پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پنیر..

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ
با هم رفتیم یه خورده خرید خونه انجام بدیم
یه پنیر ورداشتم بیارم، اونم که تمام حواسش به کارای منه که چی ورمیدارم
میگه به نظر من اینو ورنداری بهتره!؟
میگم چرا؟؟
میگه فک نمیکنم خوشت بیاد از این پنیره بخوری؟
میگم از کجا انقد مطمئنی؟
میگه من قبلا از این خریدم و دوسش دارم مزه اش بیشتر شبیه پنیر محلیه
میگم خوب باشه؟!
میگه عه یعنی دوس داری؟
میگم چرا نداشته باشم پنیر پنیره دیگه... و کار خودمو انجام میدم و میندازمش تو سبد خریدم و با خودم میگم از دست تو که به همه چی گیر میدی و فک میکنی همیشه از عالم و ادم خبر داری....
جاری خانم رو میگم....
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

  • یِ خانومِ شاد!
  • تا تو باشی باهاش باز بری خرید
    متولد چنده ناهید؟
    پاسخ:

    دیگه چیکار کنم گلم منو همین یه دونه جاری مجبورم باهاش کنار بیام :(

    متولد 1371 :دی

    oooooff in dg shoresho dar ovordehaa bebinam nahid in jarit az  uu kochik tare ya bozorg tar?
    پاسخ:

    دیگه جاریه دیگه عوض بشو نیست ;)

    نه فدات خیلی کوچیکتر از منه  D-:

  • سمیرا دورت بگرده الهی
  • ناهید یعنی من میمیرم برای پنیر اونم از نوع محلی و خوشمزه.....

     

    درد گرفته باز حرف شکم زدیاااااااااااااااااااااا.......

     

    به جاری بگو گیر نده خواهر من...گیر ندههههههههههههههه

    پاسخ:
    ای جون دلمی تو
    آره والا معمولا فراورده های محلی خیلی هم خوشمزه ترن
    چیکار کنیم دیگه شکمو خانوم :دی
    جاری خانوم از همینجا اعلام میکنم گیر نده دیگه دهه
    yani ba in sene kamesh kheili roo dare:d kheili bishtar az senesh behesh miadaaa
    پاسخ:

    آره ولی در کل دختر خوبیه دوسش دارم ;-)

    آره از نظر قیافه هم ببینیش دوبرابر من هیکلشه خخخخخ

    ولی خب کاریش نمیشه کرد دیگه مدل اینطوریه D: