پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پول قلمبه

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ


یهو حس کردم دلم یه پول قلمبه میخواد که برا خودم باشه فقط خخخخخخخخخ

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • سمیرا نامجو
  • رسیدناااااااااااا بخیر باشه ......

     

    بیا بده اون ماچ قشنگروووووووووووووووووووووو:

    اوووووووووووووووووووووووووماه(مدل ترکی بوداااااااااااااا)

     

    این پوله نصف نصف...قبول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:

    ای جان ببین کی اومده

    ما مدل ترکی مرکی سرمون نمیشه به همون کردی خودمون

    ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ    خخخخخخخخخ  (فرقی با فارسی اینا هم نداشتا)

    باشه حسوووووود نصف نصف :دی

    من هم دلم خیلی چیزها را میخاد ولی چه فایده که عملی نمیشه
    الان فکر کردم همون پول قلنبه توو دستت هست یه وامی چیزی ازت بگیریم

    پاسخ:
    حالا تو به فانتزی منم حسودی کن و فوری چشم طمع بهش بدوز خخخخخخخخخ