پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

توجهات آقای خونه

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

جاری جدید تو روستاشون آرایشگاه داشته و آرایشگره

یه رنگ چند ماه پیش خریده بودم که نصفشو همون موقع جاری قبلی برام گذاشته بود و نصفش مونده بود

پریروز پایین بودیم با جاری جدید یهو بحث رنگ مو افتاد بش گفتم که زده به سرم موهام کلا مشکی کنم و خلاصه یکم از رنگا گفتیم و چی بهتره چی بهتر نیست که بهش گفتم البته یه رنگ هم دارم خودم و خلاصه قرار شد اون برام موهامو رنگ کنه

منم دیروز رفتم بالا پیشش و رنگ خودمو هم بردم اونو با یه رنگ دیگه قاطی کردیم و موهامو رنگ کرد، رنگشم قشنگ شد

اینا به کنار

شوشو شب تا از در خونه وارد شد، منم که تو آشپزخونه پای ظرفشویی دستم بند بود

طبق معمول همیشه که میاد دنبالم میگرده و یه خورده عشقولانه تحویلم میده تا منو دید گفت موهاتو رنگ زدی؟

گفتم بابا ایول چه زود فهمیدی (اخه خیلی با رنگی که رو موهام بود فرقی نداشت)

گفت مگه من مثل توام که هر موقع موهامو کوتاه میکنم اصلا نمیفهمی بعد یه ماه متوجه میشی :دی

یه خورده خندیدم گفتم آره والا راس میگی خخخخخخخ

بعضی وقتا حس میکنم بهتر بود جای منو اون عوض میشد :D

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

خوبه که شوهر،به آدم توجه داشته باشه و فوری تغییراتو بفهمه،منم وقتی شوهرخان موهاشوکوتاه میکنه نمیفهمم آخه همیشه کوتاهه دیگه ماازکجابفهمیمم خب.
چقددلم میخاست منم رنگ کنم امااجازه نمبده
پاسخ:

آره خیلی خوبه

دقیقا منم همین حرفو به شوهرم زدم :دی

بهش گفتم خب تو ماهات همیشه یه مدله همیشه هم کوتاه من چه میدونم چیکارش میکنی خخخخخ

آخه آقایون آنچنان تغییری نمیکنن که! منم نمیفهمم اگه قبلش بهم نگفته باشه رفته آرایشگاه

پاسخ:
آره خب یکی بره به خودشون بگه :دی
  • سمیرا نامجو
  • آه خانوم خانوما مجانی هم که موهات رنگ شده که....


    منم رنگ میخوام....خسته شدم از یه نواختی و این مشکی بودن موهام

    پاسخ:

    بعله دیگه پس چی

    ما اینیم دیگه خخخخخ

    برو یه سایه ای چیزی تو همین مشکی موهات بزن برا تنوع