پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

توصیه های کلیپسی!!

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ


به خانمهای محترم توصیه میشود زین پس بهتر است برای همیشه یک عدد کلیپس هرچقدر کوچک و درب و داغان اما یدکی درون کیف خود داشته باشند!

چرا؟

برای وقتهایی که مثل امروز صبح من که با عجله از خانه بیرون رفتم و با شوشو از شهر خارج گشتیم و نیمه های راه احساس میکردم این شال لامصب روی سرم نمیتمرگد و دست که زدم دیدم هی وای من! ای دل غافل! کیلیپس مبارک را فراموشمان شده است، بتوانید کیلیپس یدکی را با خونسردی از کیف همراهتان بیرون آورده و بر روی کله مبارک نصب نمایید...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۶)

وای من اگه موهام باز باشه و دورم بریزه اونم تو تابستون حتم به یقین میمیرم از بس گرماییم .

پاسخ:
پس توصیه من رو جدی بگیر و بهش عمل کن خخخخخ
  • سمیرا نامجو
  • یادم باشه به این توصیه ها دقت کنم و اجرا کنم
    پاسخ:
    اورین دختر حرف گوش کن خخخخخخ
    واقعا؟ شعرهام با فاز غم بیترتره به نظرت؟
    خوب خوب خوب
    این جزو موارد مخفیانه خانومها می باشد علنی نباس بشه که
    خدا رو شکر ما آقایون این چیزا رو ندارن هرچی هم که یادشون بره سریع می ندازنش گردن خانوم محترمه که عیال!!! چرا این چیز ما یادت رفت؟!!! (البته این عبارت باید در حین دست کشیدن به سیبیل مبارکه ی شوشو گونه باشد) خخخخخخخخخ
    عیال هم می گه وا!!! ببخشید آقا روم به تیفال (البته این در مورد خواهر ما صدق نمی کنه)‌شوشو حرفی بزنه به شدت باهاش برخورد میشه اصلا چه معنی داره شوشو به آبجی ما حرف بزنه اصلا ولم کن ببینم چی میگه!!!!
    پاسخ:
          

    این سکانسی که ساختی در بعضی مواقع به این صورت گرفته میشه

    اقایی که چیزی رو یادش رفته ببره یهو داد میزنه عیاااااااااااال چرا این چیز ما رو یادت رفت؟!!! (البته این عبارت رو حین دست کشیدن به کله کچل مبارک برادرگونه باشه) خخخخخخ

    بعد یهو عین ایکیوسان که مخش جرقه میزد یادش می افته که ای بابا

    اصلا ما عیالی نداریم که صداش بزنیم

    و چشمش کور دندش نرم خودش رفته و چیز فراموش شده را می اورد

    بعله اینجوریاس

    برا ما فیلم نساز که برات فیلم میسازیم

    سلام
    بلدی چطور از نرم افزار مهاجرت بلاگ بیان باید استفاده کنم؟نصبش کردم ولی هر دفعه یه اروری میده

    پاسخ:

    الهام جان متاسفانه وبت برا من فیلتره و منم نتم (با ایرانسل میام نت) سرعتش ضعیفه و فیلتر شکن رو باز نمیکنه که بیام وبت

    همینجا مینویسم امیدوارم بیای ببینی

    راستش من تو نسخه اول مهاجرت مشکل زیاد داشتم و ارور زیاد میداد

    اما نسخه دومش که به روز شد بدون مشکل داده ها رو انتقال داد

    البته واسه انتقالش از نت خونه بابا اینا که سرعتش خوبه استفاده کردم

    حالا اول بگو ارورهایی که برات میاره چی هستش!؟

    بعدش اینکه تو صفحه راهنمای خود مهاجرت میتونی بری قسمت راهنما و مشکلت رو مطرح کنی

    جوابت رو میدن

    ناهید بانو ، لینکت کردم عزیزم :*
    پاسخ:
    ممنون از لینکت :*

    سلام شما جان سالم به در بردین انشالله

    پاسخ:

     بلی بلی اصلا اونقدرام وحشتناک نبود

    جان سالم به در بردم

    مرسی باران جان

    بوووووووووس