پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

قم...

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ


فردا قراره با شوشو بریم قم

اونجا کار داره گفته تو رو هم میبرم میریم زیارت

 

یه سری خبرای دیگه از قلعه هم دارم که خیلی هم حساس و دست اوله ولی حس نوشتنم نمیاد الان

خیلی خسته ام امروز

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

  • پریشان نویس
  • سلام عزیز
    فاطمه ام
    وبت خیلی انرژی داره
    خوشمان امد
    من عقدم
    دلم می خاد بیشتر بات در ارتباط باشم
    ام
    رمزم میخام
    :دی

    پاسخ:

    سلام فاطمه جان

    خوش اومدی عزیزم

    خوبشبخت باشی گلم

    من وبم رمزی نیست

    هرچی نوشتم همه بدون رمزه

    شاید یکی دو پست رمزی باشه که اونم رمزاش متغیره خودمم یادم رفته خخخخخ

  • سمیرا نامجو
  • آقا الان من یاد یه شعری افتادم خخخخخخخخ:

     

    تو زواری چقد نادونی ..داری میری زیارت یا که چش جرونی...خخخخخخخخ

     

    فدات بشم التماس دعای شدیددددددددددددددد شدددددددددددددددددددددید دارمااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:

    درد بگیری با این شعرات

    قربونت برم عزیزم دعا کردم همه دوستان رو

    زیارتت قبول ناهید بانو :**
    پاسخ:
    ممنون بوف عزیز :******