پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

رنگرزیه ناهید بانو

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ق.ظ


دو تا شلوار داشتم این و این که دیگه دوس نداشتم بپوشم

آبیه که کلا خودش از اول همینطور کمرنگ بود ولی یکم از رنگ و رو هم افتاده بود

اونیکی رو هم دیگه حالم از رنگش به هم میخورد

قیافشون هم نو بود هیچیشون نشده بود دلت نمی اومد بندازی دور

برای همین زد به سرم رنگشون کردم شدن این و این

خودم که عاشقشون شدم

شب شوشو اومد خونه گفتم ببین دوتا شلوار خریدم سه هزار تومن!

اون o.O ... سه هزار تومن یعنی چی! مطمئنی داری چی میگی!

من: آره خب سه هزار تومن راس میگم، نیگاشون کن

یکم نگا کرد یهو گفت شلوارای خودتن!

گفتم آره رنگشون کردم خخخخخخخ

دوتا رنگ گرفتم سه هزار

انگار دوتا شلوار خریدم سه هزار تومن

یعنی منو نداشت چیکار میکرد P-:

زن به این ماهی کجا پیدا میشه اصن خخخخخخ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • یِ خانومِ شاد!
  • جل الخالق!
    دختر تو دیگه کی هستی؟
    در ضمن سایز پایینت کوفتت نشه!
    نماز روزه هات قبول دخترم
    پاسخ:

    خخخخخخخخخخ

    دیوونه

    مرسی خانومی

  • daddy with long legs
  • کلی ذوق نمودیم شدیم این و این!!!
    بعد کلی جا خوردیم این و این!!!
    خخخخخخخ
    عایا مطمئن هستید اینان شلوار هستن و نه شلوارک؟
    مانند باقی بوانو (ج بانو) باش اکنون مد ساپورت هست یک عدد بخر خنک تر نیز می باشد
    اینقده خوفه. آدم فکر می کنه آنتالیاس
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:

    بی بروووووو خل و چل

    نیست که شما خودت daddy with long legs تشریف داری اینا رو شلوارک میبینی!

  • سمیرا نامجو
  • نااااااااااااااااااااااااااااهید

     

    نااااااااااااااااااااااااااااااهید

     

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...نماز و روزه ها قبول باشه.............

     

    بابا چه هنرمند......منم یه بار رنگ کردم یکی از شلوارامو ولی جای شلوار قابلمه ی مامانم رفت به فنا

     

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ