پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

فانتزی ذهنی

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ



دیروز غرق در رویاهای فانتزی خودم داشتم به زندگی زن و شوهری فکر میکردم!

به اینکه چرا باید زن و شوهر فقط یکی باشد!

یک زن و یک شوهر (حالا بماند که برای شوهره چهارتا زن زاپاس هم گذاشتن) تا وقتی پیر میشوند هی با هم سرکنند!

چی میشد همون چهارتایی را که گفته اند برای زن هم چهارتا مرد در نظر میگرفتن و ما هم خوشحال و خندون ظرفیتهامون رو تکمیل میکردیم و به خوبی خوشی زندگی میکردم :دی

چیه خو راس میگم، خیلی خوب میشد اینطوری باعث میشد اگه یه موقع حوصله ات سر رفته بود و دوس داشتی بری بیرون با یکی از اون شوهرات که اونم حس بیرون رفتن داشت میرفتی!

یا تو خیلی مسائل دیگه هرکدوم وقت و حوصله اش رو داشت خودت رو وبال گردن اون میکردی :دی

و همچنین عکس همین مسئله برای مردا، البته برا مردا مخصوصا تو مسائل خاک برسری!

خلاصه که فانتزی خوبی بود خوشم ازش اومد خخخخخخ

بعدش فک کردم من اگه الان کاره ای بودم و میتونستم این دستور رو صادر کنم درنگ نمیکردم

البته فقط یکم خرج ها این وسط با این گرونی بالا میرفت ولی به نظرم بازم می ارزید :دی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

vayy movafegham ba in fantezit shadidaaa
kheili bahal mishe on vaght shir to shir mishe:D
پاسخ:

خخخخخخخخخ

توام موافقی :دی

آره خیلی شیر تو شیر میشد ولی خب اصن حالا چهارتا نه ولی دوتا خوب بود دیگه D:

خانوم ما از منکرات خدمتتون رسیدیم(خخخخخخخخخخخخخخخ)

 

الهی سمیرا فدا مداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پاسخ:

خخخخخخخ

این منکرات از کجا پیداش شد همه جا حاضره :P

عزیز دلمی تووووووووو

این جوابا برا بستن در دهن مردها خوبه.. ااما عملن با ذات وجودی ما زنها سازگاری نداره :)
پاسخ:
نمیدونم والا شاید ذات وجودی من به عنوان یه زن فرق داره :دی
  • یِ خانومِ شاد!
  • برای آدم تنوع طلبی مثل من هم این فانتزی خیلی خوبه :دی
    البته با یکیش نمیسازم چ برسه ب چنتا
    اصن من کلا مخالف ازدواج شدم ناهید
    پاسخ:

    اخی عزیزم حق داری به نظرم تو سختی خیلی بیش از حدی که باید کشیدی

    ولی خب فانتزی بدی هم نیست :دی

    ذات وجودی من این فانتزی تو رو می پسنده ناهید
    منم بارها به این فکر کردم.. خیلی هم خوبه..
    چه ...گروپی هم تو خونه راه می افتاد خخخخخخ

    وای فکرشو بکن چهارتا مرد و چهارتا زن برن بیرون باهم.. چه تیم باحالی میشد واسه همه چی..
    هر کدوم هم حوصله نداشت خوب نیاد!
    خرجشم خوب میشه ناهید.. فکرشو بکن
    مثلا روز زن مردا هر کدوم چهارتا کادو باید بخرن خوب  :)
    پاسخ:

    خخخخخخخخخ

    اره شادی حال میکنی فانتزی رو

    به نظر منم خیلی عالی میشه

    مثلا من اگه همچین چیزی بود حتما میگفتم باید ایوب تو رو بخواد تا تو هووم شی خخخخخخخخ

    چون اینطوری با هم راحت بودیم و همو دوست داشتیم P:

    خلاصه که خر تو خر باحالی میشد :دی

    ناااااااااهید؟!:-)
    من باهاد مفافخم:-)
    ینی میگم چقده ما کم توقوعیم,وختی شوهر نداریم به همممه کاعنات توسل میکنیم که یه دونه ش گیرمون بیاد
    وختیم که گیرمون اومد اونوخ چن تا چن تا میخوایم
    خو سیرمونی بگیر دیگه:-)
    پاسخ:

    سنجاخکم کجا بودی تو ور پریده :*******

    نمیخوام سیرمونی نمیگیرم من چارتا میخوام :(((((((((

    P-: