پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

دلم گریه میخواد....!

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ب.ظ


دیروز تو ماشین، تو جاده، کنار شوشو، داشتم با خودم فکر میکردم دلم لک زده واسه یه گریه حسابی ولی دلیلی برا گریه کردن ندارم!!!

هرچی فک کردم دیدم اخرین باری که گریه کردم اصلا یادم نیست!

شاید شیش هفت ماه پیش!

به نظرم جزو نیازهای احساسیه یه زنه که گریه کنه و سبک شه!

اینکه آدم انقد دل سخت شه که دیگه اون بهونه های کوچیکی که به گریه وا میداشتش دیگه اشکشو در نداره خیلی بده!

من چرا اینمدلی شدم اخه!

ممکنه کسی بیاد اینو بخونه بگه برو خدا رو شکر کن مشکلی نداری و دلیلی واسه گریه کردن نداری

ولی یه وقتایی لازمه یه زن بی دلیلی گریه کنه! لازمه یه سری بهونه های کوچیک همینطور الکی شُر شُر اشکشو دراره! بعله

این اقایون من نمیدونم چطور نمیترکن که اصلا گریه نمیکنن یا فوقش سالی یا شاید یه قرن یه بار خخخخخخ!!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

من گاهی وقتا از بی مشکلی گریه میکنم ! ... :دی 
ولی همون بهتر که مردا گریه نمیکنن ، دیدن ِ گریه شون خیلی دردناکه ...
اصن مگه نشنیدی که میگن : مرد برای ِ هضم ِ دلتنگی هاش ، گریه نمیکنه ، قدم میزنه ! :دی 
پاسخ:

من دیگه زیادی بی مشکل شدم فک کنم نسبت به هیچی اشکم در نمیاد خخخخخخخخ

بعله شنیدم ولی جای تعجبه چطور منفجرن نمیشن :دی

دردناک بودنش رو هم شدید موافقم... واقعا دردناکه دیدن اشکاشون

  • سمیرا نامجو
  • دقیقا دیروز منم همچین حسی داشتم و دلم میخواست هق هق گریه کنماااااااااااااااا
    پاسخ:

    خو خوش به حالت

    من که اشکم به هیچ وجه درنمیاد!!!!

  • مهدی (دنیایی به رنگ مهربانی)
  • همیشه لبخند به لب داشته باشین
    اما گاهی اوقات گریه تسکین هست برای رسیدن به ارامش

    پاسخ:
    بعله مام همینو گفتیم به صورت غیز مستقیم