پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

شرح حال

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ق.ظ
نصف پستی که مربوط به تعطیلات عیدم بود رو امروز صبح نوشتم ولی وقت نشد کاملش کنم و پستش کنم، عصر هم خونه خواهرشوهرکوچیکه بودم ، قرار بود یه مموری کارت رو براش ریکاوری کنم لپ تاپم همرام بود ولی از اون سر چون جایی کار داشتم دیگه لپ تاپو همونجا جا گذاشتم... برا همین فعلا دسترسی به این ندارمکه پست بزارم و بیام برا دوستام کامنت بزارم :(((
الانم حدود نیم ساعتی میشه که با شوشو اومدیم خونه بابا، چون شوشو خان اینجا کار داره صبح زود و مجبورشدیم شب بیایم اینجا، البته بیچاره امروز هلاک شد انقدتو جادهدر رفت و آمد و کار بود، یه سر رفت کرمانشاه و برگشت، دوباره یه سرجوانرود و ساعت نزدیک ۱ رسید و بعد اونم مستقیم اومدیم شهر پدری...
سرماخوردگیم هم خوب شد برگردم خونه میام مینویسم
شب همگی خوش
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

بالاخره یافتمت .....
پاسخ:

خوش اومدیییییییییی

دلم برات تنگ شده بود :*

بازم رفتی خونه ی بابا اینااااااااااااا......بازم خوش بگذره.......

 

سمیرا به فدایت که منم مث خودت دوست د ارم مث شادی نزدیکت بودم و حسابی

 

فشارت میدادم و هی تف مالیت میکردم با بوسام....

خدارو شکر که رفع شده سرما خوردگیت.....

 

مامان ناهید تو رو خدا ناهید اینارو بندازین بیرون ...باباااااااااا یه ذره هم پیش ما باشه خو

 

جیگر ناهید رو خام خام

پاسخ:

حالمو به هم زدی خب دختره دیوونه ی روانی

مامانم میگه به تو چه [اسمایلی خنده های شیطانی از طرف ناهید]

خخخخخخخخخخخ

فدا مدا

  • یِ خانومِ شاد!
  • لپتاپت رمز داره؟
    نرن سر وقتش ناهید
    پاسخ:

    آره خدا رو شکر رمز داره با خیال راحت گذاشتمش اونجا :دی

    تازه مطمئن هم هستم اصلا سر در نمیارن که بخوان باهاش ور برن

    ویندوز هشت روشه بخوان روشنش کنن کلا صفحه اش رو ببینن گیج میزنن خخخخخخخخ

    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی مخلصیم خانوم خانوما(ببببببببببببببببوش)
    پاسخ:
    ما بیشتر ورپریده (مووووووووووووووووووچ)

    دلم برا اون وبت تنگ شده.....

    تو این وبت خیلی دربه در میشم نمیدونم چرا..احساس غریبی میکنم..تازه اصلن هم خبر نمیکنه مثه ادم که..

    حیییییییییییییییییییییییییییییع 

    پاسخ:

    سلام زبله عزیز و دوست داشتنی

    خب چیکار میشه کرد اونجا هیچ امکاناتی نداره دیگه نمیتونم بلاگفا رو تحمل کنم

    برای اینکه بتونی پیگیر آپ های جدید وب باشی نرم افزار زیاده حتی برای گوشی

    من که خودم با گوگل ریدر گوشی پیگیر وب بچه ها هستم هرچند نمیشه کامنت گذاشت ولی مطالب رو میشه خوند

    chetori nahid?to sale jadid dg kam miai delam barat tang shode
    zoodi bia
    پاسخ:

    مرسی مونا جون تو خوبی گلم؟

    اصلا فرصت نشده بعد این عید و تعطیلات یه روز اروم داشته باشم که بتونم با خیال راحت بشینم پای لپ تاپ

    مینویسم زود

  • یِ خانومِ شاد!
  • ویندوز 8؟؟؟؟؟؟؟
    بابا دمت گرم
    خیلی آپدیتیا
    پاسخ:

    آره باو چه کنیم دیگه

    البته قبلنا خیلی بشتر تو نخ نرم افزارو این چیزا بودم ولی الان نه