پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بستنی سنتی زعفرانی

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ب.ظ

دیروز هوس کردم خودم بستنی درست کنم، اونم برا اولین بار

نهایتشم شد این (بفرمایید در خدمت باشیم)

خداییش یستنی خوشمزه ای شد

اولش که تازه درستش کرده بودم و شوشو گفت چیکار میکنی، گفتم یه چیزی دارم درست میکنم ولی فعلا بهت نمیگم ببین اصلا خوب در میاد یا نه

جناب اقای عشق کیک گفت کیکه؟

گفتم نه یه چیز دیگه است

تو مرحله اخر که دیگه گذاشته بودمش فریزر ببنده، شوشو که از مغازه اومد گفتم داشتم اینو درست میکردم بش میگن بستنی :دی

یه نیگا بهش انداخت که تو کاسه بود، گفت به قیافش که نمیاد چیز خوبی باشه :دی (اخه هنوز کامل نبسته بود و شل بود اینم فک میکرد همینطوریه)

وقتی آماده شد و آوردم خدمتش و خورد گفت اینو چطور درست کردی انقد خوشمزه است ^_^

امروزم یه خورده بردم برا امیرعلی و جاری و شوهرش که خیلی خوششون اومد

وقتی برگشتم شوشو با حالت اعتراض: همه بستنی رو بردی دادی به اونا :دی

دستور تهیه بستنی رو هم از سایت ایران کوک گرفتم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۷)

ناهید ِ کدبانو :*
چقد خوشگل شد وبت (:
پاسخ:
عزیز دلمی تو :***
اولا قالب جدید مبارک
دوما
خوووو وررررپریده یا آدرس رو لینک میردی یا تو وبت میذاشتی که امثال من گشاااااد راحت باشن :دی
سوما.. بستنی من کووووووووو :|
پاسخ:

اولا ممنون

دوما تا تو باشی تنبلی رو بزاری کنار

سوما کجایی تو اصن که بستنی بدم بهت؟

تو هنوز نرفتی مشهد خخخخخ

وقتی میگن از هرانگشتش هنرمیریزه همینه ها،همه کاربلدین،چه کیفی میکنه شوهرجونتون
پاسخ:

ای جااااااااااان مرسی از این همه تعریف

یکی منو بگیره پس افتادم خخخخخخ

  • سمیرا نامجو
  • واااااااای چه رنگ منگی هم گرفته....دلم اب افتاد....

    خدا خفت نکنه ناهید..تو چقده کدبانوییااااااااا
    پاسخ:

    ایییییی جاااااااااان ببین کی اینجاس

    چقدم حلال زاده ای

    همین الان که داشتم نظرا رو جواب میدادم همش چشم دنبال کامنتت بود و به فکرت بودم

    با خودم گفتم الان برم وبش ولی لعنت بهش نمیدونم چرا بهم میریزه صفحه برام

    چطور مطوری؟ بهتری؟

  • سمیرا نامجو به فدات
  • خو دل به دل راه داره دیگههههههه...

    الهی کوفته کاری بگیره بلاگفا که برا تو ناز میاد....

    خوبم فقط بی حسم ناهید...نمیدونم چرا...

    تو خوبی...همسرت خوبه ..مامان اینا خوبن؟
    پاسخ:
    اره مثل اینکه
    اون سمیرای پر انرژی که ما میشناسیم این بیحسیا بهش نمیادا!!!!
    فدای تو گلم
    آره من و همسر و مامان اینا و مامانش اینا و جاری ماری اینا همه خوبیم خخخخخخ
    کارِتون درست نیست!!
    اصصصلا..
    خب..آدمیه دیگه،دلش میخواد!!
    _____
    خیییلی اتتفاقی به وبلاگ شما رسیدم :)
    عید مبارک
    پاسخ:
    چکار کردم که درست نیست؟
    منظورتون رو نفهمیدم
    ممنون از حضورتون
  • محمد محمدیان رباطی
  • عیدتون مبارک

    روزهای خوشی داشته باشید
    پاسخ:

    ممنون

    عید شما هم مبارک