پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

خوشبختی

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

خوشبختی یعنی تو بغل هم دراز کشیدن پای تلویزیون و پفیلا خوردن :دی

وه چه قشنگ گفته حسین پناهی که

میدونی بهشت کجاست؟ یه فضای چند وجب در چند وجب، بین بازوهای کسی که دوستش داری


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۵)

  • سمیرا به قربونت
  • به به به......این یعنی ته ته آرامش ......

     

    و خدا بیامرزه حسین پناهی رو که خوب توصیف کرده خوشبختی رو.........

     

    ناهید خودت خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامان اینا خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:

    عزیز دلمی تو

    انشاله ماهم این مدل خوشبختی ها رو به زودی توی وبلاگت بخونیم

    مرسی گلم آره من عالیه عالیم همه دور و اطرافیانم هم خدا رو شکر خوبن

    فدای تو

    سلام گلم وبلاگت خیلی قشنگ بود تقریبا همه پست هاتو خوندممممممممممممم
    من لینکت میکنم خوشحال میشم لینکم کنی اخههههههههههههههه من عاشق این خاطرات هستم بازم میام به وبلاگت
    پاسخ:

    سلام عزیزم

    ممنون که وقت گذاشتی و پست هام رو خوندی

    چشم حتما لینک میکنم

    دل ِ ما مجردا رو آب نکن دیگه خب .. :دی
    پاسخ:
    مجردا چشماشونو ببندن :دی
    سلام خوبی؟
    آی گل گفتی
    این یعنی خورامش خوشبختی
    پاسخ:

    اوهوم

    زندگی شما هم سرشار از این  ارامش ها

    با دوام باشه انشاالله
    پاسخ:

    آمین

    ممنون