پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

یکم هزیون درباره وبلاگ!

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ


توجه نمودین که همه آرشیو بلاگفام رو بالاخره انتقال دادم اینجا!

کلی خیالم راحت شده از اون موقع تا الان

وب بلاگفا رو هم ریشه کن کردم

تو بلاگفا، هم مزاحمام زیاد شده بود هم ناصحام هم دلسوزنماهام!!!!

برای همین خیلی وقت بود دیگه از خصوصی های زندگیم نمینوشتم، هر چند قبلا هم خیلی نمینوشتم ولی خوب بعد فشارها و حرصهایی که بعضی خواننده های گذری یا اونایی که حتی نمیفهمیدن منظور من از مطلبی که نوشتم چیه بهم می آوردن خود به خود نوع نوشتنم هم تغییر کرد!

به هر حال تصمیم گرفتم حتی اگه انتقاد پیشنهادای بد و مسخره هم از یه دسته آدمایی که از هیچی خبر ندارن و فقط یه پست وب رو میخونن و میان انتقاد میکنن شنیدم به سبک جدیدی باهاشون برخورد کنم و مهم فقط خودم و دلمو نوشته های روزانه ام باشه!

البته نمیدونم تا چقد بتونم رو حرفم بمونم و یادم بمونه طبق این روالی که تو ذهنمه پیش برم ولی خب سعی ام رو میکنم

الانم اینا رو خطاب به کسی نمیگم! روی صحبت با خودمه که یادم بمونه...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • سمیرا دورت بگرده الهی
  • جیگرتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو خام خام.....

     

    هرجور به صلاحته بنویسی من که عین سیریش میچسبم بهت....خخخخخخخخ

    پاسخ:

    فدا مدا

    چه بلند بلند با خودت حرف میزنی همه فهمیدن
    خخخخخخخ
    اینقدر دلسوزنما بدم میاد. خوب کردی پرنسس
    پرنسس پرنسس حمایتت می کنیم
    پاسخ:

    بهله ما عادت داریم حرفای دلمون رو به گوش همه برسونیم خخخخخخ

    کلا هیچی تو دلمون نیست هرچی هست رو هم همه میدونن P-:

    بلی بلی حمایت بنمایید

    از جایی که آدم مجبور به خودسانسوری بشه قطعا باید کوچ کرد .. D:
    پاسخ:

    بله دیگه

    کار دیگه ای از دست ادم ساخته نیست