پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بافت پاپوش بچگانه برای دخترِ خواهرشوعر

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

 

اینجا هنوز کامل نشده بودن کاموای سبز رنگم برا برگا دست جاری بود و باید ازش میگرفتم

این عکسو گرفتم فرستادم واسه خواهرشوهره گفتم ببین تا اینجا چطوره؟ میپسندی؟

لامصب نمیدونم چرا انقد آدمای خشک و بیذوقین یه ذره هم ذوق نکرد فقط نوشت آره خوبه به نظرت پاشه پاش کوتاه نیست :|

 

اینم که تصویر کامل شدشون از نمای جلوعه

اینم آخر سر که کارم تموم شد فرستادم برا خواهرشوهره

عکس پاپوشای قرمز عکسیه که خواهر شوهر فرستاده بود

چقد خودشیفته ام من آخه

هزار تا عکس گرفتم خخخخخخخ

چه کنم دیگه ذوق هنریه ^_^

 

باقی کامواهاشم قراره باهاش براش کلاه ببافم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۵)

همش باقلابه نه؟ من اصلابلدنیستم،خیلی دلم میخاد یادبگیرم.ان شاالله یه روزم واسه نی نی خودت ببافی،مامان باذوقی میشی
پاسخ:
آره عزیزم قلابه، خوب سعی کن یاد بگیری، سرگرمی خوبیه 😉
مرسی گلم، انشالا

الهی که کوفتش بشه

من راضی نیستم

گفته باشم

اون از پارسال که دل ما رو بردی با اون بافتنیت و آخرشم دادیش به...

اینم از امسال که باز دل ما رو بردی

بابا ناسلامتی ما حق آب و گل داریم بیشتر از خواهر شوهرت

لااقل یه جوراب برامون بخر نمیخواد ببافی

یه کم تحویل بگیر بابا به جایی بر نمیخوره :هر هر

پاسخ:
خخخخخ چیکارش داری بدجنس
خوبه خواهر شوهر تو نیست 😂
برگرد به سالهای بچگیت تا بیام تحویلت بگیرم
پیرمرد دور و برم میخوام چیکار خخخخخ
چقدر تو دل برو ان :***
پاسخ:
ناقابلن :-) 
  • یک عدد بانو ...
  • وای چه نازه....

    پاسخ:
    قابل نداره ^_^
  • سمیرا نامجو
  • بابااااااااااااااااااااااااااااا

     

    اینم خیلی قشنگه که...

     

    پس برا دخنرم هم اینو میخوام هم اونو

    پاسخ:

    عجب گیری افتادیم ها

    خانوم چرا ثبات تصمیم گیری نداری خخخخخخخ

    خو یه چی انتخاب کن دیگه :P

    چشم چشم چشم