پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

مکانیکی خانوم خونه :دی

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ

داشتم جارو میزدم جارو زدنم که تموم شد اومدم دکمه جمع کن سیم جارو رو زدم تا یه جایی از سیم جمع شد ولی نصفش جمع نشد و خراب شد!

منم حوصله نداشتم همینطور جاروبرقی به این حال بزارم تا شوشو بیاد

یه جعبه لوازم آرایشی داشتم که خیلی وقته به جعبه ابزار تغییرش دادم و آچار پیچ گوشی توشه آوردمش، قسمتای اضافی جارو رو کنار گزاشتم و برعکسش کردم و پیچاشو باز کردم

واااااااااااااای چقدم که توش پر خاک بود نیگا، منم که عاشق کارای تعمیری و برقی اول از همه سیمش رو که از جاش در رفته بود درست کردم جمع کردم بعدم نشستم کامل با یه دسمال داخلشو پاک کردمو بستمش و اخر سر هم از بیرون خوب تمیزش کردم و شد این ...

اصن زن باس خودش بلت باشه از این خرابکاریا بکنه که هرموقع یکی از وسایل خونه خراب شد همش منت آقاشو نکشه :دی

 

یکشنبه عصر رفتم شهربابا اینا که ببینم نامه بیمه ام رسیده دست شعبه یا نه

دوشنبه رفتم سر زدم ولی نرسیده بود :((((

معلوم هم نبود کی میاد، شوشو هم زنگ میزد که کارت تموم شد زود بیا؛ چیکار کنم دیگه بچه ام بدون من حوصله اش سر میره :P ، برا همین شماره دبیرخونه بیمه رو گرفتم و فرداش با داداشم برگشتم خونه

امروز زنگ زدم گفتن اومده! حالا دوباره باید برم اونجا و احتمالا شنبه کارم راه بی افته

خلاصه که اگه دیدین نیستم بدونید خونه بابام ;-)

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

به به به ....میبینم که این خانوم خونه همه فن حریفه......

 

بابااااااااااااااااااااااااااا بیخیال.....

 

ناهید گلم به مامان اینا خیلی سلام برسون و مراقب خودت باش....

پاسخ:

مرسی

ممنون

خجالت ندید

من متعلق به همه اتونم P-:

قربونت برم عزیزم

سلامت باشی

ایشون هم سلام دارن خدمتتون بووووووووووس

چه تعمیراتی میکنی.برا ما هم خراب شده سفارشات پذیرفته میشود عایا؟ :دی
نه خوبه که بلدی،به این میگن خانوم همه چی فن حریف :دی
پاسخ:

نه سرمون شلوغه خخخخخخخ (اسمایلی از این تازه به دوران رسیده ها که کلاس الکی میزارن :دی)

مرسی لطف داری شازده جان

  • سمیرا نامجو دلش تنگته
  • بابا مامان ناهید :

     

    این ناهید رو بندازین بیرون ..ما دلمون براش تنگولیده خووووووووووو