پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بالاخره نت دار شدم ... هوراااااااااا

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ


پاک یادم رفت بگم بالاخره نتمو درست کردم!

دو سه روزی میشه که فعال شده

خداییش خیلی باحاله

الان میگم چطور به نت درب و داغون ایرانسل میگفتم خوب و باهاش می اومدم نت گردی و وب نویسی!!!!

هرچند ایرانسل بدجنس حالا که من نتم وصل شد نتشو 3G کرده خخخخخخخ

من که هرچی منتظر شدم مخابرات واسه خط تلفنم بهم زنگ نزد

منم دیدم این برادرشوهر بزرگ ما که دیگه زنشو طلاق داد و این خط تلفن خونه اش هم به کارش نمیاد و ازش استفاده نمیکنه و تازه خط تلفنه رو خود پدرشوهر قبلا واسه خونه گرفته و به اسم خودشه

به شوشو گفتم ازشون اجازه بگیره اگه نمیخوادش ما بخریمش...

پدرشوهر و برادرشوهر هم گفته بودن ببرینش همینطوری پولم نمیخواد

بعد اینکه خط تلفن رو وصل کردیم رفتم از طریق نت تو های وب سرویس اینترنتشو فعال کردم و از همونجا حساب گرفتم

اینطوری از همون اول هم پول حسابم رو با کارت پرداخت میکنمو دیگه نگرانی واسه این ندارم که قبض تلفن بره پایین و رقم نجومیش رو مادرشوهر ببینه و غر بزنه! (البته این رقما فقط برا مادرشوهر زیاد به نظر میرسه :دی)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • سمیرا نامجو
  • ایول ایوله ایولللللللللللللللل

     

     

    تبریک و تبریک و تبریک

     

    اخ جووووووووووووووووووووووووووووون ..اخخخخخخخخخخخخ جوووووووووووووووووووووون

    پاسخ:

    ای جونم جوگیر شدنشو

    مرسی گلم

  • مهدی (دنیایی به رنگ مهربانی)
  • مبارکه
    بم سربزنین خوشحال میشم
    موفق باشین
    پاسخ:

    ممنون اقا مهدی

    چشم