پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عید همه مبارک

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ


امروز رو روزه گرفتم دقیقا یه ساعت دیگه مونده به افطار

خیلی خوب بود اصلا هم اذیت نشدم بابتش، جای همتون خالی :دی

عید همه هم مبارک

 

اون نرم افزار مهاجرت که بلاگ قول داده بود درست همین روز عید منتشر شده و میتونم همه مطالب بلاگفام رو انتقال بدم اینجا

زدم دانلود شه که برم تو کارش

 

این پست رو همینجوری صرفا جهت اظهار وجود نوشتم حرف خاصی در خصوص قلعه برا زدن ندارم

فقط از طریق پسرعمه فهمیدم که افراد قلعه رفتن و اون دختره که گفتم رو خواستگاری کردن

فعلا هیشکی هیچی با ما در میون نزاشته o.O

حتی شوشو هم تو این خواستگاری حضور داشته ولی اونم در رابطه با موضوع چیزی نگفت خخخخخ

منم کاری به کارشون ندارم به من چه

کلا اخلاقشون عجیب غریبه

نمیدونم انگار از عصر حجر تا الان هیچ پیشرفتی از لحاظ فرهنگی نداشتن!

اینکه با خودشون فک کردن اگه برا من یا جاری یا کلا هرکسی دیگه بگن رفتن خواستگاری آیا طرف از حسودی دق میکنه یا چی خدا میدونه والا!!!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • سمیرا نامجوووووووووووووووووووووووووووو
  • باباااااااااااا عید شمام مبارک باشه....بازم بده اون ماچ قشنگ و مدل ترکی

     

    اصن از حرص تو هم شده(خخخخخخخخخخخخ)

     

    چه خوب که مطالب قدیمت رو هم میخوای بیاری اینجا.....ناهید انقده

     

    جیگرم میسوزه مطالب قدیمم رو پاک کردم ..هیییییییییییییییییی.

     

    خوب کاری میکنی.....اصن مبارک باشه ..والااااااااااااا..اییییییییییییش

    پاسخ:
    سه باره از سه روز پیش تا الان دارم این نظر رو ج میدم ولی نمیدونم چرا بلاگ هم بازیش گرفته نه جواب رو میزاره نه تاییدش میکنه!!!!!
    قبول باشه ناهید جان
    کاش میشد جای دیگری هم روزه گرفت. من 11 روز بابت بیماری پارسال بدهکارم
    نمیشه چند روزی جای من هم بگیری . گناه دارم
    اخلاق آدمها بعضی وقتها به دل آدم نمی چسپه
    بعضی ها اینجوری اند دیگه
    سخت نگیر و برات مهم نباشه

    (اینها را من باب نصیحت نگیر لطفا)
    پاسخ:
    اگه میشد که من از خدام بود و خودم میرفتم یکی کرایه میکردم روزه به حای خودم بگیره خخخخخخخخ
    قبول باشه

    کلا از اینکه آدمو آدم حساب نکنن انگار لذت میبرن
    حس خیلی بدیه
    :(
    پاسخ:

    ممنون دوست عزیز 3>

    اره دیگه منو ادم حساب نمیکنن خخخخخخخخ