پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

وقتی شوشو جوگیر میشود!

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ


شوشوی قصه ما همون موقع که اون گوشی رو برام خرید گفت بعدا برات یه تب لت میگیرم!

منم اینشکلی O_o

دیروز هم به وعده اش عمل کرده و یه تب لت خریده!

البته این شوشوی ما اصلا سر از پردازنده و هسته و حافظه و اینا در نمیاره و همینطوری هرچی به نظرش خوب رسید ورمیداره میخره میاره

هرچی هم براش بگی حرف تو رو قبول نمیکنه خخخخخخ

بنده هم تو شناسنامه تولدم رو انداختن 31 شهریور ولی در واقعیت 12 ابانه

حالا شوشو میگه این کادو تولدت

الان من موندم با این همه گوشی و تبلت و لپ تاپ دقیقا چیکار کنم خخخخخخ

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

  • سمیرا نامجو
  • اوه اوه اوه خدا بده شانس..خخخخخخخخخ

     

    مبارکا باشههههههههههههههههههههههههههههه.....چه خوشگلم هست تب لت....

    پاسخ:

    نیس که حالا علی اقا هیچی براش نمیگیره خدا بده شانس خخخخخخخخ

    فدای تو سمیرای مهربونم

    قابلی نداره گلم

  • پریشان نویس
  • یه قل دو قل بازی کن
    :دی
    پاسخ:
    اره فک کنم باید همین کارو بکنم :دی
    mobarake nahid jon:x
    nini manam aban mahi mishe':x
    پاسخ:

    مرسی مونا جان

    ای جااااااااااااااان یه ابان ماهی دیگه :دی

    به به مبارکه
    انار شهریور تولد همه بقیه سالیهاست!
    من هم 6 شهریور.هیمشه میگم تاریخ تولد من به روایت شیعه ابانه و به روایت سنی شهریور!
    پاسخ:

    مرسی الهام جان

    نه من از نظر شیعه سنی نیست

    من به خاطر اینکه از مدرسه عقب نمونم شناسنامه ام رو دسکاری کردن :دی

    در اصل ابان ماه دنیا اومدم ولی دستکاری شده شدم 31 شهریور