پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

اولین پست سال جدید

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ
سلام به همه دوستای گلم که دلم برا تک تکتون یه ذره شده
مردیم از بس تعطیلات پشت سر گذروندیم :P
به من که امسال حسابی خوش گذشت، کلی عکس و خاطره دارم برا نوشتن
از یه هفته قبل عید که رفتم خونه بابا تا پانزدهم نه خونه رو به چشم دیده بودم نه افراد قلعه رو و نه وبم رو نه هیچی...
کلا همچی برام تازگی داره خخخخخخ
یه سرما خوردگی شدید جناب شوشو خورده که به بنده سرایتش داده و در حال حاضر سرماخوردم و حس نوشتن ندارم
میام مینویسم به زودی
ببخشید که نبودم به همه تبریک بگم سال جدید رو
از همینجا سال خوبی رو برا همتون آرزو میکنم :-*
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

اوخی:(خوب بشی زودایشالا
پاسخ:
مرسی‏ ‏مریم‏ ‏جان‏ ‏:*
سال نو مبارک
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک وبگرد عزیز
  • سمیرا نامجو اومده هااااااااااااااااااااااااااااا
  • سلااااااااااااااام

     

    وااااااااااااااااای سلاااااااااااااااااااااااام

     

    ای جان دلم صاحب خونه اومدههههههههههههه....بچه ها بدویین بیایین تو سر و صدا

     

    کنیم بازم و دور هم گل بگیم و گل بشنویم که خبر داری که:

    بهار اومده

    و گل اورده و

    یه عطر خوبی اوردهههههههههههه...وای این عطره به خاطر اومدن ناهید گل منه دیگه

     

    آیکون یه عالمه بغل و بوس و حرف که تمومی ندارن

    پاسخ:
    ای جوووونم ینی من دلتنگ همین الکی شلوغ کردنات بودما
    فدای تو سمیرای دوست داشتنی
    حیف با گوشی اومدم نمیتونم حسابی با دل سیر جوابتو بدم
    بووووس
  • سمیرا نامجو باز اومده هااااااااااااااااااااا
  • میگماااااااااااا:

    حدس میزدم که باید بهت خیلیییییییییییییییییی خوش گذشته باشه.....چون خونه ی

     

    بابا اینا بودی و در کنار خونواده ی گلت........

     

    ایشالا که سال خوبی هم برای همگیتون باشه عزیز جانمممممممممممم....

     

    ای وای سرما خوردین هر دوتاتون....بمیرد این سمیرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.......بمیرد...

    ببین مایعات گرررررررررررررررم مخصوصا زیاد بخور.....

     

    خوب میشین...به خاطر تغییر اب و هواستااااااااااا(آیکون هواشناسی)

    پاسخ:
    هواشناسیت تو حلقم ورپریده
    آخ چه کیفی میداد ادم از نزدیک بعد این مدت طولانی که ندیدتت و ازت خبر نداشته میدیدت و محکم تو بغل فشارت میداد خخخخخ (اسمایلی عشقولانه زیادی در وکردن)
    جات خالی خیلی خوب بود :*
    سلام ناهید بانو خوبی؟سال نو مبارک.کجایی پس هممون غمباد گرفتیم اینجا.حسابی بهت خوش گذشته ها!

    پاسخ:
    سلام شازده جان چطوری تو؟
    من که اگه این سرما خوردگی بزاره خوبه خوبم
    شرمنده دیگه میام مینویسم به زودی
  • یِ خانومِ شاد!
  • سلام عزیزم
    خدا رو شکر
    منتظر نوشته هات و عکسا هستم :*
    پاسخ:
    وای خانوم شاد جونم دلم برا وبت یه ذره شده
    تو گوگل ریدر گوشیم حیف چون وبت پسورد داشت نمیشد دنبالت کنم، حسابی عقب موندم از نوشته هات
  • سمیرا نامجو هی میاد و میره
  • ناهید جاااااااااااااااااااااااااانم...

     

    ناهید عمرررررررررررررررررررررم....

     

    سرماخوردگی ات رفع شده یا بیام خودم بزنم بیرونش کنم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    جون دلم سمیرا خانوم
    مرسی عزیزم اگه خدا بخواد از دیروز داره کم کم دست از سرم ور میداره