پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

توصیف کوتاهی از جاری جدید

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ


عرض شود خدمت انورتان که جاری جدید دو برابر جاری عزیز خودم وراجه خخخخخخخخ

ینی دست اینیکی رو از پشت بسته

یه ریز و تند تند حرف میزنه یه سره هم از خودش و کاراش و خانواده اش تعریف میکنه

مخ ادم میپوکه وقتی دو دقیقه پایین میری و میبینی اون اونجاست و میبینتت و شروع میکنه به تعریف کردن

از وقتی اومده شاید 5-6 بار بیشتر ندیده باشم ولی همین 5-6 بار تا حالا همون حرفاشو صد بار برام تکرار کرده و شنیدمشون (عق)

شانس نداریم که تو داشتن جاری

حالا باز مامان امیر علی بهتره، هم دوسش دارم هم به دل میشینه

ولی اینیکی اصلا به دلم نمیشینه نمیدونم چرا!!!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۵)


من هنوز جاری داشتن رو تجربه نکردم امابه برادرشوهرام گفتم که خانوماشون بایدخیلی هوای منو داشته باشن چون من عروس ارشدم،ازالان دارم براشون خط ونشون میکشم،ببین چه جاری بشم من
پاسخ:

 oh oh

پس خدا به داد جاری هایی که قراره بیان برسه :دی

سلام

دعوتید بشعر

پاسخ:
ممنون
  • سمیرا نامجو به فدات
  • اصن کاش من و تو با هم جاری بودیمااااااااا....جیگرتو خام خام...

    ناهید به اقاتون بگو بیاد داداش علی شه و ما باهم جاری شیم دیگه...


    پاسخ:
    باش باش چه فکر خوبی :دی
  • سمیرا نامجو
  • کاش من و تو با هم جاری بودیماااااااااااا..نه ناهید؟؟؟؟؟؟؟


    خیلی خوب میشد و اونوقت من مختو تیلیت میکردم بس که وراجی


    میکردم..خخخخخخخخخ

    پاسخ:

    آره والا

    بعد تو مخمو تیلیت میکردی منم مخ تو رو تو میرفتی تو وبلاگت مینوشتی اه اه از دست این جاریم منم متقابلا تو وبلاگ خودم خخخخخخخ

    :))))
    پاسخ:
    من نیز :))))