخخخخخخ

    :|
    خدا رو شکر! چه دل پاکی داری ناهید یه آه میکشی :) حل میشه :* واسه ما هم دعا کن سر سفره هفت سین
    خوش بگذره خونه پدری
    پاسخ:

    فدات بهار جون

    من که سر سفره تک تکتون رو دعا کردم امیدوارم خدا قبول کرده باشه

    هرچند به پاکی دل خودم دیگه ایمانی ندارم

    ناهید بانو عیدت مبارک
    سال خوبی داشته باشی
    پاسخ:

    ممنون شازده جان توام همینطور

    شرمنده که به موقع نبودم جواب بدم

  • خانومه آقای x
  • اصلن مادر شوهر خرتررررر   عست!

    پاسخ:

    خخخخخخخخخخ

    اصن بیگ لایک :D

    نااااااااااااااااااااااااااهید....

    ناااااااااااااااااااااااااااااهید......

    به بابا بگو من و علی اومدیم عیدی بگیرم ازشون(نیشخند)

    عید شما مبارکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا باد...

    میدونم که الان داری خونه ی مامان اینا خوش میگذرونی.......فدای تو.......

    سمیرا یه عالمهههههههههههههههههه دوست داره و سال خوبی رو برای تو و همسرت و خونواده های

    گلتون داره............

    بوس(یکی اینور)

    بوس(یکی اونور)
    پاسخ:

    ای جونم صفا اوردین قدمتون روی چشم

    بفرمایید تو دم در بده

    منت گذاشتین بابا چه خوشحالمون کردین

    وای سمیرا واقعا اگه میشد اون روز می اومدین چی میشدا

    قربون تو و خوبی هات عزیزم منم یه عالمه دوست دارم گلم ایشالا شما و علی افا هم سال خوبی رو با هم و کنار خانواده هاتون شروع کنید

    بووووووووووووووووووووووووس