پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بیمه

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ


چهارشنبه هفته پیش رفته بودم خونه بابا

بیمه ای که دارم تو شهر بابا ایناست

یعنی جناب شوشوی ما بیمه نیست و بنده خودم رو از طریق بیمه قالی بافی بیمه کرده بودم

فیش پرداختی سری اخرش افتاد تو تعطیلات عید و نشد که سر موقع پرداخت کنم برا همین قراردادم رو لغو کرده بودن و بیمه ام قطع شده بود

منم رفتم پی کاراش که البته چهارشنبه عصر رفتم که پنج شنبه هم تعطیل بود و یه عروسی داشتیم رفتم عروسی و جمعه هم ماندگار شدم و به جاش شنبه با بابام رفتیم بیمه برای انجام دادن کارا که تا یه جاهایی پیش رفت و اخرش معرفی نامه دادن دستم واسه کمیسیون پزشکی!

حالا برا کمسیون پزشکی باید دوباره برمیگشتم شهر خودمون

یکشنبه هم کسی نبود منو با خودش ببره به جاش دوشنبه با داداشم برگشتم خونه از همونجا یه سره رفتم کمسیون پزشکی که بابام هم یه اشنا اونجا داشت زنگ زد خدا خیرش بده خیلی کمک کرد کارم سریع راه بی افته...

ازم ازمایش خون و ادرار گرفتن و تست تنفس و بعدم عصر فرستادنم معاینه چشم که درجه چشم مبارکم نیم درجه دیگه بالا رفته، کی من برم لیزیک کنم از شر این ضعیفی چشم راحت شم!

تست تنفسو هم همون موقع بهم داد گفت خوبه ولی ج آزمایشا موند واسه چهارشنبه یعنی امروز...

بعد خنده داره تو برگه جواب آزمایش نوشته بود جواب رو ساعت 11 تا 13 میدن

جواب رو گرفتم رفتم طب کار که نشونشون بدم میگه دکترا ساعت 10 رفتن چرا دیر اومدی؟!

میگم خب رو خود برگه نوشته بود ساعت 11 تا 13 جوابه بعد من بدون جواب ازمایش ساعت 10 می اومدم چیکار میکردم!؟

خلاصه موند واسه دوشنبه هفته آینده!

دوشنبه باید برم یه سری معاینات داره که روم انجام بده و بعدش دوباره باید برم برگردم باقی کاراشو درست کنم...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • یِ خانومِ شاد!
  • ناهید جونم تنت ب ناز طبیبان نیازمند مباد خوب!
    چی شدی مگه انقده عازمایشُ دکتر مکتر میری؟؟؟
    چ بهت نمیاد ولی چشات ضعیف باعشه ها ضعیفه :دی
    پاسخ:
    فدات من که خودم نرفتم که برای راه اندازی دوباره بیمه ازم خواستن این کارا رو انجام بدم، اونا معرفیم کردن، جزو مدارکه‏ ‏باید‏ ‏ببرم‏ ‏تحویل‏ ‏بدم
    یه‏ ‏جوری‏ ‏باید‏ ‏ازمون‏ ‏پول‏ ‏بکنن‏ ‏دیگه

    ای زهرمار گرفته باز تو رفتی خونه ی بابا اینا و طفلی بابا رو اذیت کردی

     

    (آیکون یه سمیرای فوضول)

     

    مامان اینا خوب بودن ناهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    بیمه خیلی خوبه و به کار میاد....الان کجایی>>>>>>>

     

    خونه ی خودتی ؟؟؟؟؟؟؟؟میخوام بیام خونتون..چاییت دمه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    درررد‏ ‏بابای‏ ‏خودمه‏ ‏به‏ ‏ت‏و‏ ‏چه‏ ‏‏(‏اسمایلی‏ ‏یه‏ ‏فرد‏ ‏توی‏ ‏ذوق‏ ‏یه‏ ‏فرد‏ ‏فوضول‏ ‏زن) خخخخخ
    فدای‏ ‏تو‏ ‏بشم‏ ‏من
    سلامت‏ ‏باشی
    تو‏ ‏و‏ ‏عیال‏ ‏و‏ ‏خانواده‏ ‏چطورین‏ ‏عزیزم؟
    خو‏ش‏ ‏تشریف‏ ‏میارین
    اگه‏ ‏میشد‏ ‏واقعا‏ ‏چی‏ ‏میشد
    salam khobi?
    age cheshat shomarash mire bala hatman leyzing kon...
    kheili behtar az eynake
    rasti ghesmate khodet ishala nahid jan...:xu chera das be kar nemishi rasti?:D
    پاسخ:
    سلام گلم تو خوبی نی نی خاله خوبه؟
    اره به فکر لیزیک چشام هستم ولی فرصت نمیشه، اینجا که نداره باید برم تهران یا جای دیگه
    تو فکر نی نی هم هستم ولی نی نیمون انگار قهر کرده نمیاد خخخخخ