پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

طلاق

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ


اخرش بعد کشمکش های فراوان و همه اتفاقایی که افتاد؛ طلاق گرفتن!

برادرشوهر بزرگ و زنش رو میگم

خیلی ناراحت شدم براشون :(

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

  • علیرضا صالحی نژاد
  • آخه چرا؟
    پاسخ:
    چراشو باید یه دور رفت از اول تا اخر وارد زندگیشون شد تا فهمید!

    من چند باره براتون کامنت میگذارم ولی شما تایید نمیکنن نمیدونم چرا

    یه بار پرسیده بودم کدوم اتان هستین یه بار هم پرسیدم از چه رنگی برای رنگ کردن شلوار هاتون استفاده کردین

    پاسخ:

    سلام باران جان

    من هر کامنتی که دریافت کردم رو جواب و تایید کردم و کامنتی از شما دریافت نکردم احتمال زیاد سرویس بلاگ اونو بلعیده و به دست من نرسیده

    استان منظورت هستش؟! ایلام

    برای رنگ شلوار ها هم از این رنگ لباسها که تو یه بسته کاغذی کوچیک هست و برای مجسمه سازی و رنگ چوب و اینا به کار میره استفاده کردم مارکش هم سینا... سیبا هم داره

  • daddy with long legs
  • pas belakhare joda shodan? hich jore natonestan ba ham kenar bian? vaghan chera
    pas bacheshon chi? un che gonahi karde
    narahat shodam joodi
    پاسخ:

    نه دیگه کنار نیومدن

    ولی بچه نداشتن ها!!!!!!!

    امیر علی بچه اون یکی جاریه

    پاک قاطی کردی

    سلام ممون که بهم جواب دادی ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم این رنگها را از کجا باید بخرم خرازی یا جاهایی که رنگ میفروشن

    پاسخ:

    خواهش میکنم باران جان وظیفه بود

    البته این نظرت رو پریروز ج دادم ولی نمدونم چرا بلاگ باز جزو نظرای تایید نشده گذاشتتش!

    راستش من اون رنگ رو از  یه عطاری خریدم البته ادویه فروشی هم بودش و اکثر ادویه فروشی های اینجا دارن

    نمیدونم دیگه

    سلام و صد سلام و هزاران سلام بر ناهید بانو.خوبی؟خ.شی؟چه خبرا؟
    من اومدم مرخصی تا شنبه هستم.مبام یه پست راجب اون تبعیدگاه مینویسم

    salam chetori?khobiiii?delam barat tang shode bod
    namaz rozehat ghabol bashe(ba takhir(
    pas belakhare talagh gereftan...in chan vaghte cheghad doro baram mishnavam talagh gereftan:(((
    پاسخ:

    سلاااااااااام عزیزم

    منم دلم برات تنگ شده بود

    کجایی تو دختر؟

    نی نیت درچه حاله؟

    مرسی گلم

    اره دیگه طلاق گرفتن متاسفانه :((((