پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

جیغ

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ


یعنی من عاشق اون لحظه ایم که الکی جیغ بزنم و تو یهو با نگرانی نگا کنی که ببینی چی شده....

شوهر آزار هم خودتونید

 

پ.ن: ممنون از دوستانی که جویای حال من به خاطر زلزله شدن، بادمجون بم افات نداره، بنده سر و مر و گنده ام و در سلامتی کامل به سر میبرم

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • سمیرا نامجو
  • یعنی توعم مث من جیغ جیغویی؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخ

     

    ناهید گروه امداد فرستادم برات..دیدیشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:

    نه من جیغ جیغو نیستم خخخخخخخخ

    برا همین چون اصن جیغ نمیکشم وقتی یهو جیغ بزنم دیگه فک میکنه حتما چیزی شده

    کوووووووووووو

    کجااااااااااااااان

    ندیدم!!!!!!!!!

  • سمیرا نامجو
  • خو در رو باز نکردی ..حتما خواب بودی..خخخخخخخخخخ

     

    ناهید ناهید ناهید گاهی انقده دلم برات تنگ میشه هی میام و میرم....هی میام و میرم

    خخخخخخخخخخخ

    عینهو سیریشششششششششششش..

    پاسخ:

    درررررررروخگو من که میدونم نفرستادی خخخخخخخخخخ

     

    جیگر منی تووووووووو

    رد پاتو میبینم خخخخخخخخخ